кормилни щанги 318ис въпрос

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: V8 комби

кормилни щанги 318ис въпрос

Мнение от samsurnik » 27 Юни 2009, 16:34

казаха ми че кормиилните ми щанги за смяна, тъй като не разбирам нищо искам да попитам могат ли да се сменят лесно защото в момента нямам възможност да ходя по сервизи, намерих ги по 27 лева бройката и да ми кажете колко са на брой как се сменят някакви схеми

простете за тъпия въпрос но не разбирам нищо и затова питам тук надявам се на сериозни мнения и компетентни отговори от ваша страна, а не да се подигравате благодаря ви предварително
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 27 Юни 2009, 17:04

На линка по долу има диаграми на кормилния механизъм :
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=30

Гледаш номера на съответната част на диаграмата и след това от таблицата си копираш номенклатурния номер и го "пеистваш" е тука :
http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
за да видиш цената на оригиналната част в ДаруКар (принципно неорегинални части можеш да намериш и в други магазини , горе долу на половината от цената в ДаруКар).
Иначе монтажа не бих казал ,че е лесен! Въпрос на условия (ако ги имаш и знаеш как всичко е лесно , ама ако ги нямаш ....).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: V8 комби

Мнение от samsurnik » 27 Юни 2009, 17:20

благодаря колега, относно демонтажа и монтажа имам условия т.е имам гараж бивш автосервиз с абсолютно всякакво оборудване,, дали ще мога да се справя сам

metodi80 написа:На линка по долу има диаграми на кормилния механизъм :
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=30

Гледаш номера на съответната част на диаграмата и след това от таблицата си копираш номенклатурния номер и го "пеистваш" е тука :
http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
за да видиш цената на оригиналната част в ДаруКар (принципно неорегинални части можеш да намериш и в други магазини , горе долу на половината от цената в ДаруКар).
Иначе монтажа не бих казал ,че е лесен! Въпрос на условия (ако ги имаш и знаеш как всичко е лесно , ама ако ги нямаш ....).
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 27 Юни 2009, 17:47

Според мен са ти казали за №6 и №5 от тоя линк - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 27 Юни 2009, 17:54

vladiverm написа:Според мен са ти казали за №6 и №5 от тоя линк - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
точно за тва говориме!
и после един реглаж!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 27 Юни 2009, 18:24

Щом гаража е бивш автосервиз, давай смело :mhihi:
После задължително на стендче, както каза колегата :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: V8 комби

Мнение от samsurnik » 27 Юни 2009, 18:25

благодаря ви колеги
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 27 Юни 2009, 20:16

ако помолиш някои колега които е сменял само да ти астистира че все пак е управлението и е опасно ако нещо не е както трябва.. но пък така и така си на регулиране на предница после така че.. деистваи
някъде в продава един колега предлага нови лемфьордер на добри цени . може да погледнеш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 27 Юни 2009, 20:46

преброй колко резби, е била навита старата!
и съответно, навиваш и новата толкова!
за да бъдат горе-долу, успоредни гумите...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 27 Юни 2009, 20:54

развиваш направо от кормиланата рейка, комплект вътрешният и външния кормилен накрайник, сваляш го и ги мериш колко сантиметра е и правиш новите толкова. Работа за 15 мин.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 27 Юни 2009, 21:29

St.Dilov написа:преброй колко резби, е била навита старата!
и съответно, навиваш и новата толкова!
за да бъдат горе-долу, успоредни гумите...

Аз меря с ролетката разстоянието между гумите.Естествено,ако иска да стане както си трябва-после на стенд :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 27 Юни 2009, 21:43

vladiverm написа:Според мен са ти казали за №6 и №5 от тоя линк - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25


Да , това са вътрешните и външни накрайници ... те се сменяват сравнително лесно , да не кажа елементарно... аз не знам сащо останах с впечатление ,че колегата питаше за кормилнен прът .... ама наистина сега като прочетох поста аз съм бил в грешка и съм му пратил линк за други чарколяци.
Колега , щом имаш условия давай смело , тези накраиници се сменяват за отрицателно време , само трябва да съобразиш разстоянието горе долу , но дори да не ги нагодиш много добре , после при реглажа ще се оправи , като идеш в сервиз със стенд.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: V8 комби

Мнение от samsurnik » 28 Юни 2009, 11:58

благодаря много колеги наистина доста ми помогнхате утре я почвам
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: V8 комби

Мнение от samsurnik » 06 Юли 2009, 21:09

здравейте колеги не ми остана време да пиша какво направих та така:

Като се хванаха с работата и нали ви казах, че съм сам и ми се стори много сложно и си викам не мога аз да се справя но почнах. Първо свалих носачите, бая си поиграх, че вътрешните шарнири се развиват на мн неудобно място, след като ги свалих носачите ги закарах да избият шарнирите и да ми сложат новите. докато бяха на ремонт носачите свалих корминлните щанги, проблена беше, че трябваше да намеря ключ 22 с много тясна глава, защото не влиза, намерих свалих ги сравнително лесно мерих ги с шублер и така сложих новите и се започна всичко по обратния ред слижих и носачите и всичко уж пасна, да ама не, (казваха ми хората, че с числа не трябва да се занимавам) ставам гледам двете предни колела при изправен волан - лявото на дясно, дясното на ляво леко събрани, та се наложи отдолу пак да ги регулирам ама ги докарах на око долу горе колкото да я закарам на стенд. Закрах я на стенд и сега всичко е ок, да отбележа, че с моето невежество ми отне да ги сваля щангите и носачите и да ги сложа пак около 5 часа няколко бири и малко нерви, но се справих след първоначалното разколебаване, но се оказа, че не е никак сложно.

Още един път да благодаря на колегите които ми помогнаха много с мненията си ако не бях те вие нямаше да се захввана сам.
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 07 Юли 2009, 13:39

samsurnik написа:здравейте колеги не ми остана време да пиша какво направих та така:

Като се хванаха с работата и нали ви казах, че съм сам и ми се стори много сложно и си викам не мога аз да се справя но почнах. Първо свалих носачите, бая си поиграх, че вътрешните шарнири се развиват на мн неудобно място, след като ги свалих носачите ги закарах да избият шарнирите и да ми сложат новите. докато бяха на ремонт носачите свалих корминлните щанги, проблена беше, че трябваше да намеря ключ 22 с много тясна глава, защото не влиза, намерих свалих ги сравнително лесно мерих ги с шублер и така сложих новите и се започна всичко по обратния ред слижих и носачите и всичко уж пасна, да ама не, (казваха ми хората, че с числа не трябва да се занимавам) ставам гледам двете предни колела при изправен волан - лявото на дясно, дясното на ляво леко събрани, та се наложи отдолу пак да ги регулирам ама ги докарах на око долу горе колкото да я закарам на стенд. Закрах я на стенд и сега всичко е ок, да отбележа, че с моето невежество ми отне да ги сваля щангите и носачите и да ги сложа пак около 5 часа няколко бири и малко нерви, но се справих след първоначалното разколебаване, но се оказа, че не е никак сложно.

Още един път да благодаря на колегите които ми помогнаха много с мненията си ако не бях те вие нямаше да се захввана сам.


:yes: :clap: Бравос... ! Сега тъкмо ще ти е по-сладко от факта ,че си си го направил сам , а и ще има за какво да се хвалиш ... :D

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook