Гори масло - РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 19 Юли 2009, 23:26

anzak написа:
eddy написа:Колега според мен филтър картерни газове няма ама изобщо да те спаси, а ако са сегменти и ще правиш основен ремонт, аз на твое място бих взел някой двиг Б25 и бих го набил в колата, мисля ще ти дойде на цената на ремонтирания двиг, а като го отворят, дали правилно ще зацепят ванусите, дали ще направят всичко както трябва е много спорен въпрос и зависи само от майстора/ите.

точно така направи мой приятел и е много доволен пусна б25 170 кс разликата във вървежа е огромна а в разхода никаква


Аз по-скоро имах предвид 192кс, ама и 170 става :) За около 1000 - 1500 може да вземе 192кс читав, около 500 ще е прехвърлянето ( много грубо го казвам ) и за 2К ще кара перф кола, която даже може и по-малко да му гори :), а вървежа мисля няма смисъл изобщо да се коментира :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 20 Юли 2009, 0:53

eddy по принцип 2 ли са ванусите ? Аз мислих че има само 1 за тоя мотор 96 година е
BMW ®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 20 Юли 2009, 0:55

hellsgate написа:eddy по принцип 2 ли са ванусите ? Аз мислих че има само 1 за тоя мотор 96 година е


Един е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 20 Юли 2009, 0:59

Е значи мисля че няма да му е много трудно ако се налага да разглабя двигателя. Един приятел ме посъветва да ида на един майстор и на него му сглобявал двигателя казва че е мн доволен за 500лв. и сегменти и гумички на клапаните и труд
BMW ®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 20 Юли 2009, 1:16

hellsgate написа:Е значи мисля че няма да му е много трудно ако се налага да разглабя двигателя. Един приятел ме посъветва да ида на един майстор и на него му сглобявал двигателя казва че е мн доволен за 500лв. и сегменти и гумички на клапаните и труд


Колега точно с бензиновите двиг не съм много запознат на БМВ, но ако си с М52 мотор, поне доколкото аз знам е с 2 вануса всмукателен и изпускателен, но ест може и да говоря пълни глупости, но относно ремонтите, знам че в повечето случай се почват с една идея да се смени това и онова, а свършват с поне двойно повече работа. Досега не е било да съм видял да се отваря двиг и да не са сменени поне 2х повече неща от предвиденото, но не казвам, че е невъзможно. Пример сваляш глава, която ти мислиш, че само ще се шлайфа, а то се оказва, че имаш изгорели клапани и тн и се подменят сумати му и неща по тая глава. Отваряш двиг и буталата се разхолждат наляво и надясно, грехота е сега е отворен двиг да не се набият и едни ризи или да се сменят буталата, така или иначе сега е отворен двиг, ама като ще правим това дай да сменим и основни и биелни лагери и тн и тн. А тоя ремонт за 500 лв с ремонт глава, смяна сегменти, смяна гарнитура глава и гумички на клапани, направо за жълти стотинки ми се вижда, но не знам на тоя двиг как вървят частите по мотора, може и мн евтини да са :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 20 Юли 2009, 9:26

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 20 Юли 2009, 11:07

м52 има и с 1 и с 2 ваноса а колегата да се замисли като даде 500 лева за гумички на клапаните дали ще се реши проблема друг е въпроса дали ще могат да стегнат главата после алуминиевия блок на м52 е много калпав и често искачт резбите на болтовете на главата така че по добре цял мотор от кола донор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 20 Юли 2009, 11:53

96 година е с един ванос.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 20 Юли 2009, 12:48

Колега днес си направих труда да попитам едни приятели дето ми правят моята кола, за ремонт М52. Да и те ми казаха, че е с 1 ванос. Цени на части грубо, по ремонт правен преди месец два:
Основни и биелни лагери - 300лв
Сегменти - 150 лв
Гумички - 20 лв
Гарнитура глава - 120лв
Шлайфане глава - 50лв
Ремонт глава - 200 - 400лв в зависимост от това какво се прави, ако има какво да се прави де, иначе само шлайф
Труд - мин 500лв за тоя двиг, защото казаха, че вадят целия двигател от купето и за по-малко те не биха се занимавали.
Цените за за Сф и хората взимат нормално, доста по-евтино ми излиза от големите сервизи, за провинцията може и да са високи цените не знам, но както виждаш тук не съм сложил въобще ризи бутала или нови бутала, а никой не знае твойте в какво състояние са. Блока както казаха по-рано е алуминиев и също е доста проблемен, та сам си прецени какви пари може да се наложи да хвърлиш, ако отвориш двигател :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 20 Юли 2009, 13:06

Е да не съм казал че ще сменям бутала и т.н дано не ми се налага де ама като видях тея цифри 1500лв. съм спал по очи миналия ден. Ще сменя каквото е необходимо стига само да не ми гори масло. Може да се замисля и за сегменти или биелни лагери но не знам чудя се между двете , но ако е хубава компресията няма смисъл да барам сегментите ми се струва
BMW ®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 20 Юли 2009, 13:09

hellsgate написа:Е да не съм казал че ще сменям бутала и т.н дано не ми се налага де ама като видях тея цифри 1500лв. съм спал по очи миналия ден. Ще сменя каквото е необходимо стига само да не ми гори масло. Може да се замисля и за сегменти или биелни лагери но не знам чудя се между двете , но ако е хубава компресията няма смисъл да барам сегментите ми се струва


Само преди да я отвориш трябва 1000% да си сигурен че не тече масло от някъде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 20 Юли 2009, 16:10

Не ми се вярва но все пак ще проверя дали тече от някъде , но щом го гори и посинява отзад .. ясна работата. А интересуваме и друго имам леки вибрации на двигателя като че ли. Чувал съм че на тия двигатели сложиш ли една цигара права трябва да не пада. И ако сменя тея сегменти или биелни и основни лагери дали ще ми се отстрани проблема с тресенето ?
BMW ®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 20 Юли 2009, 16:58

А мислил ли си за смяна на двигател? :roll:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 20 Юли 2009, 18:00

Колега смяна на двигател няма да правя . Нито ми се дават 1500-2000лв. нито знам другия двигател в какво състояние ще е и дали ще ми се пре*ебе на 1вия месец.Най-добре да си сменя сегментите и гумички и разни други нещица за 500-600лв и да забравя
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 20 Юли 2009, 20:57

батка не че нещо ама ти гарантирам че цялата процедура с частите по малко от 1200 1500 лв с труда няма да ти легне само гарнитурата на главата и новите болтове за главата са ти към 250 лева

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook