Сваляне радиатора на интеркулера
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Сваляне радиатора на интеркулера
Колеги може ли малко обяснение тип стъпка по стъпка за сваляне на радиатора на интеркулера на 525d.
Миналата седмица свалях радиатора на мотора но така и не схванах как се маха тоя на интеркулера.
Видя ми се мръсен от вън и не ми дава мира. Искам да го измия и него.
МОже ли да го сваля отдолу някак или пак трябва да махам и радиатора на мотора.
КОйто може и има време да драсне едно ръководство или да даде линк с обяснение, че не намерих.
Благодаря
			
		Миналата седмица свалях радиатора на мотора но така и не схванах как се маха тоя на интеркулера.
Видя ми се мръсен от вън и не ми дава мира. Искам да го измия и него.
МОже ли да го сваля отдолу някак или пак трябва да махам и радиатора на мотора.
КОйто може и има време да драсне едно ръководство или да даде линк с обяснение, че не намерих.
Благодаря
- Lacho
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1223
 - Регистриран на: 15.12.2005
 - Местоположение: Софийския див див югозапад
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525XD LCI
 
Процедурата е елементарна 
1.Сваля се кората под двигателя.
2.Развиват се скобите на маркучите и се изваждат (имай в предвид че най вероятно ще са запекли и ще трябва да се подпъхне с една отверка.
3.Откопчават се двете пластмасови скоби надолу, които държат самия кулер и се изтегля навътре обаче имай в предвид, че трябва яко дърпане защото той влиза в едни релси които са се набили с всякакви боклуци и е запекъл, ако не става с дърпане по добре бръкни отпред през бронята с нещо и го избутай но гледай да не е метално( аз използвах дръжка на чук).
Това е процедурата, но според мен ще е по удобно ако се свали и дифузьора с перката.
			1.Сваля се кората под двигателя.
2.Развиват се скобите на маркучите и се изваждат (имай в предвид че най вероятно ще са запекли и ще трябва да се подпъхне с една отверка.
3.Откопчават се двете пластмасови скоби надолу, които държат самия кулер и се изтегля навътре обаче имай в предвид, че трябва яко дърпане защото той влиза в едни релси които са се набили с всякакви боклуци и е запекъл, ако не става с дърпане по добре бръкни отпред през бронята с нещо и го избутай но гледай да не е метално( аз използвах дръжка на чук).
Това е процедурата, но според мен ще е по удобно ако се свали и дифузьора с перката.
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
		Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- dmxl
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 401
 - Регистриран на: 25.06.2008
 - Местоположение: Велинград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E61 530d 05
 - Мечтае да кара: F10 M550D
 
- kotak
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 175
 - Регистриран на: 30.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525DA
 - Мечтае да кара: E60 530XD
 - Детайли за колата: Edition Lifestyle
 
- dmxl
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 401
 - Регистриран на: 25.06.2008
 - Местоположение: Велинград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E61 530d 05
 - Мечтае да кара: F10 M550D
 
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
маркучите с номер 9 се закачват за самия интеркулер
			
		маркучите с номер 9 се закачват за самия интеркулер
- kotak
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 175
 - Регистриран на: 30.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525DA
 - Мечтае да кара: E60 530XD
 - Детайли за колата: Edition Lifestyle
 
- dmxl
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 401
 - Регистриран на: 25.06.2008
 - Местоположение: Велинград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E61 530d 05
 - Мечтае да кара: F10 M550D
 
по добре се охлажда въздуха който отива към турбината,а по студения въэдух е по богат на кислород и е по сгъстен съответно се получава по добро изгаряне
			
		- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Колега, турбината е преди кулера 
			ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	