Тракане в купето след загряване на двигатела ? 316i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Тракане в купето след загряване на двигатела ? 316i

Мнение от Nikkie » 11 Юни 2009, 18:01

Здравейте колеги .. значи появи ми се следния проблем , след като я поръчкам малко колата да не е на студен двигател , като спра на свободна чух следното тракане такова като на дизел във купето , отварям капака пушка мърка , влизам вътре в колата пак трактрактрак ...
натискам съединителя спира ... възможно ли е тва да е лагера на съединителя .. което мене ме съмнява на 99% .. или е нещо друго? тва не го прави на студен двигател ама като натисна съединителя тва трактрак спира ... във купето да се чува ама не е от двигатела .. двигатела се чува само перката как върти .. и въпроса ми е следния трябва ли да сменям цял съединител или само лагер? и да ми кажете какъв съединител по ефтиничък да взема за 316i coupe M43 мотора ..

П.С : Мерси предварително :roll:
Последна промяна Nikkie на 11 Юни 2009, 20:56, променена общо 1 път

StanceWorks addicted
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със заключен:)

Мнение от niko11 » 11 Юни 2009, 19:30

колега може да е лагер
мои приатал има същия проблем само4е колата е друга марка
ина4е симптомите са едно към едно но при него кутията е за смиана

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 11 Юни 2009, 19:45

99% аксиален лагер!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 11 Юни 2009, 20:00

колега не е двигателя споко . аз го имам същия проблем . трака като дизел: тър,тър,тър.... натискам съединителя и се оправя . аз съм с м40 двигател . спок аз я карам колата така вече 7 000 км а преди мен кой знае колко ли е карана така ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 11 Юни 2009, 20:50

Да точно тъй като дизел трака ТЪРТЪРТЪР .. ама ми казаха че така моа си прееба скоростната кутия с тва тракане .. и се замислям да го сменям тоя съединител че колата я взех пред 5 месеца и да ти кажа хич не я жаля тва е идиотоустойчива марка и постоянно и прая пергели .. и явно вече лагера е дал фира , ама интересно като е студен двигатела не праи тай .. на служебната ми Астра пак така стана лагера замина ама онова не се траеше в купето човек виеше като вълк .. ама май бмв-то си в бмв :) ше видим кога ще го сменя тоя съединител .. мерси иначе за отговорите и аз така си мисля че е Лагера .. дано да се окаже той ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 11 Юни 2009, 21:13

да , точно като загрее започва да трака . мисля ,че е сложна смяната на този лагер . доста играчка ми се вижда

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 11 Юни 2009, 21:41

да светна в тъмното :D
ако е аксиален лагер ще се чува само когато педала :mhihi: е натиснат.Но ако трака когато педала е пуснат това е лагер на първичен вал на скоросната кутия както е при мен.
По принцип няма проблеми ако не трака докато колата е на скорост
Така че си търкаляй или докато не стане време за смяна съединител и тогава да се отремонтира проблема или ако не се скапе кутията преди това или ако те дразни шума и искаш да отсраниш проблема или нова кутия или ремонт на старата според $ :idea:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 11 Юни 2009, 23:41

dangerous написа:да светна в тъмното :D
ако е аксиален лагер ще се чува само когато педала :mhihi: е натиснат.Но ако трака когато педала е пуснат това е лагер на първичен вал на скоросната кутия както е при мен.
По принцип няма проблеми ако не трака докато колата е на скорост
Така че си търкаляй или докато не стане време за смяна съединител и тогава да се отремонтира проблема или ако не се скапе кутията преди това или ако те дразни шума и искаш да отсраниш проблема или нова кутия или ремонт на старата според $ :idea:

Подкрепям това мнение на 100% :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от JohnnyQ » 11 Юни 2009, 23:46

Колегата е прав - лагер на първичния вал.

Не трака когато е студен двигателя, защото и маслото в скоростна кутия също е студено :). Тракането може да намале, ако сложите по-гъсто масло 75W-90, което е по-подходящо за скоростни кутии, а не ATF както уж се препоръчва! Зимата малко по-трудно ще влизат скоростите докато загрее маслото.

Иначе освен дразнещото тракане, проблема не е толкова сериозен. Дълго време ще изкара така :)

Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 12 Юни 2009, 3:47

Тцтцтц а тва нещо колко лев струва да се отремонтира мноо пара ли е? а за нова скоростна кутия не моа мисля щото ше е цифра пара .. , като загрее тогава трака .... то било по сериозен проблема не е съединител .. щото няма логика като загрее тогава да трака ако беше съединител щеше да трака постоянно .. и като натисна педала да спре. .

П.С : и аз съм съгласен с мнението на колегата по логично идва от аксиалния лагер .. на скорост не трака само на свободна .. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 12 Юни 2009, 15:16

Номенклатурен номер : 23111228320
Описание : Roller brg.
Ед.цена (с ДДС) : 99.13 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15 N'13 и 14 са лагерите на първичен вал но предимно се разбива N13 щото е натоварен много повече
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Юни 2009, 16:14

dangerous написа:да светна в тъмното :D
ако е аксиален лагер ще се чува само когато педала :mhihi: е натиснат.Но ако трака когато педала е пуснат това е лагер на първичен вал на скоросната кутия както е при мен.
По принцип няма проблеми ако не трака докато колата е на скорост
Така че си търкаляй или докато не стане време за смяна съединител и тогава да се отремонтира проблема или ако не се скапе кутията преди това или ако те дразни шума и искаш да отсраниш проблема или нова кутия или ремонт на старата според $ :idea:



Айде и аз да се включа ....
Колегата "dangerous" е категорично и абсолютно прав.... принципно като се натисне педала тогава помпата на съединителя избутва вилката на пред и прибутва аксиалния лагер на пред към палците на притискателния диск и тогава ако има луфтове в лагера или лагера е разбит започва да трака. И диагнозата му за проблем във лагера на първичния вал на скоростната кутия също ми се струва вярна .....
Но...... ще споделя нещо от личен опит ... Преди около половин година имах подобен проблем и тогава и аз смятах ,че проблема ми е в лагера на първичния вал (при мен като загрееше колата и като я поръчкам малко почваше даже да се чува едно като виене на лагер, иначе пак така като натисках съединителя при студен двигател спираше тракането а като пусках ...тракаше по леко...). Та предвид тия симптоми и аз тогава категорично отхвърлях вероятността за аксиалне лагер..... Но когато отворих да сменям съединител , забелязах че аксиалиня лагер има луфт повече от нормалното ... След като смених комплект съединител и аксиален лагер проблема изчезна напълно. Първо изчезна тракането независимо дали съм натиснал или не педала и второ изчезна виенето , когато понатисна колата. Та така .. опитай да смениш аксиалния лагер (а е хубаво като ще се отваря там да се смени и съединителя и лагерчето в маховика ) и тогава ако проблема не изчезне мисли за друг ремонт ! Ето и линк към темата за смяна на съединител (ако решиш че можеш да си го направиш сам :) )

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=123513

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 12 Юни 2009, 22:14

Мерси много колеги за мненията ви и за препоръките .. ще я водя на един майстор ама като събера пари защото тва тракане не е чак толкова фрапиращо не се чува много силно .. само на затворени прозорци и спряна музика ... а иначе лесно го оправям тракането :))))))) ЦД-то на 30-си Тубата Хертз :) 12 инча. Елипсите и те и по корите Херт :) пуууу да трака колкото си иска мене ми трака ченето от музиката хахахаха :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Re: Тракане в купето след загряване на двигатела ? 316i

Мнение от Nikkie » 16 Окт 2009, 20:48

За колегите проблема е от скоростната кутия ;) но има мноооооооооооооооого още хляб в нея ми каза майстора то трябва да се заслушаш че да я чуеш така че тея машини са много здрави копелета заклеам се! :yes: :yes: :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook