Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Модератор: Технически модератори
Здравейте !
Искаме да благодарим на всички вас, че направихте свързването ни с Десо възможно.
Както много от българите, така и ние сме собственици на кола втора употреба. И тъй като търсехме начин тя да изглежда възможно най-добре, решихме да я пастираме. И тук стигаме до главната трудост, а именно да откриеш подходящия човек, който да свърши работата с необходимата компетентност и не на последно място с желание. Като всеки здравомислещ човек решихме това да стане в София и се обърнахме към препоръчана ни от наши познати фирма. Не знам дали очакванията ни не бяха прекалено големи или просто някои не си свърши добре работата, но в крайна сметка ефект от пастирането нямаше. И може би никога нямаше да видим ефекта от горното, ако не си бяхме направили труда да се разходим до Габрово и да се срещнем с Десо.
Той трябваше да се справи от една страна с изключително захабеното лаково покритие на колата (навярно от автоматичното миене в Германия) и от друга с поправяне на щетите нанесени при първото пастиране на колата направено в София.
Всичко което бихме написали за резултата от труда на Десо би било недостатъчно, имайки предвид стотиците му доволни клиенти, част от които потребители на този форум. Искаме обаче да подчертаем, че както той неведнъж е казвал, за добрият резултат, огромно значение има изходния материал, който му се предлага. На по-нетърпеливите бихме обърнали внимание, че перфектният резултат, понякога е следствие на няколко пастирания.
За финал, бихме искали искрено да благодарим на Десо за перфектно свършената работа ! Ще се видим отново с него октомври, за да продължим метаморфозата на колата. Ще я направим блондинка, Десо ! (Ти знаеш какво имаме предвид).

Искаме да благодарим на всички вас, че направихте свързването ни с Десо възможно.
Както много от българите, така и ние сме собственици на кола втора употреба. И тъй като търсехме начин тя да изглежда възможно най-добре, решихме да я пастираме. И тук стигаме до главната трудост, а именно да откриеш подходящия човек, който да свърши работата с необходимата компетентност и не на последно място с желание. Като всеки здравомислещ човек решихме това да стане в София и се обърнахме към препоръчана ни от наши познати фирма. Не знам дали очакванията ни не бяха прекалено големи или просто някои не си свърши добре работата, но в крайна сметка ефект от пастирането нямаше. И може би никога нямаше да видим ефекта от горното, ако не си бяхме направили труда да се разходим до Габрово и да се срещнем с Десо.
Той трябваше да се справи от една страна с изключително захабеното лаково покритие на колата (навярно от автоматичното миене в Германия) и от друга с поправяне на щетите нанесени при първото пастиране на колата направено в София.
Всичко което бихме написали за резултата от труда на Десо би било недостатъчно, имайки предвид стотиците му доволни клиенти, част от които потребители на този форум. Искаме обаче да подчертаем, че както той неведнъж е казвал, за добрият резултат, огромно значение има изходния материал, който му се предлага. На по-нетърпеливите бихме обърнали внимание, че перфектният резултат, понякога е следствие на няколко пастирания.
За финал, бихме искали искрено да благодарим на Десо за перфектно свършената работа ! Ще се видим отново с него октомври, за да продължим метаморфозата на колата. Ще я направим блондинка, Десо ! (Ти знаеш какво имаме предвид).
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Десо, приятелю, имах случка и нови бели косми по косата!
В събота ходих на рожден ден на тъщата в Бяла (Варненско) и си паркирах колата порядъчно в двора, обособен като паркинг. Ядохме, пихме и всичко беше ОК.
На сутринта Съседът решил да си пръска асмата
, но проявил "умствена дейност
" решил, че ако падне разтвор по колата, ще изгори лака и затова нашия умник
влязъл в нашия двор по комшийски и решил да покрие предния капак на колата с един найлон
. Но човекът нямал чист найлон и взел какъвто имал, а именно този с който предния ден бил покрил пода, докато мазал една стена
. Накратко найлонът целия беше във варов разтвор.
Не свършва до тук!
Духало вятър и найлонът се отмятал, затова нашия пак почнал да мисли
и го намокрил
да тежи
и така се опреснил варовия разтвор
и нашия замятал - замятал
да го сложи хубаво, но не ставало
...
Продължил да мисли
И сложил в двата край (ляво и дясно на капака долу) по два камъка
с размер половин юмрук и хванал найлона в средата и го изсуркал нагоре докато покрие капака та чак и стъклото
На въпроса: защо не звънна да преместя колата, отговорът бе: Еми, да не те събуждам...
Резултата:
Едни дълги линии по продължение на капака от суркането на камъните и бели точки - паднала боя (може би) по предния ръб на капака дето е замятал найлона.
Въпроса:
Какво да правя, приятелю?
Ще кажеш ела да го оправя, ама това ще стане най-рано след 2 месеца. Драгуните ще чакат, но ме притесняват белите точки отпред.
Мога и снимка да ти пратя, но не съм сигурен, че ще се види ясно...
В очакване на съвет от теб, поздрави.
Д
В събота ходих на рожден ден на тъщата в Бяла (Варненско) и си паркирах колата порядъчно в двора, обособен като паркинг. Ядохме, пихме и всичко беше ОК.
На сутринта Съседът решил да си пръска асмата





Не свършва до тук!
Духало вятър и найлонът се отмятал, затова нашия пак почнал да мисли






Продължил да мисли

И сложил в двата край (ляво и дясно на капака долу) по два камъка






На въпроса: защо не звънна да преместя колата, отговорът бе: Еми, да не те събуждам...

Резултата:
Едни дълги линии по продължение на капака от суркането на камъните и бели точки - паднала боя (може би) по предния ръб на капака дето е замятал найлона.
Въпроса:
Какво да правя, приятелю?
Ще кажеш ела да го оправя, ама това ще стане най-рано след 2 месеца. Драгуните ще чакат, но ме притесняват белите точки отпред.
Мога и снимка да ти пратя, но не съм сигурен, че ще се види ясно...
В очакване на съвет от теб, поздрави.
Д

- ppp58
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328I coupe,Octavia 1.9 TDI
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ВАЖНО!!!
Темата е изчистена!
Моля да се придържате към добрия тон тук и да пишете неща, които са интерсни за другите
(като виждате, че не се интересуват от дадена информация, моля не я споделяйте тук).
От интриги, споров и скандали също няма нужда. Да раздаваме банове и забрани също не е
решение, или поне така ми се иска да вярвам.
Благодаря за вниманието.
Приятно четене!
Темата е изчистена!
Моля да се придържате към добрия тон тук и да пишете неща, които са интерсни за другите
(като виждате, че не се интересуват от дадена информация, моля не я споделяйте тук).
От интриги, споров и скандали също няма нужда. Да раздаваме банове и забрани също не е
решение, или поне така ми се иска да вярвам.
Благодаря за вниманието.
Приятно четене!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ppp58 написа:Колеги, дайте телефона на Десо, за да се свържа с него.
Предварително благодаря.
Заповядай колега:
0896/73-72-53 Десо

ПП. Позволих си да add-на тел на Десо на първа страница, в първото мнение, за да могат всички които се интересуват да могат да се свържат с него.
Здравейте колеги
Аз като пресен клиент на Десо ще опиша преживяното през последните 2 дни в Габрово.
Всичко започна когато с един приятел решихме да си пастираме колите.И след много кратък разговор стигнахме до закючението,че това ще стане само и единствено при Десо в Габрово.И така на 29-ти юли потеглихме натам.Преди това се бяхме разбрали с Десо дори да ни уреди и място да пренощуваме защото пастирането щеще да отнеме 2 дни.Пристигнахме там и още с първите думи обменени с Десо разбрахме че той е един адски добронамерен и приятелски настроен човек.Той беше уредил всичко с преспиването при негова позната в едно страхотно малко хотелче.Като дори и не пропуснахме да се разходим из Габрово с него и да прекараме страхотно вечерта която спахме там.С две думи ораганизацията на Десо беше перфектна.
А да преминем към най-важното-пастирането.За ефекта просто нямам думи.И двете коли са на 1 година и на средно 28-30 к км.Но след пастирането ефекта беше поразителен.Дори и когато излезнаха от магазина не лъскаха така.Просто невиждано.Няма ги концентричните кръгове от полирането с шлайф,който дори и не очаквахме.Лака е гладък и лъщящ както никога до сега.Предпазени са и са запечатани за няколко месеца напред.Накратко личи си че Десо го е правил както трябва да се прави-сякаш го прави за себе си и за своята кола.От първия до последния детайл нещата бяха изпипани.Десо направи и двете коли да изглеждат нечовешки добре.Точно така трябва да се прави.Като се захванеш с нещо трябва да го правиш добре.Най-показателно за отдадеността на Десо беше,че след като колите бяха готови и ги изкарахме на слънце Десо ни остави да ги огледаме и после ни питаше многократно дали сме доволни.И така беше не само с пастирането а и за хотела и за избора на ресторант вечерта и всичко.
Ще кача няколко снимки да видите нагледно ефекта от пастирането на Десо.Снимките са снимани с телефон и не са много добри,за което се извинявам.
http://img217.imageshack.us/i/30072009038.jpg/ -преди
http://img18.imageshack.us/i/30072009039.jpg/ -след
http://img146.imageshack.us/i/30072009040.jpg/
http://img22.imageshack.us/i/31072009047.jpg/
http://img22.imageshack.us/i/31072009044.jpg/
http://img10.imageshack.us/i/31072009046.jpg/
P.S.Десо благодаря ти за страхотната работа и за помоща!И поканата за Пазарджик постоянно си важи!

Аз като пресен клиент на Десо ще опиша преживяното през последните 2 дни в Габрово.
Всичко започна когато с един приятел решихме да си пастираме колите.И след много кратък разговор стигнахме до закючението,че това ще стане само и единствено при Десо в Габрово.И така на 29-ти юли потеглихме натам.Преди това се бяхме разбрали с Десо дори да ни уреди и място да пренощуваме защото пастирането щеще да отнеме 2 дни.Пристигнахме там и още с първите думи обменени с Десо разбрахме че той е един адски добронамерен и приятелски настроен човек.Той беше уредил всичко с преспиването при негова позната в едно страхотно малко хотелче.Като дори и не пропуснахме да се разходим из Габрово с него и да прекараме страхотно вечерта която спахме там.С две думи ораганизацията на Десо беше перфектна.
А да преминем към най-важното-пастирането.За ефекта просто нямам думи.И двете коли са на 1 година и на средно 28-30 к км.Но след пастирането ефекта беше поразителен.Дори и когато излезнаха от магазина не лъскаха така.Просто невиждано.Няма ги концентричните кръгове от полирането с шлайф,който дори и не очаквахме.Лака е гладък и лъщящ както никога до сега.Предпазени са и са запечатани за няколко месеца напред.Накратко личи си че Десо го е правил както трябва да се прави-сякаш го прави за себе си и за своята кола.От първия до последния детайл нещата бяха изпипани.Десо направи и двете коли да изглеждат нечовешки добре.Точно така трябва да се прави.Като се захванеш с нещо трябва да го правиш добре.Най-показателно за отдадеността на Десо беше,че след като колите бяха готови и ги изкарахме на слънце Десо ни остави да ги огледаме и после ни питаше многократно дали сме доволни.И така беше не само с пастирането а и за хотела и за избора на ресторант вечерта и всичко.
Ще кача няколко снимки да видите нагледно ефекта от пастирането на Десо.Снимките са снимани с телефон и не са много добри,за което се извинявам.
http://img217.imageshack.us/i/30072009038.jpg/ -преди
http://img18.imageshack.us/i/30072009039.jpg/ -след
http://img146.imageshack.us/i/30072009040.jpg/
http://img22.imageshack.us/i/31072009047.jpg/
http://img22.imageshack.us/i/31072009044.jpg/
http://img10.imageshack.us/i/31072009046.jpg/
P.S.Десо благодаря ти за страхотната работа и за помоща!И поканата за Пазарджик постоянно си важи!

- digitalundgrd
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20.04.2009
Десо, искам да те попитам за следното нещо :
След като се прибрах от морето, забелязах че на покрива си имам участък с размери горе долу 10см х 5см ..., който е издран и седи сякаш съм минал с финна шкурка покрива.... хем не е дълбоко, хем боята седи като избеляла...(колата ми е черна Алфа Ромео 147 ако се сещаш
)
С какво и как мога да го третирам, за да го залича , колкото се може повече...?? Благодаря ти
След като се прибрах от морето, забелязах че на покрива си имам участък с размери горе долу 10см х 5см ..., който е издран и седи сякаш съм минал с финна шкурка покрива.... хем не е дълбоко, хем боята седи като избеляла...(колата ми е черна Алфа Ромео 147 ако се сещаш

С какво и как мога да го третирам, за да го залича , колкото се може повече...?? Благодаря ти
Здравейте, фенове!
Чрез този форум успях да открия и да се свържа с Десо - този уникален и феноменален човек и професионалист!
Настоящия ми автомобил - '01 Honda CR-V закупих през месец февруари тази година. Времето беше успяло да остави своите следи върхи колата - многобройни драскотини от храсталаци, клони и автомивки, захабяване на лака, пребоядисвани детайли (преден капак, врата) и др. познати на всички вас картинки от ежедневието. С наближаване на летния сезон започнах усилено да се интересувам от начин за възстановяване на добрия външен вид на автомобила. Случайно или не - стигнах най-накрая до Десо от Габрово.
На 14-и юли вечерта, малко преди 22:00 ч. пристигнах в Габрово заедно с приятелката ми. Десо беше организирал предварително място за нощуване и ни чакаше в центъра на града. Първото нещо, което ми направи впечетление при посрещането беше, че Десо веднага разпозна пребоядисваните детайли по колата - при това на мъждукащата светлина на една улична лампа в Габрово
Неща, които аз не бях успял да забележа посред бял ден при огледа на колата, когато я купувах.
Искам да отбележа изключително гостоприемното, внимателно и професионално отношение на Десо още от пърия миг, в който се свързах с него по телефона. Вечерта на 14-ти му оставих ключовете, за да може той да започне работа по колата на следващия ден рано сутринта. Ние с приятелката ми се наспахме добре и на другия ден направихме една туристическа разходка из града, докато Десо работи. Вечерта към 18:00 часа най-сетне колата беше готова и аз с нетърпение и любопитсво се запътих към мястото на срещата.
Тук започва интересното - резултата от работата на Десо надминаваше всичките ми очаквания! При вида на колата си останах изумен - обикалях около нея с широко отворени очи и полузиплезен език, а Десо представете си питаше едва ли не притеснено дали съм доволен и дали всичко е ОК?! Ама то тая кола кой знае откога не е изглеждала така. Десо беше обърнал внимание на всеки един детайл - беше обработил внимателно джанти, фарове, лайсни, брони - абе абсолютно всичко - "ОТ - ДО" - така както трябва да бъде за да остане всеки един клиент доволен! Професионализъм и отношение към клиента от най-високо ниво - за съжаление изключителни рядко срещани в България. Мога да кажа, че ако всеки тук, във всяка една сфера на услугите работеше на нивото на Десо (или поне се доближаваше до неговото ниво) - България щеше да е една процъфтяваща и просперираща държава.
Успех, Десо! Още веднъж благодарности и продължавай все така!!!

Чрез този форум успях да открия и да се свържа с Десо - този уникален и феноменален човек и професионалист!

Настоящия ми автомобил - '01 Honda CR-V закупих през месец февруари тази година. Времето беше успяло да остави своите следи върхи колата - многобройни драскотини от храсталаци, клони и автомивки, захабяване на лака, пребоядисвани детайли (преден капак, врата) и др. познати на всички вас картинки от ежедневието. С наближаване на летния сезон започнах усилено да се интересувам от начин за възстановяване на добрия външен вид на автомобила. Случайно или не - стигнах най-накрая до Десо от Габрово.

На 14-и юли вечерта, малко преди 22:00 ч. пристигнах в Габрово заедно с приятелката ми. Десо беше организирал предварително място за нощуване и ни чакаше в центъра на града. Първото нещо, което ми направи впечетление при посрещането беше, че Десо веднага разпозна пребоядисваните детайли по колата - при това на мъждукащата светлина на една улична лампа в Габрово

Искам да отбележа изключително гостоприемното, внимателно и професионално отношение на Десо още от пърия миг, в който се свързах с него по телефона. Вечерта на 14-ти му оставих ключовете, за да може той да започне работа по колата на следващия ден рано сутринта. Ние с приятелката ми се наспахме добре и на другия ден направихме една туристическа разходка из града, докато Десо работи. Вечерта към 18:00 часа най-сетне колата беше готова и аз с нетърпение и любопитсво се запътих към мястото на срещата.
Тук започва интересното - резултата от работата на Десо надминаваше всичките ми очаквания! При вида на колата си останах изумен - обикалях около нея с широко отворени очи и полузиплезен език, а Десо представете си питаше едва ли не притеснено дали съм доволен и дали всичко е ОК?! Ама то тая кола кой знае откога не е изглеждала така. Десо беше обърнал внимание на всеки един детайл - беше обработил внимателно джанти, фарове, лайсни, брони - абе абсолютно всичко - "ОТ - ДО" - така както трябва да бъде за да остане всеки един клиент доволен! Професионализъм и отношение към клиента от най-високо ниво - за съжаление изключителни рядко срещани в България. Мога да кажа, че ако всеки тук, във всяка една сфера на услугите работеше на нивото на Десо (или поне се доближаваше до неговото ниво) - България щеше да е една процъфтяваща и просперираща държава.
Успех, Десо! Още веднъж благодарности и продължавай все така!!!



Десо, браво човек, не знам защо 30тина пъти ме пита дали ми харесва. Аз й се радвам като циганче на геврек каква е лъскава


600км. път след като работи по нея, все още седи чиста



Ето и снимки:
ПРЕДИ:



СЛЕД:







- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Много ми се щеше да поработя повече на тоя хубав син цвят..
Такава хубава кола а просто времето ни притискаше ....понякога един ден не ми е достатъчен и въпреки ,че стана много добре имам още идеи за тая кола ! Плюс това имам и да черпя с кебапчета и голяма пърленка-питка, така ,че Косе мисли за следващият път !
Благодаря на всички други колеги за гласуваното доверие и страхотните думи !! Не само че колите им си тръгнаха щастливи ,но пък и ние си прекархме идеално в Габровските Кръчмета.
Наистина понякога ми трябва повече от ден за да стане една кола перфектна. Изисква се доста време да се възвърне младоста на една боя ,която не е обработвана със години..Пастирането е сравнително ново нещо за БГ и затова ни е напълно простено.Най-голям кеф в Щатите ми правеха колите които пастирах по 3-4 дена..Все едно рисуваш картина.Повечето бяха модели 60-70 те години ..Изключително красиви и редки колекционерски коли.Старата генерация лакове са страшно твърди и трябва много време и страхотно внимание над тия коли ..Повечето бяха за най-добрият аукцион в света за колекционерски коли-" Barrett -Jackson" така че преживяването да работиш на кола която на другият ден се продава за половин милион беше уникално. .Нито една нова кола не можеше да се сравни с тия произведения на изкуството..Затова те са ми най-голямата гордост .Коли на 30 години които например никога не са карани в дъжд или са само на 10 хил.км.
В една голяма част от колите у нас се опитвам да съчетая пастиране плюс много елементи на възстановяване-реставриране ,което прави работата ми още по -интересна за мен и със колкото повече време разполагам ,толкова по-добър резултат ще имаме.

Такава хубава кола а просто времето ни притискаше ....понякога един ден не ми е достатъчен и въпреки ,че стана много добре имам още идеи за тая кола ! Плюс това имам и да черпя с кебапчета и голяма пърленка-питка, така ,че Косе мисли за следващият път !

Благодаря на всички други колеги за гласуваното доверие и страхотните думи !! Не само че колите им си тръгнаха щастливи ,но пък и ние си прекархме идеално в Габровските Кръчмета.
Наистина понякога ми трябва повече от ден за да стане една кола перфектна. Изисква се доста време да се възвърне младоста на една боя ,която не е обработвана със години..Пастирането е сравнително ново нещо за БГ и затова ни е напълно простено.Най-голям кеф в Щатите ми правеха колите които пастирах по 3-4 дена..Все едно рисуваш картина.Повечето бяха модели 60-70 те години ..Изключително красиви и редки колекционерски коли.Старата генерация лакове са страшно твърди и трябва много време и страхотно внимание над тия коли ..Повечето бяха за най-добрият аукцион в света за колекционерски коли-" Barrett -Jackson" така че преживяването да работиш на кола която на другият ден се продава за половин милион беше уникално. .Нито една нова кола не можеше да се сравни с тия произведения на изкуството..Затова те са ми най-голямата гордост .Коли на 30 години които например никога не са карани в дъжд или са само на 10 хил.км.
В една голяма част от колите у нас се опитвам да съчетая пастиране плюс много елементи на възстановяване-реставриране ,което прави работата ми още по -интересна за мен и със колкото повече време разполагам ,толкова по-добър резултат ще имаме.

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
DESO-Car -care написа:Много ми се щеше да поработя повече на тоя хубав син цвят..![]()
Такава хубава кола а просто времето ни притискаше ....понякога един ден не ми е достатъчен и въпреки ,че стана много добре имам още идеи за тая кола ! Плюс това имам и да черпя с кебапчета и голяма пърленка-питка, така ,че Косе мисли за следващият път !![]()
Благодаря на всички други колеги за гласуваното доверие и страхотните думи !! Не само че колите им си тръгнаха щастливи ,но пък и ние си прекархме идеално в Габровските Кръчмета.
Наистина понякога ми трябва повече от ден за да стане една кола перфектна. Изисква се доста време да се възвърне младоста на една боя ,която не е обработвана със години..Пастирането е сравнително ново нещо за БГ и затова ни е напълно простено.Най-голям кеф в Щатите ми правеха колите които пастирах по 3-4 дена..Все едно рисуваш картина.Повечето бяха модели 60-70 те години ..Изключително красиви и редки колекционерски коли.Старата генерация лакове са страшно твърди и трябва много време и страхотно внимание над тия коли ..Повечето бяха за най-добрият аукцион в света за колекционерски коли-" Barrett -Jackson" така че преживяването да работиш на кола която на другият ден се продава за половин милион беше уникално. .Нито една нова кола не можеше да се сравни с тия произведения на изкуството..Затова те са ми най-голямата гордост .Коли на 30 години които например никога не са карани в дъжд или са само на 10 хил.км.
В една голяма част от колите у нас се опитвам да съчетая пастиране плюс много елементи на възстановяване-реставриране ,което прави работата ми още по -интересна за мен и със колкото повече време разполагам ,толкова по-добър резултат ще имаме.






- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Aз да попитам след като моята красавица е пребоядисвана преди около месец,то добре ли е да я пастирам или е опасно,и ако е добре то с каква паста да .Интересуват ме предложения от опит а не от предположения.не съм на ясно изобщо за пастирането и за това питам.А Десо ми е далече иначе нямаше да питам а шях да му я поверя и да и се радвам после като малко дете.Ама уви.
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани