М3 Е36 с какво, с газчицаааа......
Модератор: Общи модератори
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Е как ще си оставиш у вас пък гумата? То значи и на мястото на акумулатора можеш да я сложиш бутилката, че и него да си оставиш вкъщи 

- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Много ясно, че ще си направи G класата на газ-няма да я кара с 200 по нашите разбити пътища я,макар че при добро желание и това е възможно.
Никой не мое ма връне на селу!
Не мога да разбера, кво общо има подръжката и цената на колата с желянието на някой да си слоги газова уредба. Аз на пример карам e46 320i, нямам газова щото имам и една дизелова алфичка комон рейл. Но утре ако примерно я продам защо да не си сложа газ при положение, че БМВ-то си ми харесва страшно много и ще искам да се воза два пъти повече за същите пари? Вие казвате купи си няква кола на доизживяване, ама аз не искам некъв кошник защото БМВ-то си е идеалната кола за мен и ако трябва ще дам 2 бона за газова, но искам всичко да си е точно спрямо грижите и вървежа. А и колкото хора да съм питал всеки казва газта преебвала и не знам си още кво, ама като ги питам имат ли конкретно наблюдение спрямо някоя кола всички ми се пулят . 

robertov написа:...
аз ще се опитам да ти обясня.
газта ако и да е икономична алтернатива има доста неприятен ефект върху динамиката на един сериозен/ скъп автомомбил.
... което автоматично означава че като си сложиш газова уредба на скъпия автомобил не си го купил заради динамиката му а заради визията.
... което пък те прави позьор.
някой хора нямат проблем с това, други имат. най-малкото защото газовата уредба на един скъп автомобил напълно "занулява" гъзарския ефект от автомобила.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
alx написа:robertov написа:...
аз ще се опитам да ти обясня.
газта ако и да е икономична алтернатива има доста неприятен ефект върху динамиката на един сериозен/ скъп автомомбил.
... което автоматично означава че като си сложиш газова уредба на скъпия автомобил не си го купил заради динамиката му а заради визията.
... което пък те прави позьор.
някой хора нямат проблем с това, други имат. най-малкото защото газовата уредба на един скъп автомобил напълно "занулява" гъзарския ефект от автомобила.
Ти луд ли си ? Със газов инжекцион ти гори също като на газ , даже бяга повече , щот газта е с по-висок октан от бензина и не изключва инжекцията и така бега повече



На колегата със Е46 320ката - баце вместо да даваш над 2000 лева за газ , не мислиш ли че ще е по-добре с тия пари да доплатиш и да си вземеш Е46 320Д , като искаш икономия


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
alx написа:robertov написа:...
аз ще се опитам да ти обясня.
газта ако и да е икономична алтернатива има доста неприятен ефект върху динамиката на един сериозен/ скъп автомомбил.
... което автоматично означава че като си сложиш газова уредба на скъпия автомобил не си го купил заради динамиката му а заради визията.
... което пък те прави позьор.
някой хора нямат проблем с това, други имат. най-малкото защото газовата уредба на един скъп автомобил напълно "занулява" гъзарския ефект от автомобила.
Аве явно аз съм много прост, щото си ги мисля тези работи ама неможех толкова точно да ги напиша

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
e46 320i за 8000лв е "СКЪП" автомобил
е36 320i за 4000лв е "ОЩЕ ПО-СКЪП" автомобил
е34 520i за 3000лв е "НАЙ-СКЪПИЯТ" автомобил
виж да си купиш Кайен за 100к лв. (втора ръка) или Х5 за 60-70к лв. да кажеш, че караш скъп автомобил и си "занулил" гъзарията с газчицата, ама да караш кола за 3 средни заплати в София ( е36 320и/318иС) и да си мислиш, че си гъзар, като караш на бензин ...
п.с. аз също си карам 20-ската на бензин, защото не ми пречи на километрите и джоба, но ако ми пречеше, както иС-ката миналата година (20 000км за 8 месеца), не бих се и замислил за момент - моментално инсталирам ГИ



е36 320i за 4000лв е "ОЩЕ ПО-СКЪП" автомобил



е34 520i за 3000лв е "НАЙ-СКЪПИЯТ" автомобил



виж да си купиш Кайен за 100к лв. (втора ръка) или Х5 за 60-70к лв. да кажеш, че караш скъп автомобил и си "занулил" гъзарията с газчицата, ама да караш кола за 3 средни заплати в София ( е36 320и/318иС) и да си мислиш, че си гъзар, като караш на бензин ...

п.с. аз също си карам 20-ската на бензин, защото не ми пречи на километрите и джоба, но ако ми пречеше, както иС-ката миналата година (20 000км за 8 месеца), не бих се и замислил за момент - моментално инсталирам ГИ

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Хора, аз не съм трагнал да си слагам газ, а просто размишлявам. До колегата alx, честно казано не съм си купил колата заради динамиката ами просто, защото ми харесва страшно е46, но в последствие ми хареса и като поведение на пътя ,което за нищо не света не искам да се променя. Имаше една тема в е39 подфорума,в която доста колеги изразяваха мнение за вървежа на колата след като са си сложили хубави газови уредби за по над 2000 хил лева и според повечето от тях осезаема разлика няма. А позьор или не на мен колата си ми харесва даже съм влюбен в нея и дали на газ или бензин не искам да я продавам. Колата си ми е доста читава, на реални километри и с повече от стандартните за модела екстри, които са няма да тръгвам да ги изброявам и ми доставят най-важното комфорта който търся. Та мисълта ми е че аз не бих заебал всичко това в тая кола само защото примерно утре няма да имам пари (да не дава господ!) за бенз и ще ми се наложи да мина на газ.
Колега acho.rs наистина премислях варианта за дизелова е46 още докато си търсех кола, но след като прегледах форума и видях, че този модел който е 136 коньовият е доста проблемен и едва ли не 2/3 от темите са свързани с него се отказах и заложих на изпитания и сигурен 320и 150 кс
, а пък вече за 320д 150к.с. нямам достатъчно средства 
Колега acho.rs наистина премислях варианта за дизелова е46 още докато си търсех кола, но след като прегледах форума и видях, че този модел който е 136 коньовият е доста проблемен и едва ли не 2/3 от темите са свързани с него се отказах и заложих на изпитания и сигурен 320и 150 кс


acho.rs написа:Ти луд ли си ? Със газов инжекцион ти гори също като на газ , даже бяга повече , щот газта е с по-висок октан от бензина и не изключва инжекцията и така бега повече
аз не съм видял един автомобил с газова уредба/инжекцион дето да върви повече от бензиновия еквивалент. но на всичките им светят половината лампи по таблото и имат някакви проблеми с отзивчивоста на двигателя...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
кой е по-глупав,този който кара нов модел автомобил евтино,или оня с 15 годишното Е36 но гордо каращ на бензин???Как може да давате на година толкова пари за бензин,такси,данъци,каско и винетки колкото струва колата????Защо поне едно от тези неща които зависи от вас--цената на горивото да не бъде намалена???
Темата е по-скоро в стил как да си избием комплексите и защо аз си мисля че моя е по-голям от на комшията,но той всеки ден е с нова мацка,а аз стоя при дебелата си жена.
Животът не е само колата и разходите покрай нея,защото за хиляди български гъзета каращи на бенц,колата е цялото самочуствие което имат и се молят да не се разваля,защото ще стои месеци в гаража.
Темата е по-скоро в стил как да си избием комплексите и защо аз си мисля че моя е по-голям от на комшията,но той всеки ден е с нова мацка,а аз стоя при дебелата си жена.
Животът не е само колата и разходите покрай нея,защото за хиляди български гъзета каращи на бенц,колата е цялото самочуствие което имат и се молят да не се разваля,защото ще стои месеци в гаража.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
като оставим настрана безопасността, газовите инжекционни са направени доста примитивно (даже най-последните супер мега модерни). най-малкото за газта трябва да има wide band сензор или поне сензор калибриран за съотношението въздух/lpg което е различно от това на бензина... проблема с предварението на запалването е решен с някакви кутиики, които прибавят една фиксирана крива към това което записано в бензиновото еку... степентта на сгъстяване на двигателя въобще не е за това гориво. кой знае какви подробности има с формата на главата и колекторите... на всичкото отгоре се монтират от хора, които и представа си нямат какво правят (масата).
такива нагласени неща не ми допадат на мен... за това и харесвам bmw. една от малкото марки, в които нещата са сложени с точно определена цел и замисъл, и компромисите са много добре преценени. и какъв е резултата на един почти перфектно замислен двигател слагаме нещо, което работи горе долу и после твърдим, че няма разлика (че даже е и по-добре). и като добавим, че газта хич я няма на високи обороти... комбинацията с bmw m power става страшна
единствения модел, които изглежда интересен като концепция е на vialle (впръскване на течна газ, каквото и шницер мисля, че са ползвали в прототипа дето все го спрягате), но той е толкова скъп, че практически в българия го няма.
такива нагласени неща не ми допадат на мен... за това и харесвам bmw. една от малкото марки, в които нещата са сложени с точно определена цел и замисъл, и компромисите са много добре преценени. и какъв е резултата на един почти перфектно замислен двигател слагаме нещо, което работи горе долу и после твърдим, че няма разлика (че даже е и по-добре). и като добавим, че газта хич я няма на високи обороти... комбинацията с bmw m power става страшна

единствения модел, които изглежда интересен като концепция е на vialle (впръскване на течна газ, каквото и шницер мисля, че са ползвали в прототипа дето все го спрягате), но той е толкова скъп, че практически в българия го няма.
Последна промяна steeN на 09 Юли 2009, 22:54, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Глупости,ГИ с течна фаза на впръскването има от доста време в БГ,като за 6 цилиндъра цената в зависимост от мощността в момента варира около 4000-4500 лева,което за имплантиране в порше кайен например или близки по ценови диапазон автомобили не е кой знае каква сума.
Хубавото при тоя тип е че се използва ЕКУ-то на автомобила,а не допълнително монтирано за управление на работата на газ.Единият от минусите е скъпата помпа намираща се в бутилката за газта,която иска и периодично обслужване на около 50К километра.
НО,при условие че догодина отпада акциза и е много възможно да ни чака нова финансова секира под формата на екоданъци в зависимост от РЕАЛНИТЕ показания на автомобила,както и на първо място винаги ниската цена на газта спрямо останалите горива,един читав ГИ е за предпочитане.Пораснете малко и ще разберете че гъзарията не се състои в това да харчиш повече когато може и по-малко.
Аз лично ще предпочета от догодина мощен атмосферен бензин с голяма кубатура на двигателя /от порядъка на 3000сс и нагоре/ с един съвременен ГИ,отколкото турбиниран двигател носещ със себе си всичките минуси от това,все пак пари за съвсем чисто нов автомобил от витрината нямам.
И не на последно място не е грях да каращ мощна кола и да се стремиш в същото време да е и евтино.
Хубавото при тоя тип е че се използва ЕКУ-то на автомобила,а не допълнително монтирано за управление на работата на газ.Единият от минусите е скъпата помпа намираща се в бутилката за газта,която иска и периодично обслужване на около 50К километра.
НО,при условие че догодина отпада акциза и е много възможно да ни чака нова финансова секира под формата на екоданъци в зависимост от РЕАЛНИТЕ показания на автомобила,както и на първо място винаги ниската цена на газта спрямо останалите горива,един читав ГИ е за предпочитане.Пораснете малко и ще разберете че гъзарията не се състои в това да харчиш повече когато може и по-малко.
Аз лично ще предпочета от догодина мощен атмосферен бензин с голяма кубатура на двигателя /от порядъка на 3000сс и нагоре/ с един съвременен ГИ,отколкото турбиниран двигател носещ със себе си всичките минуси от това,все пак пари за съвсем чисто нов автомобил от витрината нямам.
И не на последно място не е грях да каращ мощна кола и да се стремиш в същото време да е и евтино.
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Еми нали говорим за мощни,модерни,нови и гъзарски автомобили--който има пари за такива ще си позволи и такъв вид ГИ.Все пак за автомобил да имаш едно 40-50К лева а да ти се свидят една десета от стойността му,а и вместо акциза догодина ще си дадеш парите за далеч по-полезно нещо,нали така,каквото е ГИ с течна фаза.
А и лично за мен Е36 М3 далеч не влиза в графата гъзарски и скъп автомобил.
А и лично за мен Е36 М3 далеч не влиза в графата гъзарски и скъп автомобил.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
има ги по витрините, според мен. ако има някой тук с vialle във форума нека да пише в темата
и къде видя да говоря за гъзария или цена в моето мнение... а и новите бензини с директно впръскване просто не се разбират с газ 


Последна промяна steeN на 09 Юли 2009, 23:04, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани