кормилни щанги 318ис въпрос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
кормилни щанги 318ис въпрос
казаха ми че кормиилните ми щанги за смяна, тъй като не разбирам нищо искам да попитам могат ли да се сменят лесно защото в момента нямам възможност да ходя по сервизи, намерих ги по 27 лева бройката и да ми кажете колко са на брой как се сменят някакви схеми
простете за тъпия въпрос но не разбирам нищо и затова питам тук надявам се на сериозни мнения и компетентни отговори от ваша страна, а не да се подигравате благодаря ви предварително
простете за тъпия въпрос но не разбирам нищо и затова питам тук надявам се на сериозни мнения и компетентни отговори от ваша страна, а не да се подигравате благодаря ви предварително
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
На линка по долу има диаграми на кормилния механизъм :
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=30
Гледаш номера на съответната част на диаграмата и след това от таблицата си копираш номенклатурния номер и го "пеистваш" е тука :
http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
за да видиш цената на оригиналната част в ДаруКар (принципно неорегинални части можеш да намериш и в други магазини , горе долу на половината от цената в ДаруКар).
Иначе монтажа не бих казал ,че е лесен! Въпрос на условия (ако ги имаш и знаеш как всичко е лесно , ама ако ги нямаш ....).
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=30
Гледаш номера на съответната част на диаграмата и след това от таблицата си копираш номенклатурния номер и го "пеистваш" е тука :
http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
за да видиш цената на оригиналната част в ДаруКар (принципно неорегинални части можеш да намериш и в други магазини , горе долу на половината от цената в ДаруКар).
Иначе монтажа не бих казал ,че е лесен! Въпрос на условия (ако ги имаш и знаеш как всичко е лесно , ама ако ги нямаш ....).
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
благодаря колега, относно демонтажа и монтажа имам условия т.е имам гараж бивш автосервиз с абсолютно всякакво оборудване,, дали ще мога да се справя сам
metodi80 написа:На линка по долу има диаграми на кормилния механизъм :
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=30
Гледаш номера на съответната част на диаграмата и след това от таблицата си копираш номенклатурния номер и го "пеистваш" е тука :
http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
за да видиш цената на оригиналната част в ДаруКар (принципно неорегинални части можеш да намериш и в други магазини , горе долу на половината от цената в ДаруКар).
Иначе монтажа не бих казал ,че е лесен! Въпрос на условия (ако ги имаш и знаеш как всичко е лесно , ама ако ги нямаш ....).
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Според мен са ти казали за №6 и №5 от тоя линк - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
точно за тва говориме!vladiverm написа:Според мен са ти казали за №6 и №5 от тоя линк - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
и после един реглаж!!
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
ако помолиш някои колега които е сменял само да ти астистира че все пак е управлението и е опасно ако нещо не е както трябва.. но пък така и така си на регулиране на предница после така че.. деистваи
някъде в продава един колега предлага нови лемфьордер на добри цени . може да погледнеш
някъде в продава един колега предлага нови лемфьордер на добри цени . може да погледнеш
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
преброй колко резби, е била навита старата!
и съответно, навиваш и новата толкова!
за да бъдат горе-долу, успоредни гумите...
и съответно, навиваш и новата толкова!
за да бъдат горе-долу, успоредни гумите...
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
развиваш направо от кормиланата рейка, комплект вътрешният и външния кормилен накрайник, сваляш го и ги мериш колко сантиметра е и правиш новите толкова. Работа за 15 мин.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
St.Dilov написа:преброй колко резби, е била навита старата!
и съответно, навиваш и новата толкова!
за да бъдат горе-долу, успоредни гумите...
Аз меря с ролетката разстоянието между гумите.Естествено,ако иска да стане както си трябва-после на стенд

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
vladiverm написа:Според мен са ти казали за №6 и №5 от тоя линк - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
Да , това са вътрешните и външни накрайници ... те се сменяват сравнително лесно , да не кажа елементарно... аз не знам сащо останах с впечатление ,че колегата питаше за кормилнен прът .... ама наистина сега като прочетох поста аз съм бил в грешка и съм му пратил линк за други чарколяци.
Колега , щом имаш условия давай смело , тези накраиници се сменяват за отрицателно време , само трябва да съобразиш разстоянието горе долу , но дори да не ги нагодиш много добре , после при реглажа ще се оправи , като идеш в сервиз със стенд.
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
благодаря много колеги наистина доста ми помогнхате утре я почвам
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
здравейте колеги не ми остана време да пиша какво направих та така:
Като се хванаха с работата и нали ви казах, че съм сам и ми се стори много сложно и си викам не мога аз да се справя но почнах. Първо свалих носачите, бая си поиграх, че вътрешните шарнири се развиват на мн неудобно място, след като ги свалих носачите ги закарах да избият шарнирите и да ми сложат новите. докато бяха на ремонт носачите свалих корминлните щанги, проблена беше, че трябваше да намеря ключ 22 с много тясна глава, защото не влиза, намерих свалих ги сравнително лесно мерих ги с шублер и така сложих новите и се започна всичко по обратния ред слижих и носачите и всичко уж пасна, да ама не, (казваха ми хората, че с числа не трябва да се занимавам) ставам гледам двете предни колела при изправен волан - лявото на дясно, дясното на ляво леко събрани, та се наложи отдолу пак да ги регулирам ама ги докарах на око долу горе колкото да я закарам на стенд. Закрах я на стенд и сега всичко е ок, да отбележа, че с моето невежество ми отне да ги сваля щангите и носачите и да ги сложа пак около 5 часа няколко бири и малко нерви, но се справих след първоначалното разколебаване, но се оказа, че не е никак сложно.
Още един път да благодаря на колегите които ми помогнаха много с мненията си ако не бях те вие нямаше да се захввана сам.
Като се хванаха с работата и нали ви казах, че съм сам и ми се стори много сложно и си викам не мога аз да се справя но почнах. Първо свалих носачите, бая си поиграх, че вътрешните шарнири се развиват на мн неудобно място, след като ги свалих носачите ги закарах да избият шарнирите и да ми сложат новите. докато бяха на ремонт носачите свалих корминлните щанги, проблена беше, че трябваше да намеря ключ 22 с много тясна глава, защото не влиза, намерих свалих ги сравнително лесно мерих ги с шублер и така сложих новите и се започна всичко по обратния ред слижих и носачите и всичко уж пасна, да ама не, (казваха ми хората, че с числа не трябва да се занимавам) ставам гледам двете предни колела при изправен волан - лявото на дясно, дясното на ляво леко събрани, та се наложи отдолу пак да ги регулирам ама ги докарах на око долу горе колкото да я закарам на стенд. Закрах я на стенд и сега всичко е ок, да отбележа, че с моето невежество ми отне да ги сваля щангите и носачите и да ги сложа пак около 5 часа няколко бири и малко нерви, но се справих след първоначалното разколебаване, но се оказа, че не е никак сложно.
Още един път да благодаря на колегите които ми помогнаха много с мненията си ако не бях те вие нямаше да се захввана сам.
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
samsurnik написа:здравейте колеги не ми остана време да пиша какво направих та така:
Като се хванаха с работата и нали ви казах, че съм сам и ми се стори много сложно и си викам не мога аз да се справя но почнах. Първо свалих носачите, бая си поиграх, че вътрешните шарнири се развиват на мн неудобно място, след като ги свалих носачите ги закарах да избият шарнирите и да ми сложат новите. докато бяха на ремонт носачите свалих корминлните щанги, проблена беше, че трябваше да намеря ключ 22 с много тясна глава, защото не влиза, намерих свалих ги сравнително лесно мерих ги с шублер и така сложих новите и се започна всичко по обратния ред слижих и носачите и всичко уж пасна, да ама не, (казваха ми хората, че с числа не трябва да се занимавам) ставам гледам двете предни колела при изправен волан - лявото на дясно, дясното на ляво леко събрани, та се наложи отдолу пак да ги регулирам ама ги докарах на око долу горе колкото да я закарам на стенд. Закрах я на стенд и сега всичко е ок, да отбележа, че с моето невежество ми отне да ги сваля щангите и носачите и да ги сложа пак около 5 часа няколко бири и малко нерви, но се справих след първоначалното разколебаване, но се оказа, че не е никак сложно.
Още един път да благодаря на колегите които ми помогнаха много с мненията си ако не бях те вие нямаше да се захввана сам.



19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани