Недоволство от МТЕЛ, вече и с клип !!! Гледаите !
Модератор: Общи модератори
Ето малко реални факти от професионалист- работих в една от най големите вериги за мобилни услуги.
кои са плюсовете на Мобилтел-
1.най-голямото количество абонати
2.добро покритие
3.разнообразни тарифни планове- и добри оферти за закупуването на арпарати.
4.м-тел има най-голяма група от бизнес потребители
повечето Български фирми са на бизнесплановете на м-тел
кои са минусите
1.посекундна таривикация чак след първата минута
2.телефоните им могат да работят само с карти на м-тел
3.договорите се преподписват автоматически след изтичането - и за да минеш на по - добър тарифен план трябва да се подава молба предварително
ГЛОБУЛ
плюсове
1.предлагат се тарифни планове, които имат включени минути и към глобул и към другите мрежи
2.добри оферти за апарати които не са кодирани-работят с други карти.
3.на някои места се предлага застраховка на телефон - вярно е че процедурата за щетата е бавна - и не ти дават пари а ти ги преспадат от цената на друг телефон и то без ддс, но пък за топ моделите тя е безплатна а за останалите струва 3 лева и важи една година. Действа при изпускане намокряне(телефоните имат вътре лентички които ако намокриш апарата се оцветяват и гаранцията отпада) изгаряне. Тук има една тънкост - апарата ти го взимат при настъпване на счетата и те карат да правиш нова застраховка за заменения апарат която струва повече от 3 лева.
4. има и още едно нещо много полезно но тук няма да го публикувам- ако някой иска може на лично да пиша
минуси
1.скапан сервиз за апарати- по3-4 пъти могат да ти пращат телефона за сервиз без да ти отстранят повредата - понякога ти го връщат и с нови дефекти-да и такива случаи има.Тегава процедура при замяна
2.агресевна политика за пробутването на допълнителни карти с договор(та ако ви предлагат безплатна карта си имайте едно на ум)
3.посекундната тарификация почва след първата минута(дори да говориш 1 секунда ти отчитат пари за 1 минута)
4.най-голямата идиотщина измислена някога в историята на мобилните мрежи - карта две в едно- фактически в една карта имаш 2 номера съответно и 2 договора с 2 месечни такси- ако ви се предлага да си увилечите безплатните минути,то най -вероятно искат да ви пробутат такава сим карта. Верно на някой може и да му е полезна тази услига - примерно за закупуването на телефон с отстъпка, но в повечето случаи тава е едно разочарование. Примерно за да избираш някой от другия номерна от въпросната карта трябва да влезеш в ено меню от там в друго подменю -при което понякога телефона се рестартира.
5.ако си ползваш компа забесплатни есемеси спира да ти идва подробна разпечатка.
Вивател
плюсове
1.разнообразие от програми с минути към всички мрежи в България]
2.посекундна тарификация след първите 30 секунди
3.неизговорените минути се прехвърлят на следващия месец - това го няма нито в глобус нито в медната тел.
4.добри и изгодни планове с пакет минути към вивател- 5 лева 100 минути към всички на вивател или 15 лева - 500 към вивател - след изтичането на пакета символична цена на минута към вивател.
5.не ти спират телефона след като си надвишиш лимита.
6. тарифен план хармония-за 29 лева получаваш достатъчно бърз интернет (по-бърз от колкото този за 20 левана бтк ) и карта с 500 включени минути за всеки месец към вива.
7.Страхотни бизнес планове към всички мрежи в страната- примерно за 15 лева 80 минути
минуси
1.малка група от абонати-засега
2.в повечето магазини е беден асортимента на апарати- само в ту-би има що-годе добър избор.
3.при сключване на договор за мобилни услуги се внасят 12 лева депозит.
това е от мен
И ако някой има въпроси да пита ще отговарям
кои са плюсовете на Мобилтел-
1.най-голямото количество абонати
2.добро покритие
3.разнообразни тарифни планове- и добри оферти за закупуването на арпарати.
4.м-тел има най-голяма група от бизнес потребители
повечето Български фирми са на бизнесплановете на м-тел
кои са минусите
1.посекундна таривикация чак след първата минута
2.телефоните им могат да работят само с карти на м-тел
3.договорите се преподписват автоматически след изтичането - и за да минеш на по - добър тарифен план трябва да се подава молба предварително
ГЛОБУЛ
плюсове
1.предлагат се тарифни планове, които имат включени минути и към глобул и към другите мрежи
2.добри оферти за апарати които не са кодирани-работят с други карти.
3.на някои места се предлага застраховка на телефон - вярно е че процедурата за щетата е бавна - и не ти дават пари а ти ги преспадат от цената на друг телефон и то без ддс, но пък за топ моделите тя е безплатна а за останалите струва 3 лева и важи една година. Действа при изпускане намокряне(телефоните имат вътре лентички които ако намокриш апарата се оцветяват и гаранцията отпада) изгаряне. Тук има една тънкост - апарата ти го взимат при настъпване на счетата и те карат да правиш нова застраховка за заменения апарат която струва повече от 3 лева.
4. има и още едно нещо много полезно но тук няма да го публикувам- ако някой иска може на лично да пиша
минуси
1.скапан сервиз за апарати- по3-4 пъти могат да ти пращат телефона за сервиз без да ти отстранят повредата - понякога ти го връщат и с нови дефекти-да и такива случаи има.Тегава процедура при замяна
2.агресевна политика за пробутването на допълнителни карти с договор(та ако ви предлагат безплатна карта си имайте едно на ум)
3.посекундната тарификация почва след първата минута(дори да говориш 1 секунда ти отчитат пари за 1 минута)
4.най-голямата идиотщина измислена някога в историята на мобилните мрежи - карта две в едно- фактически в една карта имаш 2 номера съответно и 2 договора с 2 месечни такси- ако ви се предлага да си увилечите безплатните минути,то най -вероятно искат да ви пробутат такава сим карта. Верно на някой може и да му е полезна тази услига - примерно за закупуването на телефон с отстъпка, но в повечето случаи тава е едно разочарование. Примерно за да избираш някой от другия номерна от въпросната карта трябва да влезеш в ено меню от там в друго подменю -при което понякога телефона се рестартира.
5.ако си ползваш компа забесплатни есемеси спира да ти идва подробна разпечатка.
Вивател
плюсове
1.разнообразие от програми с минути към всички мрежи в България]
2.посекундна тарификация след първите 30 секунди
3.неизговорените минути се прехвърлят на следващия месец - това го няма нито в глобус нито в медната тел.
4.добри и изгодни планове с пакет минути към вивател- 5 лева 100 минути към всички на вивател или 15 лева - 500 към вивател - след изтичането на пакета символична цена на минута към вивател.
5.не ти спират телефона след като си надвишиш лимита.
6. тарифен план хармония-за 29 лева получаваш достатъчно бърз интернет (по-бърз от колкото този за 20 левана бтк ) и карта с 500 включени минути за всеки месец към вива.
7.Страхотни бизнес планове към всички мрежи в страната- примерно за 15 лева 80 минути
минуси
1.малка група от абонати-засега
2.в повечето магазини е беден асортимента на апарати- само в ту-би има що-годе добър избор.
3.при сключване на договор за мобилни услуги се внасят 12 лева депозит.
това е от мен
И ако някой има въпроси да пита ще отговарям
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
moleo написа:Това са оправдания, имаш разпечатка и гледаш, сверяваш. 12 лв са ти взели, защото си имал задължение. Иначе, това да се правиш на "мъж", като им предоставиш една торба стотинки едва ли е най-голямата гордост в живота. Колкото до служител/ките - едва ли има фирма, която толкова да държи на отношението. Междудругото съм сигурен, че в който и оператор да си все ще си недоволен от нещо четейки аргументите ти
Поздрави
Да си жив и здрав ! Ако малко си позапознат с политиката на МТЕЛ , щеше да знаеш че ако имаш неплатена фактура за повече от 3 месеца, ти блокират всичките карти на името и ти пращат едно писъмце с какво ще стане ако не си го платиш !
Да наистена до някъде е моя грешка че съм забравил да я платя, за мене 12 лв не са пари . Говорил съм ги , ще ги платя. Ама да вземат да ме подсетят за това че имам старо плащане 3 месеца , са си 3 фактура и 3 ходенки до МТЕЛ , къде блеят че не ми казват че имам задължение . И от къв зор ще ми се блокира картата без да е вадена от 2 години от телефона и батерията даже не му е падала .
От Глобул и Вивател съм доста по доволен ! Глобул, на няколко месеца се обаждат да ти кажат че имат някакви нови по гъвкави условия, за нова година ни подариха телефони за лоялност ! Мтел за 5 години , само смс че имам да им давам еди колко си пари и така !
За Вивател , имам предплатена карта от тях. Еми където и у балката да се навра , те имат обхват !


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
vlad0 написа:Е.Димитров написа:..."
не си много прав ... Има си договор и се чете
Това е работата на търговеца да облъчва, иначе, колкото до Мтел и мен не ми харесват надписвали са ми сметки с над по 300 лева/говоря за група/ само, че не от разговорите, а от някакви грешни месечни такси, улсуги и т.нат.
Да де,все едно слушам тази,първата дето говорих от мтел,ама майка ми отишла да си вземе валчер,не да подписва някакъв договор и като така не си е взела очилата,а пък колко от вас четат договорите подробно??? сега ще кажете "всички" и мое да ме фанете....щото в тоз миг ще излъжете.
Цитат:
От Глобул и Вивател съм доста по доволен ! Глобул, на няколко месеца се обаждат да ти кажат че имат някакви нови по гъвкави условия, за нова година ни подариха телефони за лоялност ! Мтел за 5 години , само смс че имам да им давам еди колко си пари и така !
Обадиха ти или защото искат да ти пробутат нова карта или защото искат да те запазят като клиент да преподпишеш с 1 година договора и да ти предложат оферти за телефони с отстъпка - понякога има и безплатни - ако правиш по-големи месечни сметки.
От Глобул и Вивател съм доста по доволен ! Глобул, на няколко месеца се обаждат да ти кажат че имат някакви нови по гъвкави условия, за нова година ни подариха телефони за лоялност ! Мтел за 5 години , само смс че имам да им давам еди колко си пари и така !
Обадиха ти или защото искат да ти пробутат нова карта или защото искат да те запазят като клиент да преподпишеш с 1 година договора и да ти предложат оферти за телефони с отстъпка - понякога има и безплатни - ако правиш по-големи месечни сметки.
- ineedmoney
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
аз пък от 6 години съм абонат на МТЕЛ от които 6 на договор, нямам никакви забележки и никога няма да сменя оператора
не само че се счупвам да говоря а и не плащам повече от 20-30 лева
а колко промоции с телефони съм взел на далавера и после съм продал на печалба да не говорим
също когато ми се е налагало чрез оператор да направя нещо...я роуминг я да ми спрът или ограничат някоя карта...на секундата е готово
единствения оператор е мтел...другите са бози
не само че се счупвам да говоря а и не плащам повече от 20-30 лева
а колко промоции с телефони съм взел на далавера и после съм продал на печалба да не говорим
също когато ми се е налагало чрез оператор да направя нещо...я роуминг я да ми спрът или ограничат някоя карта...на секундата е готово
единствения оператор е мтел...другите са бози
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Аз пък си взех карта и телефон от вивател за един проект,така си паля компютрите от разтояние или го рестартирам,даже съм на сметка от 5 лева месечно и съм ги помолил "без излишен спам",е все едно им казах да ми пускат есемеси каквито се сетят,май*ката ми е*бават,постоянно ми гасат или рестартират компютрите да му се невиди.
и във вивател може да го направиш това дори може и да преминеш на друг тарифен план като се обадиш на опереатора- без да ходиш по центровите им ида ти пробутват ненужни неща
в глобуса и там става- обаждаш се на 123 после 9тката и казваш искам роуминг . но трябва да имаш поне 3 платени сметки
така че правете изводи кое е боза а кое не
в глобуса и там става- обаждаш се на 123 после 9тката и казваш искам роуминг . но трябва да имаш поне 3 платени сметки
така че правете изводи кое е боза а кое не
Е.Димитров написа:Аз пък си взех карта и телефон от вивател за един проект,така си паля компютрите от разтояние или го рестартирам,даже съм на сметка от 5 лева месечно и съм ги помолил "без излишен спам",е все едно им казах да ми пускат есемеси каквито се сетят,май*ката ми е*бават,постоянно ми гасат или рестартират компютрите да му се невиди.
да не си го взел от туби телефона?
те имат такава политика - да пращат есемеси с нови оферти
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
likesake написа:Е.Димитров написа:Аз пък си взех карта и телефон от вивател за един проект,така си паля компютрите от разтояние или го рестартирам,даже съм на сметка от 5 лева месечно и съм ги помолил "без излишен спам",е все едно им казах да ми пускат есемеси каквито се сетят,май*ката ми е*бават,постоянно ми гасат или рестартират компютрите да му се невиди.
да не си го взел от туби телефона?
те имат такава политика - да пращат есемеси с нови оферти
Всъщност не си спомням от къде,май беше наистина някой от операторите на тази фирма,но сега съжалявам щото само ми бъзикат инсталацията
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
аз откъм Петел съм супер доволен от 7-8 години.
цялосто семейство сме в група. Повече от 2-30 лева сметка не съм имал.
Миналата година като тръгнах да заминавам за САЩ за неопределено време, от летището се обадих и казах - искам да си сменя тарифния план на такъв с най-ниската такса - ок готово. Първия път като излизах от България пак от летището се обадих - искам роуминг - те ти роуминг, дори ме включиха на специален план за роуминга. Като се прибрах от САЩ - искам си стария тарифен план - ОК няма проблем, но имаме такива и такива по-добри и евтини планове, какви са те - такива и такива, включете ме на еди кой си и от тогава 2-30 лева сметка, при положение че се счупвам да говоря с кого ли не към всички други оператори.
цялосто семейство сме в група. Повече от 2-30 лева сметка не съм имал.
Миналата година като тръгнах да заминавам за САЩ за неопределено време, от летището се обадих и казах - искам да си сменя тарифния план на такъв с най-ниската такса - ок готово. Първия път като излизах от България пак от летището се обадих - искам роуминг - те ти роуминг, дори ме включиха на специален план за роуминга. Като се прибрах от САЩ - искам си стария тарифен план - ОК няма проблем, но имаме такива и такива по-добри и евтини планове, какви са те - такива и такива, включете ме на еди кой си и от тогава 2-30 лева сметка, при положение че се счупвам да говоря с кого ли не към всички други оператори.

от всичко прочетено дотук и от това,че съм изхабил доста нерви с гсм оператори мога да кажа мнението-няма разлика как точно се казва оператора-всички гледат как да те варжат първоначално към тях после всичко се променя,в момента ходя с 2gsm kато лимонки на колана,3ти мисля да си спестя,сметките на месец.т.е.парите които плащам на месец са същите само дето сега са разделени-толкова за Мтел и толкова за Глобул.относно обслужване-индивидуално по офиси-колкото груби са били в едните,горе-долу толкова и другите.успех с по нататъшния спор. 

- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
LuBo1 написа:moleo написа:Това са оправдания, имаш разпечатка и гледаш, сверяваш. 12 лв са ти взели, защото си имал задължение. Иначе, това да се правиш на "мъж", като им предоставиш една торба стотинки едва ли е най-голямата гордост в живота. Колкото до служител/ките - едва ли има фирма, която толкова да държи на отношението. Междудругото съм сигурен, че в който и оператор да си все ще си недоволен от нещо четейки аргументите ти
Поздрави
Да си жив и здрав ! Ако малко си позапознат с политиката на МТЕЛ , щеше да знаеш че ако имаш неплатена фактура за повече от 3 месеца, ти блокират всичките карти на името и ти пращат едно писъмце с какво ще стане ако не си го платиш !
Да наистена до някъде е моя грешка че съм забравил да я платя, за мене 12 лв не са пари . Говорил съм ги , ще ги платя. Ама да вземат да ме подсетят за това че имам старо плащане 3 месеца , са си 3 фактура и 3 ходенки до МТЕЛ , къде блеят че не ми казват че имам задължение . И от къв зор ще ми се блокира картата без да е вадена от 2 години от телефона и батерията даже не му е падала .
От Глобул и Вивател съм доста по доволен ! Глобул, на няколко месеца се обаждат да ти кажат че имат някакви нови по гъвкави условия, за нова година ни подариха телефони за лоялност ! Мтел за 5 години , само смс че имам да им давам еди колко си пари и така !
За Вивател , имам предплатена карта от тях. Еми където и у балката да се навра , те имат обхват !
Запознат съм прекрасно, бих ти съдействал ( ако ме разбираш ) но с аргументирани възражения !
Поздрави.
п.с
Ако дори и 1ст. имаш неплатена на някоя от картите ти, всички други се изкючват след време.
- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Всеки един оператор си има своите предимства, голямото предимство на Мтел е именно - обслужване ( сървиз ), гъвкавост и огромно порфолио. Това трудно може да достигне от Глобул, вивател не ги коментирам, тяхната политика е - абонати,абонати, абонати.
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
В Бизнес група съм, не правя повече от 20-30лв. месечно. Дали наслагват отгоре не знам.
Но имат един огромен проблем - Работят с амортизирали куриерски служби...или поне така са ми казвали от офиса им на бул. България...та понеже не се получваше фактура близо 6 месеца...и после какво....айде плащай лихви, защото аз нямам фактура и откъде да знам колко да платя
Последно беше в Мол-а, пак поради недостиг на фактура този път за мобилен интернет.....10ГБ...59.90лв. ......касиерката ми съобщава сметка от 1000лв.
Но имат един огромен проблем - Работят с амортизирали куриерски служби...или поне така са ми казвали от офиса им на бул. България...та понеже не се получваше фактура близо 6 месеца...и после какво....айде плащай лихви, защото аз нямам фактура и откъде да знам колко да платя

Последно беше в Мол-а, пак поради недостиг на фактура този път за мобилен интернет.....10ГБ...59.90лв. ......касиерката ми съобщава сметка от 1000лв.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff, Ивайло Димов