Помощ! Духалката духа и при изваден ключ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- varosi
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 128
 - Регистриран на: 26.05.2009
 - Местоположение: София, България
 - Пол: Мъж
 - Кара: i7
 
Помощ! Духалката духа и при изваден ключ!
Здравейте! 
Имам следният проблем. Днес като си спрях машината и извадих ключа и продължи да духа вътре в купето. Установих, че духа само от долу в краката и е затворена клапата да се върти въздуха само вътре в купето.
Такаа.. не успях по никакъв начин да го спра - пробвах с спиране/пускане на климатик, на aux. ventilation и т.н.... нищо не помага. Оставих я така. И както и очаквах, вечертта акумулаторът ми беше на нула! Дадоха ми ток.. запалих и още с даването на ток пак започна да си духа.
Много тъпо! :-( Свалих всички бушони един по един (свалям един, слушам духалката, поставям го обратно, слагам следващият и т.н.) тези в джапката, както и тези до акумулатора. Никакъв ефект... продължава да духа.
Моля, помогнете със съвет?
			Имам следният проблем. Днес като си спрях машината и извадих ключа и продължи да духа вътре в купето. Установих, че духа само от долу в краката и е затворена клапата да се върти въздуха само вътре в купето.
Такаа.. не успях по никакъв начин да го спра - пробвах с спиране/пускане на климатик, на aux. ventilation и т.н.... нищо не помага. Оставих я така. И както и очаквах, вечертта акумулаторът ми беше на нула! Дадоха ми ток.. запалих и още с даването на ток пак започна да си духа.
Много тъпо! :-( Свалих всички бушони един по един (свалям един, слушам духалката, поставям го обратно, слагам следващият и т.н.) тези в джапката, както и тези до акумулатора. Никакъв ефект... продължава да духа.
Моля, помогнете със съвет?


- varosi
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 128
 - Регистриран на: 26.05.2009
 - Местоположение: София, България
 - Пол: Мъж
 - Кара: i7
 
Пояснение... с климатроник съм, имам печка (но е активна само aux. ventilation), с 16:9 навигация и големият борд комп съм (ако това има значение за отговорът).
			
- Любо Мегов
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2736
 - Регистриран на: 13.02.2002
 - Пол: Мъж
 
нормално е
съвсем нормално е, духа за около минута две и спира, изравнява си температурите климатроника или не знам там какво точно, и мойта е така, остани в купето и затвори вратите ще видиш че ще спре  
			
		- Ivo_Borisov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3602
 - Регистриран на: 10.09.2008
 - Местоположение: Смолян
 - Кара: E39 530D
 
- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
Защо ли ме съмнява проблема да е в таралежа. Симптомът на колегата звучи повече като залепнало реле. Незнам кое точно е релето на вентилатора за парното, но със сигурност е от тия зад жабката, провери ги всичките.
			
		- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
Точно така беше и при мен и стана изведнъж. Загасих колата и продължи да духа. Ако не можеш веднага да си вземеш таралеж, махни блокчето на климатроника и вдясно е буксата на захранващия кабел и я изключи, да не ти пада акумулатора.
Срещу 150 лева всичко се оправя
			
		Срещу 150 лева всичко се оправя

- varosi
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 128
 - Регистриран на: 26.05.2009
 - Местоположение: София, България
 - Пол: Мъж
 - Кара: i7
 
Ами така и стана. Дадох 150лв. за таралеж, като преди това за 65лв. ми направиха диагностика, за да установят, къде точно е проблемът. Старият се оказа, че бил някакво менте. Сега поне съм с оригинален от магазина Вари. 
Благодаря на всички за информацията!
			Благодаря на всички за информацията!

- varosi
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 128
 - Регистриран на: 26.05.2009
 - Местоположение: София, България
 - Пол: Мъж
 - Кара: i7
 
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
Стария оригиналния ако си го виждал е по-различен, има по-малко и по-различни "бодли". Явно тоя новия е по-усъвършенстван и би трябвало да изкара повече, ако е оригинален разбира се   
			
		- i4koo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 910
 - Регистриран на: 4.01.2007
 - Местоположение: България
 - Кара: BMW E39 520 M52
 - Мечтае да кара: M5
 
- varosi
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 128
 - Регистриран на: 26.05.2009
 - Местоположение: София, България
 - Пол: Мъж
 - Кара: i7
 
Ами при мен смениха таралежа и тръгна всичко... Иначе един друг колега имаше проблем и му смениха само един електролитен кондензатор и всичко се е оправило...
			
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

