Младо семейство пострада при тежка катастрофа + анкета
Модератор: Общи модератори
lowshow написа:на последната снимка се виждат и други 2 платна отстрани .. така че не би трябвало да е бил в насрещното .. някой от Пловдив да се изкаже как точно е там обстановката защото има сякви спекулации : бил е в насрещното не е бил ..
Платната са категорично само 2 - по 1 във всяка посока. Има едно 20-метрово "платно", което всъщност е една ивица асфалт на входа на Техномаркет.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Линията е прекъсната , лентите са по една във всяка посока ....
При влизане в Пловдив до сега не съм видял някой да кара под 70-80 .
Макар и вече в града мястото е сякаш извън града и никой не спазва ограниченията .
Точно там всеки с по- бърза кола гледа да "резне " колоната пред него.
При влизане в Пловдив до сега не съм видял някой да кара под 70-80 .
Макар и вече в града мястото е сякаш извън града и никой не спазва ограниченията .
Точно там всеки с по- бърза кола гледа да "резне " колоната пред него.
Ей това успях да изкопая от закона:
Чл. 25 - Водач на пътно превозно средство, който ще предприеме каквато и да е маневра, като например да излезе от реда на паркираните превозни средства или да влезе между тях, да се отклони надясно или наляво по платното за движение, в частност за да премине в друга пътна лента, да завие надясно или наляво за навлизане по друг път или в крайпътен имот, преди да започне маневрата, трябва да се убеди, че няма да създаде опасност за участниците в движението, които се движат след него, преди него или минават покрай него, и да извърши маневрата, като се съобразява с тяхното положение, посока и скорост на движение.
Чл. 42.1 - Водач, който ще предприеме изпреварване, е длъжен:
1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго пътно превозно средство и че движещото се след него пътно превозно средство или това, което ще изпреварва, не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение наляво;
2. след като е подал сигнал, да се убеди, че има видимост, свободен път на разстояние, достатъчно за изпреварване, и че може да заеме място в пътната лента пред изпреварваното пътно превозно средство, без да го принуждава да намалява скоростта или да изменя посоката на движение.
Чл. 42.2 - Водач, който изпреварва, е длъжен:
1. по време на изпреварването да осигури достатъчно странично разстояние между своето и изпреварваното пътно превозно средство;
2. когато при изпреварването навлиза в пътна лента, предназначена за насрещното движение, да не създава опасност или пречки за превозните средства, движещи се по нея;
3. да се убеди, че като се движи с безопасна скорост, може да извърши изпреварването за кратко време.
Чл. 42.3 - Водачът на изпреварваното пътно превозно средство е длъжен да не увеличава скоростта и да не пречи на изпреварването по какъвто и да е друг начин.
Чл. 43 - Изпреварването на моторни превозни средства, с изключение на мотопеди и мотоциклети без кош, е забранено:
1. когато разстоянието на видимост, ограничено поради характера на пътя или намалено поради мъгла, снеговалеж и други подобни, е по-малко от необходимото за изпреварването при избраната скорост на движение;
2. на кръстовище на равнозначни пътища;
3. на железопътен прелез без бариери;
4. при използване на пътна лента за насрещно движение, когато изпреварващият не може да се върне безпрепятствено в напуснатата пътна лента;
5. пред пешеходна пътека, когато изпреварваното превозно средство закрива видимостта към пешеходната пътека;
6. пред и върху сигнализирана пешеходна пътека.[/b]
Чл. 25 - Водач на пътно превозно средство, който ще предприеме каквато и да е маневра, като например да излезе от реда на паркираните превозни средства или да влезе между тях, да се отклони надясно или наляво по платното за движение, в частност за да премине в друга пътна лента, да завие надясно или наляво за навлизане по друг път или в крайпътен имот, преди да започне маневрата, трябва да се убеди, че няма да създаде опасност за участниците в движението, които се движат след него, преди него или минават покрай него, и да извърши маневрата, като се съобразява с тяхното положение, посока и скорост на движение.
Чл. 42.1 - Водач, който ще предприеме изпреварване, е длъжен:
1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго пътно превозно средство и че движещото се след него пътно превозно средство или това, което ще изпреварва, не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение наляво;
2. след като е подал сигнал, да се убеди, че има видимост, свободен път на разстояние, достатъчно за изпреварване, и че може да заеме място в пътната лента пред изпреварваното пътно превозно средство, без да го принуждава да намалява скоростта или да изменя посоката на движение.
Чл. 42.2 - Водач, който изпреварва, е длъжен:
1. по време на изпреварването да осигури достатъчно странично разстояние между своето и изпреварваното пътно превозно средство;
2. когато при изпреварването навлиза в пътна лента, предназначена за насрещното движение, да не създава опасност или пречки за превозните средства, движещи се по нея;
3. да се убеди, че като се движи с безопасна скорост, може да извърши изпреварването за кратко време.
Чл. 42.3 - Водачът на изпреварваното пътно превозно средство е длъжен да не увеличава скоростта и да не пречи на изпреварването по какъвто и да е друг начин.
Чл. 43 - Изпреварването на моторни превозни средства, с изключение на мотопеди и мотоциклети без кош, е забранено:
1. когато разстоянието на видимост, ограничено поради характера на пътя или намалено поради мъгла, снеговалеж и други подобни, е по-малко от необходимото за изпреварването при избраната скорост на движение;
2. на кръстовище на равнозначни пътища;
3. на железопътен прелез без бариери;
4. при използване на пътна лента за насрещно движение, когато изпреварващият не може да се върне безпрепятствено в напуснатата пътна лента;
5. пред пешеходна пътека, когато изпреварваното превозно средство закрива видимостта към пешеходната пътека;
6. пред и върху сигнализирана пешеходна пътека.[/b]
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Всички тези неща са верни, проблемът е, че високата скорост ти отнема от времето за реакция и няма как да спазиш правилата, дори и да ги знаеш. Затова хората са въвели ограничения на скоростта, ама ние нали сме си племе от философи, академици и най-вече гъзари и сме над тези неща...Говоря за всички, не само за колегата.
Никой не мое ма връне на селу!
flame написа:Платната са категорично само 2 - по 1 във всяка посока. Има едно 20-метрово "платно", което всъщност е една ивица асфалт на входа на Техномаркет.
Колегата каза че пежото е правило ляв завой към входа на техномаркет.. сега излиза, че входа на техномаркет е от дясно по посока на движението/ивицата/ ?
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Погледнете се отстрани---и циганска свада е повече за харесване в сравнение с тази тема.
На човека с БМВ-то мога само да дам съвет да посети пострадалите в болницата.Независимо от риска как би могъл да бъде посрещнат от техни близки,евентуално намиращи се там.Едно засвидетелстване на загриженост винаги е полезно в такива ситуации,независимо че може да се изтълкува и като фалшиво.Ако той е звъннал на спешния номер първи също е един плЮс.да се заинтересува и дали някой ще заведе дело ,може да не са лично пострадалите,ако не са в състояние,а и друг техен роднина.да намери свидетели,особено ако се счита за невинен.
Ситуацията е много по-сложна отколкото тоя махленски и прост спор тук в темата.При евентуални тежки или средни телесни повреди на хората,временна и недотам временна нетрудоспособност може всичко това да навлече големи неприятности.
и вместо тук да си ги мерите и да вадите тъпи примери от правилника за движение,си закачете една обеца на ухото,научете се на толерантност едни към други и както стискайте палци на пострадалите,така и на колегата и браво за неговата смелост да се покаже поне в интернетпространството,защото съм сигурен че повечето от вас щяха да се покрият в миши дупки.
На човека с БМВ-то мога само да дам съвет да посети пострадалите в болницата.Независимо от риска как би могъл да бъде посрещнат от техни близки,евентуално намиращи се там.Едно засвидетелстване на загриженост винаги е полезно в такива ситуации,независимо че може да се изтълкува и като фалшиво.Ако той е звъннал на спешния номер първи също е един плЮс.да се заинтересува и дали някой ще заведе дело ,може да не са лично пострадалите,ако не са в състояние,а и друг техен роднина.да намери свидетели,особено ако се счита за невинен.
Ситуацията е много по-сложна отколкото тоя махленски и прост спор тук в темата.При евентуални тежки или средни телесни повреди на хората,временна и недотам временна нетрудоспособност може всичко това да навлече големи неприятности.
и вместо тук да си ги мерите и да вадите тъпи примери от правилника за движение,си закачете една обеца на ухото,научете се на толерантност едни към други и както стискайте палци на пострадалите,така и на колегата и браво за неговата смелост да се покаже поне в интернетпространството,защото съм сигурен че повечето от вас щяха да се покрият в миши дупки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]