Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:Аз лично като си влезна в 4к оборота и съм много щастлив....
Колега, аз на 4000 оборота вече съм на 165-170, ако тряба да я държа само там, до сега да съм се утепал

П.С Бах маа му, даже с точност са 183.0371933918919км/ч според този сайт http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html



Ето ги и предавателните числа на автоматика:
1. 3,66
2. 2.00
3. 1.41
4. 1.00
5. 0.74
R. 4.1
На диференциала следва да е 3.64.
Това са предавателните числа за ръчката:
1. 4,23
2. 2,52
3. 1,66
4. 1,22
5. 1,00
R. 4,04
предавателното число на диференциала е 3,46 за 520
Последна промяна mad_presley на 16 Юни 2009, 0:31, променена общо 1 път
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Е, разбирам те напълно в такъв случай... Докато загрее и в града нямам възможност да минавам 4к поради същата причина, но на двупосочен път просто рядко падам под 3500 оборота. То затова и спирачки рядко ползвам. Не знам как е с автоматика, но ако това лято се ориентирам към Варна 100% ще ти звънна, да разбера 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:....
Даа, при ръчката е лесно, на 4к оборота на 5а е на 142.49392604635838км/ч, баш си е в силата и то при нормална скорост

Разбира се че ще се обадиш като дойдеш

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
safety car F1 написа:За колко време дойдоха твойте колега,че аз чакам 3-та седмица

следващата седмица бяха тука

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
mad_presley написа:twake написа:Колега, а какво стана с разхода. Промени ли се нещо?
А, и един въпрос. При поставянето на спортен филтър разхода вдига ли се (не става въпрос за конусен)?
Колега, ние тук се мъчим да съживим някое магаре в тоз мъртвия двигател, ти искаш и разхода да пада![]()
С нищо не можеш да накараш този двигател да гори по-малко, нито с филтри, нито с гумички.
Ако смяташ, че твоята гори повече от колкото би трябвало да бъде, провери си датчик разпределителен вал, ламбда сонди и дебитомер![]()
Моята в момента гори така: градско само и единствено в централната част -17/100, градско само по кварталите -13-14/100, извън градско със скорост 120-140 8.5-9.5/100 (според натовареността на пътя и изпреварванията), скорост над 160-180 с постоянен кикдаун при изпреварвания (с две думи, дивашко каране) -11-11.5/100.
Това е положението, като абсолютно всичко по двигателя ми е в перфектно здраве
Убу де, аз питам дали със спортен филтър ще гори повече? Щот един майстор това ми разправяше.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
twake епа маи влиза повече студен въздух и може би да си гори и повече, ама нека запознатите кажат
иначе не бих отказал и аз един панелен K&N
иначе не бих отказал и аз един панелен K&N
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Този филтър следва по-лесно да пропуска въздуха, поради самата си структура, което пък следва да улеснява засмукването на въздух от двигателя в ниските обороти. Разликата ще е пренебрежима, но все пак би трябвало да гори по-малко при еднакъв стил на каране. Лошото при тези филтри е, че струват 150-200 лв. заедно с комплекта за почистване и че процедурата по почистването и след това нанасянето на защитния/прахоуловителния маслен слой може да доведе до 2 проблема:
1. Ако се сложи по-малко масло --> влизат боклуци в двигателя
2. Ако се сложи повече --> засмуква го двигателя и може капчици да попаднат в/у пластината на дебитомера като впоследствие я разяждат и дефектира дебитомера.
1. Ако се сложи по-малко масло --> влизат боклуци в двигателя
2. Ако се сложи повече --> засмуква го двигателя и може капчици да попаднат в/у пластината на дебитомера като впоследствие я разяждат и дефектира дебитомера.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
bmw_n00b написа:1. Ако се сложи по-малко масло --> влизат боклуци в двигателя
2. Ако се сложи повече --> засмуква го двигателя и може капчици да попаднат в/у пластината на дебитомера като впоследствие я разяждат и дефектира дебитомера.
T.e. как човек може да е сигурен колко масло е сложил

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:Лошото при тези филтри е, че струват 150-200 лв.
Моя филтър го взех от Англия (ebay) от този продавач http://stores.shop.ebay.com/cksperforma ... QQ_armrsZ1 и с доставката ми излезе ~90лв.Комплекта за почистване го намерих в БГ за 28лв с доста отстъпки и е за две почиствания.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
проблема с тромавостта ( която всъщност над 3000 оборота не изчезва ) ще се реши кардинално като отпадне акциза .. просто вместо 520 се купува 528 и не се занимаваш с О пръстени и спортни филтри 

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Alexi написа:проблема с тромавостта ( която всъщност над 3000 оборота не изчезва ) ще се реши кардинално като отпадне акциза .. просто вместо 520 се купува 528 и не се занимаваш с О пръстени и спортни филтри
След 4000 оборота не бих казал, че е тромава. От 100 до 140 набира по бавно отколкото от 140 до 170-180 примерно.
За филтъра разбрах. Благодаря.
- safety car F1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e61 n52b30
mad_presley написа:safety car F1 написа:За колко време дойдоха твойте колега,че аз чакам 3-та седмица
Трябваше вече да са ти пристигнали, моите дойдоха точно за 10 дни.
Трябва да имаш мейл с тракинг номер и линк, където да проверяваш до къде ти е стигнала пратка.
Колега моите още не са пристигнали


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
safety car F1 написа:Колега моите още не са пристигналиПроверявах този тракинг код ими пише за 03.06.2009г,а нищо нямам на адреса,нито в пощата.В митницата ли да ги търся незнам.Те са няколко комлекта и може би над 100долара се задържат в митница.Ако някои знае повече моля за помощ
Напиши първо един мейл на продавача http://www.beisansystems.com/contact.html и обясни, че все още не си получил доставката.Той ще се заеме с проследяването и ще разбере къде се е загубила.Най вероятно ще ти изпрати нов комплект(и).
Нали знаеш, че за суми над ~170 евро се плаща мито и ДДС, когато доставката е от страни извън ЕС!?
- safety car F1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e61 n52b30
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Така, гледам тук колегата пише, че не му вървяла 520-ката и за да го успокоя нека и аз споделя моя опит .Аз съм с е34-ка. И аз като теб мислех,че не ми върви колата ама вече не няколко пъти се дърпаме с други 520-ки е39-ки и трябва да ти кажа, че дори е34-ката върви по-добре от тях. Явно до толкова съм свикнал с тази кола, че вече не ми прави впечатление ускорението и трябва да скачам на по-голям мотор. КОлега, аз си мисля че и ти като мен вече страдаш от тази болест- свикнал си и на този вървеж на колата и ти трябва по-голям мотор за да усетиш разликата.... Направи си експеримент- не се качвай поне седмица в колата ти и след това се качи и ще се убедиш колко различна ще ти се струва по отношение на вървене и т.н.
А иначе проблема се рашава лесно - скачаш на по-големият мотор и забравяш за мудност и всичко .Ще ти дам и друг пример - онзи ден имах път към морето и се гонех с една с-класа по целият път от Стара Загора до Бургас. Ами вярно, разхода на гориво ми дойде малко повече ама постоянно следвах с-ката чак до Бургас. Той изпревари една кола от колоната и аз след него ..Трябва да ти кажа,че 520-ката ако е държиш в оборот се представя доста добре предвид голямото купе. Ти карал ли си 230 мерцедес да видиш там пък какви са нещата ?
Поздрави от мен!
А иначе проблема се рашава лесно - скачаш на по-големият мотор и забравяш за мудност и всичко .Ще ти дам и друг пример - онзи ден имах път към морето и се гонех с една с-класа по целият път от Стара Загора до Бургас. Ами вярно, разхода на гориво ми дойде малко повече ама постоянно следвах с-ката чак до Бургас. Той изпревари една кола от колоната и аз след него ..Трябва да ти кажа,че 520-ката ако е държиш в оборот се представя доста добре предвид голямото купе. Ти карал ли си 230 мерцедес да видиш там пък какви са нещата ?
Поздрави от мен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани