Steering Wheel Lock Fault
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Steering Wheel Lock Fault
Чета из чуждестранните форуми, че това е обичаем проблем с е90 серията , но се чудех дали аз съм единственият, който го е сполетяло тука. При мен се случи след пълното разреждане на акумулатора, по необясними причини, излезна череният символ на кормилото и колата не пожела да запали повече. В Америка голяма част от случаите е нужен софтуерен ъпдейт или подмяна на кормилната каса. Моята още не е стигнала до Камор, защото е доста тясно в гаража и почти няма начин да е репартрираме и ще ми е интересно ако някой е имал подобен проблем как го е решил.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Имам го тоя проблем на единичката - точно кормилния модул е.
Варианта с препрограмиране крие рискове от изгорели модули, рядко, но се случва и ако не си в гаранция го ...
Ако не стане с програмиране се сменя въпросният модул и с монтажа излиза под 1000 лева. Детска болест при единички и тройки.
Можеш да си караш и така, въпроса е преди да вкарваш ключа, да завъртиш волана до степен, че да се заключи. Ако не е заключен волана, няма палене.
Варианта с препрограмиране крие рискове от изгорели модули, рядко, но се случва и ако не си в гаранция го ...
Ако не стане с програмиране се сменя въпросният модул и с монтажа излиза под 1000 лева. Детска болест при единички и тройки.
Можеш да си караш и така, въпроса е преди да вкарваш ключа, да завъртиш волана до степен, че да се заключи. Ако не е заключен волана, няма палене.
Re: Steering Wheel Lock Fault
Нищо не трябва да се сменя,
ако някой го закъса може да ми пише на лична поща,за 10 минути се оправя и никакви 1000 лв.
ако някой го закъса може да ми пише на лична поща,за 10 минути се оправя и никакви 1000 лв.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12382
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Steering Wheel Lock Fault
По-добре го разпиши какво се прави, щото ако някой закъса, едва ли ще има възможност да ти пише...
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Re: Steering Wheel Lock Fault
autodash написа:Нищо не трябва да се сменя,
ако някой го закъса може да ми пише на лична поща,за 10 минути се оправя и никакви 1000 лв.
Ами колега - тук сме за да си помагаме, а от твоето изказване си мисля, че ще предложиш услугите си
срещу "скромна" сума. Така, че или бъди по-конкретен или не пиши в темата - ще го сметна за комерс.
А иначе по темата - и на мен на Е60-ката ми се заключва и излиза жълтия символ с волана. Аз лично съм се
оправял сам по следния начин - пъхам ключа в дупката, което е равносилно на даване на контакт пробвам да
завъртя волана на лаво и след това на дясно (няколко пъти) след това изваждам ключа и пак завъртам волана
докато се заключи (ако не се заключи повтарям цялото действие няколко пъти). В някои моменти ми се е
случвало да ме мотае доста и да се мъча над 10 мин. След като постигна ефекта на заключване на волана
отново пъхам ключа в дупката (даване на контакт) и завъртам волана (ляво-дясно) докато усетя че се е
отключил, след което винаги паля без никакъв проблем. Установих, че ако след изключване на автомобила
разклащам волана до неговото заключване - при следващо палени никога не ми го прави този номер.
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Re: Steering Wheel Lock Fault
E90 320d ремонта излезе 960 лв, гаранцията беше изтекла с 10-тина дни, чакам да ми върнат парите, защото има нещо като остатъчна гаранция за такива случай като моя...
Re: Steering Wheel Lock Fault
На път ако го закъсате няма как да го оправите сами.
Само с диагностиката става да се оправи (DIS - GT1).
Само с диагностиката става да се оправи (DIS - GT1).
Re: Steering Wheel Lock Fault
Сега, редно е и аз да кажа след като съм пуснал темата, какво стана по нататък.
При мене проблема бе такъв че акумулатора бе на нула и кормилната колана бе заключена. Опитите с наляво, надясно въртене на волана бяха безполезни, а БМВ България нямат мобилен сервиз и бях посъветван да репартрирам колата. Но поради спецификата на гража ми, всеки знае как е новото строителство в България, репартрирането означава влачене на колата около петдесет метра да се натовари на рапартрака. Така че и варианта да се закара колата в официален сервиз отпадна. И тук дойде на помощ един колега, който вече не пише в този форум, като ми даде номера на майстор, който има диагностичната програма и букса към OBD на БМВ. Та въпросния майстор дойде до нас и за 15 минути и сума на половината на рапартрака ми оправи колата.
През времето, което се опитвах да реша проблема прегледах почти всички теми в чуждестранни форуми и при 90 % от колите това е софтуерен проблем на БМВ, като често се оправя с ъпдейт на софтуера. Не са и малко случаите, когато БМВ подменят и здрав модул на кормилната колона.
P.S. За колегата, на който са му взели 960 лева, странното е и че при мен гаранцията беше изтекла има, няма две седмици преди да ми се случи това.
При мене проблема бе такъв че акумулатора бе на нула и кормилната колана бе заключена. Опитите с наляво, надясно въртене на волана бяха безполезни, а БМВ България нямат мобилен сервиз и бях посъветван да репартрирам колата. Но поради спецификата на гража ми, всеки знае как е новото строителство в България, репартрирането означава влачене на колата около петдесет метра да се натовари на рапартрака. Така че и варианта да се закара колата в официален сервиз отпадна. И тук дойде на помощ един колега, който вече не пише в този форум, като ми даде номера на майстор, който има диагностичната програма и букса към OBD на БМВ. Та въпросния майстор дойде до нас и за 15 минути и сума на половината на рапартрака ми оправи колата.
През времето, което се опитвах да реша проблема прегледах почти всички теми в чуждестранни форуми и при 90 % от колите това е софтуерен проблем на БМВ, като често се оправя с ъпдейт на софтуера. Не са и малко случаите, когато БМВ подменят и здрав модул на кормилната колона.
P.S. За колегата, на който са му взели 960 лева, странното е и че при мен гаранцията беше изтекла има, няма две седмици преди да ми се случи това.
Re: Steering Wheel Lock Fault
autodash написа:На път ако го закъсате няма как да го оправите сами.
Само с диагностиката става да се оправи (DIS - GT1).
Продължавам да считам мненията ти за комерсиални
Re: Steering Wheel Lock Fault
bizzarre написа:Сега, редно е и аз да кажа след като съм пуснал темата, какво стана по нататък.
При мене проблема бе такъв че акумулатора бе на нула и кормилната колана бе заключена. Опитите с наляво, надясно въртене на волана бяха безполезни, а БМВ България нямат мобилен сервиз и бях посъветван да репартрирам колата. Но поради спецификата на гража ми, всеки знае как е новото строителство в България, репартрирането означава влачене на колата около петдесет метра да се натовари на рапартрака. Така че и варианта да се закара колата в официален сервиз отпадна. И тук дойде на помощ един колега, който вече не пише в този форум, като ми даде номера на майстор, който има диагностичната програма и букса към OBD на БМВ. Та въпросния майстор дойде до нас и за 15 минути и сума на половината на рапартрака ми оправи колата.
През времето, което се опитвах да реша проблема прегледах почти всички теми в чуждестранни форуми и при 90 % от колите това е софтуерен проблем на БМВ, като често се оправя с ъпдейт на софтуера. Не са и малко случаите, когато БМВ подменят и здрав модул на кормилната колона.
P.S. За колегата, на който са му взели 960 лева, странното е и че при мен гаранцията беше изтекла има, няма две седмици преди да ми се случи това.
Та като става ваъпрос за ''въпросния майстор '' става въпрос за мен ако не се лъжа,кадето дойдох при Кошарите с черната Е60,а твоето беше 335д М-пакет,сиво и нямаше изкарване от гаража.
Re: Steering Wheel Lock Fault
autodash написа:bizzarre написа:Сега, редно е и аз да кажа след като съм пуснал темата, какво стана по нататък.
При мене проблема бе такъв че акумулатора бе на нула и кормилната колана бе заключена. Опитите с наляво, надясно въртене на волана бяха безполезни, а БМВ България нямат мобилен сервиз и бях посъветван да репартрирам колата. Но поради спецификата на гража ми, всеки знае как е новото строителство в България, репартрирането означава влачене на колата около петдесет метра да се натовари на рапартрака. Така че и варианта да се закара колата в официален сервиз отпадна. И тук дойде на помощ един колега, който вече не пише в този форум, като ми даде номера на майстор, който има диагностичната програма и букса към OBD на БМВ. Та въпросния майстор дойде до нас и за 15 минути и сума на половината на рапартрака ми оправи колата.
През времето, което се опитвах да реша проблема прегледах почти всички теми в чуждестранни форуми и при 90 % от колите това е софтуерен проблем на БМВ, като често се оправя с ъпдейт на софтуера. Не са и малко случаите, когато БМВ подменят и здрав модул на кормилната колона.
P.S. За колегата, на който са му взели 960 лева, странното е и че при мен гаранцията беше изтекла има, няма две седмици преди да ми се случи това.
Та като става ваъпрос за ''въпросния майстор '' става въпрос за мен ако не се лъжа,кадето дойдох при Кошарите с черната Е60,а твоето беше 335д М-пакет,сиво и нямаше изкарване от гаража.
И аз мислех че си ти ама не бях сигурен. Мерси много, не съм имал проблем никакъв с колата от тогава, но постоянно пътувам и не ми е останало време да дойда до теб, да ъпдейтнем софта. Зимата като поспадне работата ще мина да свършим работата.
Мерси Отново
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани