Е46 318и мени оборотите на празен ход?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
здравейте моят проблем беше в регулиращия клапан за вентилацията на двигателя и трубопровода за вентилацията на двигателя в дару кар срещу 185,81лв ми го смениха и сега колата ми работи все едно туко що е излезнала от завода.Успех колеги!!!
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Колега я кажи щом работи като нова как падат оборотите до минимума, отива веднага на 900, или както е при мен се спира първо над 1000 и след това пада на 900?
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
kiko™ написа:Колега я кажи щом работи като нова как падат оборотите до минимума, отива веднага на 900, или както е при мен се спира първо над 1000 и след това пада на 900?
Така трябва да е

И аз трябва малко да ги прогоня тези тръбички, че нещо има леко колебание в оборотите

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M

- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
kiko™ написа:Колега я кажи щом работи като нова как падат оборотите до минимума, отива веднага на 900, или както е при мен се спира първо над 1000 и след това пада на 900?
Ами колега виж сега на мен ми се качат малко на 1000 като спра и полсе падат до към 600-700 а по някой път даже ми и гаснеше колата
стъпково моторче
Колеги, реших и аз да Ви споделя проблема си. А той, както разбрах е същия като повечето описани тук. Моето баварче също губи обороти, но странното е, че това се случва след като изключа от скорост по време на движение, което вярвайте ми е много неприятно предвид мигновенното втвърдяване на волана и липса на адекватни спирачки. Нещото, което ме учуди е, че проблемът се появи малко след смяна на горивен, въздушен и маслен филтър + маслото. След тази смяна оборотите определено се намалиха до към 700 - 850 и дори при тръгване понякога ми гаснеше. Определено мога да кажа, че гасненето го нямаше преди, като също така твърдя, че не е от неподаване на достатъчно газ. Искам да споделя, че преди да сменя споменатите консумативи, при изключване от скорост в движение (да кажем от 4500 об./мин) стрелката падаше рязко до към 1000-1100, след което се закотвяше на около 900. Именно това е нормалното поведение на двигателя, което търся и сега. Е да, ама Не
Сега оборотите понякога се задържат, както описах, а понякогя стигат до към 500 и след това се вдигат. Случва се и да гасне в движение (както отбелязах по-горе). Питането ми е за това как мога да сваля това стъпково моторче (Е46 318i), за да го почистя. Къде се намира то и с какво да го почистя. Тези маркучи (за картерните газове) има ли възможност да се продухат, т.е. да се свалят да се почистят и пак да се монтират без компа да натрупа грешки и дали ще има резултат от подобна интервенция. Извинявам се ако задавам тъпи за Вас въпроси, но да Ви кажа за първи път имам БМВ и за първи път имам подобни проблеми. До момента съм карал само Италиански (Алфи) и Френски (Пежо 605), с които не съм изпитвал такива проблеми. Моля ако някой от Вас е запознат с отговорите на въпросчетата ми да сподели и ако е възможно по-подробно. Благодаря предварително на всички отзовали се 


Скромността не е добродетел
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Клапана се сменя, а маркучите се чистят с нещо като шомпол. Свали и почисти стъпковото моторче. Но направи и една диагностика, защото може да излезе и нещо друго. Няма страшно да натрупаш грешка, стига да не даваш на контакт. И прочети цялата тема и другите подобни, и всичко ще ти се изясни. Успех!
Клапана се сменя, а маркучите се чистят с нещо като шомпол. Свали и почисти стъпковото моторче. Но направи и една диагностика, защото може да излезе и нещо друго. Няма страшно да натрупаш грешка, стига да не даваш на контакт. И прочети цялата тема и другите подобни, и всичко ще ти се изясни. Успех!
Мерси колега за бързият отговор!!! Все пак обаче искам да кажа, че не знам къде се намира това стъпково моторче и как да го демонтирам. Ако някой от форума е извършвал тази операция и има снимчици ще е повече от чудесно да ги сподели с нас. Прочетох страничките назад по темата още преди да пиша първият път, но там са използвани изразни средства понятни на хора, които имат идея за какво става въпрос. Аз, както отбелязах в предния си пост не съм особено запознат с автомобилите БМВ и съответно нямам разбиране в достатъчна степен за това как точно да се справя с иначе не толкоз сложната операция по почистване (надявам се). Именно поради това исках малко повечко подробности.
Все пак изключително ти благодаря за съветите.
Поздрави,
Все пак изключително ти благодаря за съветите.
Поздрави,
Скромността не е добродетел
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Напиши в търсачката " стъпково моторче " и ще ти видиш много теми, където всичко е описано и илюстровано подробно. 

- 6anata
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: obl Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E-46
- Мечтае да кара: M3 E-46
колега и моята менеше обороти на място и гаснеше на диагн. ми излезе дебитомер и датчик раз.вал смених ги и cea сичко е ок 

- KyoSan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23.05.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW E60 525d
- Мечтае да кара: Космически кораб
Мисля че е време и аз да споделя за промяната на оборотите на празен ход.От скоро имам БМВ и не съм запознат много с проблемите на марката.
Проблема ми е малко странен - при пускане на климатика започва да мени обороти и то много - от 600-700 до 1100-1200.При спиране на климатика заковава оборотите на място(800).Това се случва при загрят двигател.
Днес ходих на диагностика при един от най добрите майстори във Варна(поне така му се води славата).Човека си игра час и половина с моята кола - провери сонди,филтри и още много неща но ..... накрая диагнозата беше "Бах мааму". Каза ми че всичко било наред и единственото нещо за което се съмнявал било разходомер защото всичко останало било здраво.Предложи ми ако мога да намеря човек със същата кола и двигател и да отидем двамата за да може да провери дали наистина разходомера прави проблема(това естествено няма как да стане). Смятам да отида и при някой друг майстор но за сега ще карам така. Надявам се да не е фатално в следващия месец.
Проблема ми е малко странен - при пускане на климатика започва да мени обороти и то много - от 600-700 до 1100-1200.При спиране на климатика заковава оборотите на място(800).Това се случва при загрят двигател.
Днес ходих на диагностика при един от най добрите майстори във Варна(поне така му се води славата).Човека си игра час и половина с моята кола - провери сонди,филтри и още много неща но ..... накрая диагнозата беше "Бах мааму". Каза ми че всичко било наред и единственото нещо за което се съмнявал било разходомер защото всичко останало било здраво.Предложи ми ако мога да намеря човек със същата кола и двигател и да отидем двамата за да може да провери дали наистина разходомера прави проблема(това естествено няма как да стане). Смятам да отида и при някой друг майстор но за сега ще карам така. Надявам се да не е фатално в следващия месец.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Колега това за оборотите при пуснат климатик колата трябва да ги вдигне около 1000 оборота, а мърдането леко може да се получава ако перката се включва на високите степени.
Това е така, защото колата се стреми да компенсира все пак това е допълнителен агрегат, виж ако падат когато си на климатик и си на изключено положение / по инерция и падат /, или на място има вариант компресора на климатика да е със запекъл лагер или вече разбит и да затяга провери това.
Но ако като пуснеш климатика и се вдигната на 1000 това е нормално има го и другия момент, че компресора от време на време спира за малко когато си е достигнал температурата в купето тогава може пак да ги свали на 800, така, че си мисля, че нямаш проблем с колата ако това го прави така, както съм ти описал е нормална работа на климатика.
При всяко пускане и спиране на компресора оборотите мърдата от 800 до 1000 обикновенно се чува едно цъкане.
Ако без климатик ги държи постоянни не му мисли карай си, ако е компресора трябва да чуваш шумове от износен лагер.
Това е така, защото колата се стреми да компенсира все пак това е допълнителен агрегат, виж ако падат когато си на климатик и си на изключено положение / по инерция и падат /, или на място има вариант компресора на климатика да е със запекъл лагер или вече разбит и да затяга провери това.
Но ако като пуснеш климатика и се вдигната на 1000 това е нормално има го и другия момент, че компресора от време на време спира за малко когато си е достигнал температурата в купето тогава може пак да ги свали на 800, така, че си мисля, че нямаш проблем с колата ако това го прави така, както съм ти описал е нормална работа на климатика.
При всяко пускане и спиране на компресора оборотите мърдата от 800 до 1000 обикновенно се чува едно цъкане.
Ако без климатик ги държи постоянни не му мисли карай си, ако е компресора трябва да чуваш шумове от износен лагер.
- KyoSan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23.05.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW E60 525d
- Мечтае да кара: Космически кораб
Мерси колега за изчерпателния отговор.Ако все пак успея да отстраня проблема ще драсна някой ред да споделя къде е бил скрит ключа за палатката
.

Zlatex написа:При мен проблема е същия само че като загрее се оправя.Сменил съм свещи и всички филтри.Явно е няква хронична болест на този двигател-М 43.Даже почистваха някакъв клапан в Камор,но не се оправи.
от тая серия М43 по здрав двигател няма нито БМВ нито каквото и било друго!
най верочтно проблемите ви са различни


и2-мата най добре почистете стъпковото моторче първо и го огледайте добре.За съжаление в много случай ако сам не си помогнеш няма кой
Да завиждаш е лошо!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани