Как работи климатроника с врътките?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Как работи климатроника с врътките?
Тия врътки така и не ги научих.
Ако голямата на самото парно е в студения край - малките колкото и да ги въртя винаги ще духа студено (и на климатик и без). Ако е в топлия край винаги ще духа горещо, пак без значение от малките, съответно ако е някъде посредата голямата ще духа топло - отново без значение (поне осезаемо) от малките врътки.
Имам чувството че все едно те не играят никаква роля в мойта кола.
Ако голямата на самото парно е в студения край - малките колкото и да ги въртя винаги ще духа студено (и на климатик и без). Ако е в топлия край винаги ще духа горещо, пак без значение от малките, съответно ако е някъде посредата голямата ще духа топло - отново без значение (поне осезаемо) от малките врътки.
Имам чувството че все едно те не играят никаква роля в мойта кола.
Ако голямата ти е на студено(на синьо в края) на дигитлния като променяш температурт се променя и силат на духане. Примерно 20 28 градуса. Тя се определя колко силно ще духа. Така и за топлото. Обаче при врътките за крайни положения нз
.
Но ако е по средата можеш да направиш така, че в ляво да е 22 градуса в дясно 28 или както си пожелаеш.

Но ако е по средата можеш да направиш така, че в ляво да е 22 градуса в дясно 28 или както си пожелаеш.
- nakoye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.07.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: дълго и безаварийно колицата.
КОлега привет,след дълго ровене из форумите разбрах каква е контиката: поставяш врътката на парното на средно положение , и вече работиш с малките копчета на климатика .
ВАЖНО! в крайните положения на лявата малка врътка автоматично и дясната страна възприема настройката независимо от настройката на дясната врътка-лявата го играе като главна в крайните си положения.
Дано ме разбра.
Успех!
ВАЖНО! в крайните положения на лявата малка врътка автоматично и дясната страна възприема настройката независимо от настройката на дясната врътка-лявата го играе като главна в крайните си положения.
Дано ме разбра.
Успех!
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
и аз не ги разбирам тези врътки, разбрах само че без пуснат клима, ако е врътнато към червеното, от малките копчета може да си гласиш колко топло да духа, нищо друго незнам 



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
То си има ръководство и там пише , ако го прочетете някога ще разберете че голямата врътка отгоре е само за централните въздуховоди , справка
http://bmw.newbg.net/

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани