ТДС- Градско охлажда повече от колкото извънградско?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			38 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- Пресиян Василев
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1932
 - Регистриран на: 1.02.2009
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: 730д
 - Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
 
Новобранеца, не се сьрди термостата е 80 гр,тои тдс-а и без туи се на рьба вьрви не е хубаво с термстат на по високи градуси
			
		- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Ами моя се е родил с 88 градуса, вървял е 10 години така и аз сложих пак такъв и вече 50 хиляди без проблем;)
			ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Проблемът е в това, че афтърмаркет или тези термостати, на които не пише БМВ отварят общо взето когато си решат. В реалоем за тдс дават на 80 гр. да отваря термостата. Аз като взех моята смених всички подозрителни елементи по охл. система, включително термостата. Предложиха ми Валер 1:1 с оригинала, само дето на оригинала освен Валер имаше и малка щампичка БМВ. И двата на 92 градуса пише, че отварят, викам си ок, 30 лв. напред. Да ама не... Като я настъпя над 4к оборота и отива на 102 градуса, зима лете няма значение, радиатори, едно друго, всичко промито профилактирано, сменено... Разтече ми се тялото на термостата. Та после ново тяло + оригинален термостат и сега повече от 98 градуса в движение не съм видял, 4к, 5к, 6к обороти... Като спреш на място е нормално да вдигне малко, щото и помпата не върти вече бързо. Идеята е, че и с афтърмаркет термостат може да случиш, но има някаква вероятност... С оригинала си на сигурно 
			
		- Пресиян Василев
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1932
 - Регистриран на: 1.02.2009
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: 730д
 - Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
 
точноWALL написа:Аз си мисля, че истината между 80 и 88 градуса се крие в това колата за какъв климат е призведена. На ТДС определено за нашия климат (особенно за лятото) 80 ще му е по-добре. Иначе в аутодатата е 88 ама тя е английска програма и там е по-хладно
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Кой както. Ето ви една снимка от TIS. Който иска да си ползва Autodata. За сведение - в TIS, когато има вариации за различните климатични пояси - те са пояснени. В случая няма.

			
		
- Воденичаров
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 754
 - Регистриран на: 20.08.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: e65
 
Моя пък е на 92, аз да взема да го сменя май. Интересното е, че от както измихме радиаторите, температурата не достигига до повече от 95 градуса по никакъв повод.
			
		
			38 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
  