Недоволство от МТЕЛ, вече и с клип !!! Гледаите !
Модератор: Общи модератори
- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
ms написа:Колеги, не обръщайте темата в реклами на разните оператори- всеки си има глава на раменете за да мисли...
Да кажа само някои неща...
1: Мтел с 2000% сигурност надписват сметки- заради тея им номера се махнах... Ако официално писмо с извинение за "техническата грешка", възстановяване в кеш на надвзети суми за 7-8 месеца назад и прекратяване на току-що подновеният едногодишен договор без последствия за вас не е достатъчно доказателство за умишлените надувания на сметките от тяхна страна на мен ми беше повече от достатъчно...
2: Служителките в офисите им и преди години не бяха особенно учтиви- явно положението не се е променило никак...
Накратко- Мтел пари трябва да ми дават за да ги ползвам за оператор...
Все пак, когато твърдиш подобно нещо то трябва да е подплатено с доказателство иначе губи смисъла си.
Не сме превърнали темата с реклама, бих казал, че хора които не са навътре в този бизнес биха научили нещо.
Клиента има избора, има конкуренция за това и няма оператор със 100 % пазарен дял.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
moleo написа:...
Колега, ако успея да изровя от някъде официалното им извиненение и т.н. с най-голямо удоволствие ще го сканирам и пусна, но след 3-4 основни ремонта за тея години ме съмнява... Но ще потърся със сигурност.
А точно понеже клиента има право на избор измежду 3 калпави оператора се налага хората да ходят с по 2-3 апарата в джоба и да плаща на всеки оператор отделно, понеже всеки гледа да му е 5 лв. по-евтино в края на месеца... На мен лично тарифа от 7 часа разговори към цял свят + 250MB нет ми е идеална и не се оплаквам от таксата, а доста често плащам и трицифрени фактури. Ама на мен ми е важно да говоря когато, колкото и с когото искам, а нямам никакво желание да ходя с 3 телефона за всеки оператор... А познай кой оператор ползвам

ПС: Процедурата с 3 апарата и отделни карти я издържах само един месец и се отказах, просто не ми е удобно... Интересното беше като ударих чертата- по-евтино ми беше, но с 10-15лв. което за мен не е достатъчно...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Ами на който не му харесва оператора да го смени. Аз отдавна съм си решил проблемите като съм си купил карти на Мтел за абонатите на МТЕЛ и на Глобул за абонатите на Глобул. Към последните имам пет карти и доста години съм лоялен клиент. Взимам си телефони на промоции, тарифните планове с безплатни минути,а и отстъпка от месечените такси за лоялен клиент. В интерес на истината се спуквам да говоря и пак сметки повече от 20-30 лвс таксата нямам. За Мтел-а пък с тези клубни точки си купувам телефончета на промоция или ги заменям за безплатни минути и разни такива работи. А и другото което е,че ако случайно изпуснеш срока за плащане на сметката ,Мтел-а първо ти напомнят вежливо със смс-че като ти дават отсрочка около седмица и едва тогава пристъпват към спиране на телефона. Повече от това какво? Колкото до Вивател- бих си взел и на тях, но нямам приятели поне за сега на този оператор. Иначе и аз си ходя с два GSM-а. 

- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Мен пък много ме радват разни индивиди, дето не си плащат сметките, а после недоволни, че им спрели телефона.
sineok_pi4_ написа:Ами на който не му харесва оператора да го смени. Аз отдавна съм си решил проблемите като съм си купил карти на Мтел за абонатите на МТЕЛ и на Глобул за абонатите на Глобул. Към последните имам пет карти и доста години съм лоялен клиент. Взимам си телефони на промоции, тарифните планове с безплатни минути,а и отстъпка от месечените такси за лоялен клиент. В интерес на истината се спуквам да говоря и пак сметки повече от 20-30 лвс таксата нямам. За Мтел-а пък с тези клубни точки си купувам телефончета на промоция или ги заменям за безплатни минути и разни такива работи. А и другото което е,че ако случайно изпуснеш срока за плащане на сметката ,Мтел-а първо ти напомнят вежливо със смс-че като ти дават отсрочка около седмица и едва тогава пристъпват към спиране на телефона. Повече от това какво? Колкото до Вивател- бих си взел и на тях, но нямам приятели поне за сега на този оператор. Иначе и аз си ходя с два GSM-а.
Да това се прави, за да се задържи платежоспособния клиент - точките на м-тел(това е ясно на всички)
За отсрочката - и гобул дава 1 седмица след есемеса.
В глобул няма такива бонусточки, но има телефони с отстъпка дори и безплатни телефони за хора, които си преподписват договора. Както и в м-тел отстъпката на телефон зависи от месечното потребление.
Като пример- ще дам една случка, на която бях свидетел- дойде един циганин и вика `аз съм лоялен клиент на глобус искам безплатен телефон.` И наистина за наше учудване беше в най-високата група - взе си скъп модел без пари . После разбрахме, че е бил депутат от евророма... Та така
- st.George
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Ci
4год. абонат на Мтел, 2год. абонат на Вивател, 2год. абонат на Глобул. От един единствен Оператор до момента съм бил недоволен, а именно от Глобул
Както и да е, почувствал съм се излъган, преустановил съм отношения с Глобул и така... "Искренно и Лично" определено не е за в тази тема...
Въпроса обаче е следния, най вече към колегата защитаващ супер силните позиции на Глобул... Какво точно искаше да посочиш с коментара си че в момента Глобул има много повече адекватни за пазара програми и едва ли не може да ми предложи нещо невероятно и супер изгодно в абонаментите си за Частни Клиенти? (не ме разбирай погрешно, не ми е за цел да те провокирам и да се заяждам, просто ми стана интересна тази тема на разговор) Хайде като служител на Глобул или на даден дилър обори негативното ми мнение и ме спечели като клиент... Предложи ми нещо като за мен, да речем нещо с група от номера към които да говоря повечко...., с безпл. мин. към всички..., офертирай ме и с някой add-on, че са ви доста важен таргет..., предложи ми и адекватна оферта за телефон... Само да вметна че при евентуален интерес към офертата ти, бих я пробвал, но ако не ми хареса след месец-два ще искам да я сменя...
Колкото до другите твърдения - Мтел надписват сметки... 1/100000..., невероятно ли Ви се струва да е просто ГРЕШКА? Абсолютно в в реда на нещата е да си пусне човек жалбата и Евентуално ако е с правото си, да се решат нещата и да бъде компенсиран... Навсякъде се случват подобни гафове и точно при моб.оператори са най рядко срещани... Във ВиК, в Енерго доставките..., в до болка познатите за всички столичани Парно услуги... Ама тва "Няква кифла ми се зъбеше, аз си наех адвокат и им разказах играта на Мтел с тез надписвания.." е супер смешно като коментар... Аз лично съм виждал опростена Мтел ф-ра от 4 цифрена сума, постигната точно по НЕ законен начин и абсолютно РЕАЛНА, но оборена точно с помоща на добър адвокат
Но както и да е..
Колкото до автора на темата..., супер гъзария братле, да събереш 100лв. на жълти стотинки и един вид да се изгавриш, с абсолютно невинния за душевните ти проблеми и терзания, служител

Въпроса обаче е следния, най вече към колегата защитаващ супер силните позиции на Глобул... Какво точно искаше да посочиш с коментара си че в момента Глобул има много повече адекватни за пазара програми и едва ли не може да ми предложи нещо невероятно и супер изгодно в абонаментите си за Частни Клиенти? (не ме разбирай погрешно, не ми е за цел да те провокирам и да се заяждам, просто ми стана интересна тази тема на разговор) Хайде като служител на Глобул или на даден дилър обори негативното ми мнение и ме спечели като клиент... Предложи ми нещо като за мен, да речем нещо с група от номера към които да говоря повечко...., с безпл. мин. към всички..., офертирай ме и с някой add-on, че са ви доста важен таргет..., предложи ми и адекватна оферта за телефон... Само да вметна че при евентуален интерес към офертата ти, бих я пробвал, но ако не ми хареса след месец-два ще искам да я сменя...
Колкото до другите твърдения - Мтел надписват сметки... 1/100000..., невероятно ли Ви се струва да е просто ГРЕШКА? Абсолютно в в реда на нещата е да си пусне човек жалбата и Евентуално ако е с правото си, да се решат нещата и да бъде компенсиран... Навсякъде се случват подобни гафове и точно при моб.оператори са най рядко срещани... Във ВиК, в Енерго доставките..., в до болка познатите за всички столичани Парно услуги... Ама тва "Няква кифла ми се зъбеше, аз си наех адвокат и им разказах играта на Мтел с тез надписвания.." е супер смешно като коментар... Аз лично съм виждал опростена Мтел ф-ра от 4 цифрена сума, постигната точно по НЕ законен начин и абсолютно РЕАЛНА, но оборена точно с помоща на добър адвокат

Колкото до автора на темата..., супер гъзария братле, да събереш 100лв. на жълти стотинки и един вид да се изгавриш, с абсолютно невинния за душевните ти проблеми и терзания, служител

E46 Ci
E46 318i m43b19
SOLD!
E36 318i m40b18
SOLD!

E46 318i m43b19

E36 318i m40b18

- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
долни крадци са
може и 999999999 лв да имаш в картата но ако изтече срока й ги губиш ако не презаредиш над 10 лв














̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
- st.George
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Ci
По лесно ти е да заредиш 9999999 пъти 5 левов ваучер, а се нервиш че трябва да заредиш веднъш годишно 10-15лв. на веднъж?EBEEMVACIA написа:може и 999999999 лв да имаш в картата но ако изтече срока й ги губиш ако не презаредиш над 10 лв![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

E46 Ci
E46 318i m43b19
SOLD!
E36 318i m40b18
SOLD!

E46 318i m43b19

E36 318i m40b18

st.George написа:4год. абонат на Мтел, 2год. абонат на Вивател, 2год. абонат на Глобул. От един единствен Оператор до момента съм бил недоволен, а именно от ГлобулКакто и да е, почувствал съм се излъган, преустановил съм отношения с Глобул и така... "Искренно и Лично" определено не е за в тази тема...
Въпроса обаче е следния, най-вече към колегата защитаващ супер силните позиции на Глобул... Какво точно искаше да посочиш с коментара си, че в момента Глобул има много повече адекватни за пазара програми и едва ли не може да ми предложи нещо невероятно и супер изгодно в абонаментите си за Частни Клиенти? (не ме разбирай погрешно, не ми е за цел да те провокирам и да се заяждам, просто ми стана интересна тази тема на разговор) Хайде като служител на Глобул или на даден дилър обори негативното ми мнение и ме спечели като клиент... Предложи ми нещо като за мен, да речем нещо с група от номера, към които да говоря повечко...., с безпл. мин. към всички..., офертирай ме и с някой add-on, че са ви доста важен таргет..., предложи ми и адекватна оферта за телефон... Само да вметна, че при евентуален интерес към офертата ти, бих я пробвал, но ако не ми хареса след месец-два ще искам да я сменя...
Колкото до другите твърдения - Мтел надписват сметки... 1/100000..., невероятно ли Ви се струва да е просто ГРЕШКА? Абсолютно в в реда на нещата е да си пусне човек жалбата и Евентуално ако е с правото си, да се решат нещата и да бъде компенсиран... Навсякъде се случват подобни гафове и точно при моб.оператори са най-рядко срещани... Във ВиК, в Енерго доставките..., в до болка познатите за всички столичани Парно услуги... Ама тва "Няква кифла ми се зъбеше, аз си наех адвокат и им разказах играта на Мтел с тез надписвания.." е супер смешно като коментар... Аз лично съм виждал опростена Мтел ф-ра от 4 цифрена сума, постигната точно по НЕзаконен начин и абсолютно РЕАЛНА, но оборена точно с помоща на добър адвокатНо както и да е..
Колкото до автора на темата..., супер гъзария братле, да събереш 100лв. на жълти стотинки и един вид да се изгавриш, с абсолютно невинния за душевните ти проблеми и терзания, служител![]()
Колега - работих преди време към глобул, но сега съм абонат на вивател. Писах за това горе.
за офертата по интернет ще стане по-трудно, но ще опитам-интересно ми е дали съм още във форма?
1.каза че ползваш три карти - на всеки един оператор по една-първия ми въпрос дали картите са ти на твое име на име на друг или на фирма или са с договор. Ще те питам дали има и предплатени карти.
2.ако имаш карти на твое име или ползвш такива на твой близък значи отпада варианта за програми с безплатни минути към всички мрежи.
3.преди да ти предложа карта, или ако ти е изтекъл договора - друга-по-изгодна програма на глобул (като си оставаш със стария номер) -ще те попитам каква сметка плащаш на глобул и с колко абоната на глобул говориш в повечето време.(това го правя да ти предложа оптимална оферта - най -изгодна такса с оптималното количество приятели в група или дуго-минути към всички в гобул)
4.Ще ти кажа, че с картата или с преподпсването ти се полага телефон с отстпка и цените им почват от еди колко си лева, после ще те поитам дали взимаш телефон за теб или за подарък
5.ще те попитам какво е необходмо да върши един телефон и какво е най-важнто за теб в него.
6. Ще те попитам дали искаш телефон в кеш или на изплащане- няма да говоря за подробности - пак става въпрос за откриване на нужди.Пък тамиграе и шанса за обобрение.
7.когато го разбера това ще ти предложа 2 или 3 телефона за избор- ще ти кажа параметрите които ти търсиш(един вид ще повторя това което си ми казал с мои думи) ще ти разкажа и за особеностите им(ако си запознат ще бъда максимално кратък и ще ти кажа основното). И ти си избираш апарат. Ако се двоумиш ще ти предложа недиректно - ще ти приведа някакъв пример - за задравина - по малко дефекти дава или че еди кой си моя приятел има такъв.....
Ако имаш карти на фирма- ще те попитам дали си ти мола или е някой друг. Със сигурност ще искам телефона на фирмата.
Ако си собственика- ще попитам колко души работят във фирмата - колко от тях имат служебни телефони и дали и дргите,които нямат искат да говорят в фирмената група безплатно.
След това ако служителите са под 10 - предлагам оферта на място - пак търся нуждите на дадена фирма- примерно 1 карта с по-голяма такса и с по-ниска национална минута и съответно с повече безплатни минути или за този който ще говори само в групта между служителите с най-ниска такса
Ако имаш нужда от повече от 10 карти ще те свържа с правилния човек който ще ти ги активира.
Също между другото ще си говоря приятелски с теб - мога да ти предложа и лаптоп или цифрв фотоапарат или нещо друго, ако открия че имате нуда от тях- ти или близките ти.
Дори да не стане продажбата ще ти дам катарлог на продуктите ни и ще те поканя да заповядаш пак.
Тук е примерен начин на действие- зависи от ситуацията и клиента- но гръбнакът на действието е в общи линии такъв.
Има хора които са се поразрвили и знат какво искат
има и които незнаят и тогава идва ролята на продвача да открие нуждите на клиента и да предлага.
И другото- това е интернет-няма мимики няма език на тялото няма и други клиенти освен теб. На живо се взимат и тези неща напредвид.
Частен клиент- физичесо лице
Корпоративен- фирма
Последна промяна likesake на 24 Юни 2009, 14:25, променена общо 3 пъти
- ludiqdancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Горна Оряховица
likesake написа:...........
Говориш като сдухан тренер от 2be


не съм работил и в туби
а тази фраза не се казва в началото , а между другото , когато си разбил леда и разговора е приятелски настроен пък може и да не е точно по този начин - винаги има варианти да разбереш това- дори в повечето случаи клиентът сам си казва
още въпроси?
а тази фраза не се казва в началото , а между другото , когато си разбил леда и разговора е приятелски настроен пък може и да не е точно по този начин - винаги има варианти да разбереш това- дори в повечето случаи клиентът сам си казва
още въпроси?
Последна промяна likesake на 24 Юни 2009, 16:29, променена общо 2 пъти
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Пъ аз много се стеснявам някой като ми говори така,имам чуството че ше ме натакова ебаси,давай мъжката-раз-праз!!!
Аз съм автор на най-бързото закупуване на дънки в историята на ...дънкопробажбите,влизам в магазина,взимам дънките и излизам,к'во да се мотам за глупости,така не искам и да ми губят времето разни дето се опитват да ме набутат за нещо,а аз съм се улетел във въпросния магазин само евентуално примерно да си купя билет за трамвая.(пример само,на трамвай не съм се катерил от има нема 10 години)
Те за това всичко си плащам през интернет,даже ако имаше начин и до тоалетна ше одя през интернет,за да не се срещам с разни досадници да ми спамят съзнанието
Аз съм автор на най-бързото закупуване на дънки в историята на ...дънкопробажбите,влизам в магазина,взимам дънките и излизам,к'во да се мотам за глупости,така не искам и да ми губят времето разни дето се опитват да ме набутат за нещо,а аз съм се улетел във въпросния магазин само евентуално примерно да си купя билет за трамвая.(пример само,на трамвай не съм се катерил от има нема 10 години)
Те за това всичко си плащам през интернет,даже ако имаше начин и до тоалетна ше одя през интернет,за да не се срещам с разни досадници да ми спамят съзнанието
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани