Becker -> Clarion DXZ 389RUSB
Модератор: Icco
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Ludmil
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 915
 - Регистриран на: 4.09.2003
 - Местоположение: Plovdiv
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Е46 M47N20
 
Becker -> Clarion DXZ 389RUSB
Най-накрая се реших да сменя оригиналния Becker на моето Е30 с Clarion DXZ 389RUSB.
Е30 -то ми фабрично е с 4 високоговорителя , не е пипано от към озвучаване до сега и вграден fader в Becher-a, надявах че няма да има проблем с монтажа.
Оказа се че инсталацията ми е за външен бутон фадер, и на негово място се включва преходник. Clariona е с мостови крайни стъпала а преден ляв със заден ляв говорител имат обща връзка, съответно преден десен със заден десен.
Къде се намират връзките, и заслужава ли си да ги търся или да си прекарам нова инсталация за високоговорителите?
			
				Е30 -то ми фабрично е с 4 високоговорителя , не е пипано от към озвучаване до сега и вграден fader в Becher-a, надявах че няма да има проблем с монтажа.
Оказа се че инсталацията ми е за външен бутон фадер, и на негово място се включва преходник. Clariona е с мостови крайни стъпала а преден ляв със заден ляв говорител имат обща връзка, съответно преден десен със заден десен.
Къде се намират връзките, и заслужава ли си да ги търся или да си прекарам нова инсталация за високоговорителите?
Последна промяна Ludmil на 17 Юни 2009, 8:18, променена общо 2 пъти
					
				
			
		- Ludmil
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 915
 - Регистриран на: 4.09.2003
 - Местоположение: Plovdiv
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Е46 M47N20
 
- MeTo_BMWto
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 288
 - Регистриран на: 18.04.2007
 - Местоположение: Sofiq
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-ките на безин
 - Мечтае да кара: e24
 
..
Колега всичките жици за колоните минават през копчето на таблото до аварийните светлини. От там режеш всичко и трябва да ги пробваш коя къде отива и ще стане  
			
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30
- Ludmil
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 915
 - Регистриран на: 4.09.2003
 - Местоположение: Plovdiv
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Е46 M47N20
 
Връзките са S313 и S403 са някъде зад таблото с уредите ....  поне снопа с кабели на там отива.
На знам дали е на куплунг или са свързани директно кабелите ...?!?!?
			
		На знам дали е на куплунг или са свързани директно кабелите ...?!?!?
- MeTo_BMWto
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 288
 - Регистриран на: 18.04.2007
 - Местоположение: Sofiq
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-ките на безин
 - Мечтае да кара: e24
 
..
Долу при лявата колонка минават кабелите за задните колони даже имат и букса някъде под кората под волана така,че ще ги познаеш 
			смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30
- ge_a
 - Е30 IS Crasher
 - 
				
			 - Мнения: 2252
 - Регистриран на: 13.12.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
 
Ludmil написа:Връзките са S313 и S403 са някъде зад таблото с уредите .... поне снопа с кабели на там отива.
На знам дали е на куплунг или са свързани директно кабелите ...?!?!?
Зад таблото с уредите са кабелите и са вързани директно, ще трябва да свалиш уредите и да ги развържеш(кабелите), и после стават по цветове за четирите канала и е лесно
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		- Ludmil
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 915
 - Регистриран на: 4.09.2003
 - Местоположение: Plovdiv
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Е46 M47N20
 
Използвах съществуващата оригинална инсталация за задните колони, а за предните прекарах нови кабели. Не ми се играеше да свалям таблото и да ги разплитам. Сега за по-малко от 5 мин мога да възвърна оригиналното свързване.
			
		
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани