издръжливост и проблеми при турбо-конверсия
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
с50б32 с компресор, 0.9 бара, ковани карантии, 30к км и замина един съединител с маховика...да чукна на дърво други грижи засега съм нямал.
- n.kostadinov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Русе
Re: re
slavianko написа:Още ли я карате бедна ??? И моята в началото беше така но ме беше страх да я карам докато не я оправя. Та я оправих но сега пък други проблеми.n.kostadinov написа:Колеги тук в Русе направихме едно е30 м40 1.6 турбо ,за момента не мога да кажа за проблеми при експлоатация,кара се на 0.6 бара на малко бедни смеси ! Има още доста неща да се правят по автомобила и като придобие някакъв по-завършен вид(завършен вид е доста относително да се каже) ще се пусне тема за целия проект+снимков материял и впечтления!До тук не съм имал никакви проблеми колата е евридейка и е за забавление .Ще следя темата и ще пиша когато мога за лични впечатления
Ами да но това съвсем скоро ще се промени
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите говоря за м42
с нови части около 10 000
- misanthrope
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
kirililiev написа:РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите говоря за м42
с нови части около 10 000
много добре ускорява с ориг гуми ли е като размер, и каква е степента с това отнемане от буталата. Предполагам 8,8 - 1 за да държи на 1.5 налягане, с т3/т4 ли е
- GarrettFen
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17.07.2007
- Местоположение: Бургас
Значи аз знам че в Бургас има е30 м20б28 турбо с оригиналните бутала леко разреден, на 0.9, минал е много много км. за няколко години.До колкото дочух скоро налягането ще стане около 1.5 с ковани карантии и спортен разпределителен вал.
Понеже нищо не знам,затова питам.
- Cherenz
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
При мен пък проблемите са от тампона м/у кутията и кардана
и 3 броя диференциали (и на трите им се пръснаха касетите) ,като
километри съм на около 15хил. а мотора е М20В25 преработен на
2700сс кован вал,биели и бутала, Z 45 турбо разп.вал и Megasquirt
и 3 броя диференциали (и на трите им се пръснаха касетите) ,като
километри съм на около 15хил. а мотора е М20В25 преработен на
2700сс кован вал,биели и бутала, Z 45 турбо разп.вал и Megasquirt
- lubaka_320
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
kirililiev написа:РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите говоря за м42
с нови части около 10 000
питане: кви магарчета е сега тоз йес ?
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
lubaka_320 написа:kirililiev написа:РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите говоря за м42
с нови части около 10 000
питане: кви магарчета е сега тоз йес ?
знае ли някой,слага доста на м3 321 коня
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
GarrettFen написа:Значи аз знам че в Бургас има е30 м20б28 турбо с оригиналните бутала леко разреден, на 0.9, минал е много много км. за няколко години.До колкото дочух скоро налягането ще стане около 1.5 с ковани карантии и спортен разпределителен вал.
как е направено на 2.8
павката написа:GarrettFen написа:Значи аз знам че в Бургас има е30 м20б28 турбо с оригиналните бутала леко разреден, на 0.9, минал е много много км. за няколко години.До колкото дочух скоро налягането ще стане около 1.5 с ковани карантии и спортен разпределителен вал.
как е направено на 2.8
неговия случай не го знам ,но попринцип .....
блок и мотовилки(135) сток
колянов вал и бутала от м52б28
при тоя вариант тряяя да се вземе от челото на буталото ,излиза 3мм над блока, може разбирасе и други варианти
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 барkirililiev написа:turbo написа:kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...
ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори само трябва да знеш кои са най добрите
http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c
в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
sachs написа:евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 барkirililiev написа:turbo написа:kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...
ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори само трябва да знеш кои са най добрите
http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c
в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата
клипа мисля че клипа е правен на 1,4 бара,изкара 11 000 километра,след поставяне на нитрото вървя още около 200,300 километра и проби бутало,просто не издържа материала щото челото беше тънко на пета с 4 човека след 4000 оборота вървеше настрани,неможах да снимам щото всичко приключи бързо след месец ще дойдат керамичните бутала и ще се надуе още,може би до 1,8 със 150 коня нитро
http://img190.imageshack.us/img190/2571 ... 091098.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/2753 ... 091099.jpg
в този ред на мисли някой ако има бутала да дава насам да я пуснем в движение.
за буталото ок,ама просто не мога да повярвам как е удържало тва гьоце(гарнитурата) на тоя тормоз толко километриkirililiev написа:sachs написа:евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 барkirililiev написа:turbo написа:kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...
ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори само трябва да знеш кои са най добрите
http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c
в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата
клипа мисля че клипа е правен на 1,4 бара,изкара 11 000 километра,след поставяне на нитрото вървя още около 200,300 километра и проби бутало,просто не издържа материала щото челото беше тънко на пета с 4 човека след 4000 оборота вървеше настрани,неможах да снимам щото всичко приключи бързо след месец ще дойдат керамичните бутала и ще се надуе още,може би до 1,8 със 150 коня нитро
http://img190.imageshack.us/img190/2571 ... 091098.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/2753 ... 091099.jpg
в този ред на мисли някой ако има бутала дава насам да я пуснем в движение.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани