Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- stoifata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 6.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Ε39 523i M52B25
Здравейте колеги
Та понеже около нова година дядо мраз каза, че ще ме зарадва с Е46
, а аз съм алчен и мисля да се хвърлям на нещо по - голямо искам да ви питам някои неща. Значи поради финансови причини и мои капризи колата най - вероятно няма да е след 2000 година, но пък ще е 323Сi или 328Ci. В този ред на мисли искам да ми кажете някакви впечатления от двата мотора, защото от толкова четене вече мозъка ми е боза
Другото, което ме интересува е от къде да гледам да е, защото ще е нов внос, като ще я внасят специално за мен и най - вероятно ще я купувам на доверие към вносителя (роднина ми е все пак) и доза късмет разбира се. Опциите са Германия, Австрия и Италия (знам че жабарите са каруцари, но пък цените са им по - приемливи). Следващ въпрос. Има ли модели преди 2000 година, които да са със СD, което да чете МР3
Мисля, че това е всичко, което исках да попитам. Благодаря на всички отзовали се.
Та понеже около нова година дядо мраз каза, че ще ме зарадва с Е46



- B_M_W
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36 318i M40
Здравейте и от мен,след дълго четене във форума реших и аз да се регистрирам и да стана един от вас! Та конкретно става дума за E46 318i след фейса 143к.с.Неможах да намеря много инфо за този мотор та ще бъда благодарен за всякакви мнения за мотора и колата разбира се.Имат ли достатъчно сила тези 143 коня за това купе?Не съм спортист но не искам да карам такава лъскава кола с неподходящ за него мотор.
И не на последно място какъв разход дава тази кола при Нормално градско каране(не говоря за ръчкане
).Доколкото четох проблем са носачите и шарнирите но това е нормално за нашите "убави" пътища.
Ако пък някой е имал сериозни проблеми нека да сподели..
И не на последно място какъв разход дава тази кола при Нормално градско каране(не говоря за ръчкане

Ако пък някой е имал сериозни проблеми нека да сподели..
- Бай Петко
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 518 Automatik
- Мечтае да кара: Е34 М5
За неспортист м43в19 със 105к.с. са достатъчни.Всичко нагоре е лакомия.А м44в20 143к.с. е един от най-доврите мотори!
- B_M_W
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 23.06.2009
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36 318i M40
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
B_M_W написа:Предното окачване алуминиево ли е?Създава ли много грижи?
Алуминиеви са носачите
Зависи как го обслужиш, може и да не създава грижи

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
stoifata написа:Здравейте колеги....
Практически двата мотора са еднакви, разликата е само в мощността, в смисъл, че в оборотите ще се държат по подобен начин но цифрите на скоростомера ще ти минават по-бързо при 328. Разликата в разхода би следвало да ти бъде между 1 и 3литра в полза на по-големия мотор, като извънградско при идентично каране не би трябвало да има осезаема разлика. Тези два модела 323 и 328 не са най-популярните из Европа, затова по-скоро твоят вариант е 325 ако си преди фейс лифта, но не подценявай 320-ката след фейслифта новия мотор м54, той е 2.2л. Като гледам си се ориентирал все към акцизни автомобили, така че няма да разсъждавам по въпроса, само ще добавя, че по последна информация от медиите от 2010г. отпадат акцизите.
Относно държавата на внос, всичко зависи от дадения екземпляр, все пак това е 2ра ръка автомобил, Италия не е за препоръчване, защото хората не си поддържат добре колите в общия случай, разбира се има изключения. Най-добре е Германия или Австрия, но пак повтарям, зависи от самия екземпляр без значение откъде си го купил.
Поздрави и дано съм ти бил полезен!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
gogovski написа:интересуваме какъв е фабричен дефект показва кола БМВ 320бензин
150 коня,Щото искам да си купя съштият модел 2-ра употрба 2000год.
намерих една обаче е спукано казанчето за Антифриза....Възможно ли е да се спукало от ПРЕГРЯВАНЕ![]()
![]()
Щото ми казаха,че тва и им е фабричния дефект,а аз се съмнявам
Не всички коли имат "фабричен дефект". Това не е тенденция. При колите преди фейслифт - 2002г. - трябва да се прегледа добре задният мост, чест случай е да се откъсне от купето.
Друго няма.
Kumba написа:аз търсих, търсих ама... може би ми се е изплъзнало просто
каква е комбинацията за проверка на реалните километриза Е46 ?
за мойта Е36 я знам, но съм се втурнал да купувам Е46...
не са от огромно значение, но все пак е хубаво да знам до колко ме лъжат
Тази "комбинация" е само легенда, както при Е36, така и при Е46. Няма начин да провериш реалните километри, освен ако са я връщали недъгавци и на ключовете е останала информация - в такъв случай в официален сервиз могат да ти ги прочетат. Това, което си виждал на таблото на твоята Е36 и което заблудените мислят че са километри, всъщност са фабрични идентификационни номера и части от ВИН-а.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Понеже и аз се ориентирам към е46 и този модел ми е много непознат,да попитам.Тази кола фейс лифт ли е??двг е 150кс дизел,комън рейл ли е??доколкото знам 150 са,а 136 не са комън рейл
И по какво се различава фейса от предходния модел??

И по какво се различава фейса от предходния модел??

здравейте днес капарирах една тройка и в понеделник ще се разбере
окончателно дали ще е взема.още не съм е пробвал но и това ще стане.естествено че ще са ми от полза и вашите мнения как ви се струва машината.капарото не е проблем мога да си го взема винаги.
колата е 318 от 1999г на 135.000км тъмно син металик базов модел без ляти джанти и задни ел стъкла.волана не е кожен интериора е черен и не е кой знае колко запазен за кола на 10г според мен бива.
колата е пребоядисвана цялата но не е от скоро има лека драскотина
на задна лява врата.от стоповете и фаровете съдя че са си оригиналните не са нови задната броня е нова видимо сериозен удар не е имало най много преден десен калник но не е бил силен.
цената е 5.900€ в нея влиза прехвърлянето на мое име и една година
гаранция или 15.000км.в тази гаранция влиза само двигател скорости и
диференциал нищо повече като се изклучват всички части подложени на износване за пример съеденитела не влиза но ако блокира мотора или скорости диференциал са длъжни да си оправят повредата.
ето и малко снимки
днес е запалих акумолатора беше паднал от което съдя че е зле
и е за смяна но като и вързаха един допълнителен аз е запалих
и бръмна веднага.нямам забележки по мотора работи добре даже и климатроника.едно ми хъреса че не са е лъскали да прикриват
следи колата е вътре занемарена фасове в задния пепелник мотора
е омаслен леко отпред на тръдно достъпмните места не са се мъчили да е мият дори беше прашасала макар и да седи вътре в магазина.
как ви се струва този звяр?
колата е за женами и ще е карам само събота и неделя.
могали да разчитам на този мотор пътувам веднъж годишно на огромни
разтояния над 3500км само в едната посока надежноста е от корено значение?
окончателно дали ще е взема.още не съм е пробвал но и това ще стане.естествено че ще са ми от полза и вашите мнения как ви се струва машината.капарото не е проблем мога да си го взема винаги.
колата е 318 от 1999г на 135.000км тъмно син металик базов модел без ляти джанти и задни ел стъкла.волана не е кожен интериора е черен и не е кой знае колко запазен за кола на 10г според мен бива.
колата е пребоядисвана цялата но не е от скоро има лека драскотина
на задна лява врата.от стоповете и фаровете съдя че са си оригиналните не са нови задната броня е нова видимо сериозен удар не е имало най много преден десен калник но не е бил силен.
цената е 5.900€ в нея влиза прехвърлянето на мое име и една година
гаранция или 15.000км.в тази гаранция влиза само двигател скорости и
диференциал нищо повече като се изклучват всички части подложени на износване за пример съеденитела не влиза но ако блокира мотора или скорости диференциал са длъжни да си оправят повредата.
ето и малко снимки






днес е запалих акумолатора беше паднал от което съдя че е зле
и е за смяна но като и вързаха един допълнителен аз е запалих
и бръмна веднага.нямам забележки по мотора работи добре даже и климатроника.едно ми хъреса че не са е лъскали да прикриват
следи колата е вътре занемарена фасове в задния пепелник мотора
е омаслен леко отпред на тръдно достъпмните места не са се мъчили да е мият дори беше прашасала макар и да седи вътре в магазина.
как ви се струва този звяр?
колата е за женами и ще е карам само събота и неделя.
могали да разчитам на този мотор пътувам веднъж годишно на огромни
разтояния над 3500км само в едната посока надежноста е от корено значение?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Все едно, че си гледам моята 1:1
-тапецеерии, плеър, цвят и т.н. . Само шибидаха ти липсва, което е голям +. Колата е супер. Не е на 135к със сигурност
. Сигурна кола е и няма да те остави на пътя!!! Покарай я малко и виж на свободана дали ти играят оборотите! Не трябва да мърдат и грам от 800об. Може да махнеш буксата на дебитомера и да видиш как се държи без него, проверка дали е за смяна. Джантите ако са оригиналните черни са алуминиеви 15-ки с тасове. Съединителя по принцип и май и при другите си отделя по-горе. Трябва да се абстрахираш от това. Нормално е да вкараш някой лев по окачването. Ако се налага разбира се. Не е претенциозна тази кола, така че ако я купиш няма да съжеляваш. В ниските обороти е зле, трудно се отлепя, че е тежичка малко 1350кг.
. Поне за мне е така. Но зацепиш ли на дълъг път си държи скороста която си и задал безотказно.
Успех с покупката.



Успех с покупката.
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
vavilon написа:Не трябва да мърдат и грам от 800об.
На скритото меню на борда се виждат с цифрички, при мен плават с по 7-8 оборота нагоре или надолу.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани