Какви тенденции очаквате
Модератор: Общи модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Едва ли ако даден автомобил струва 5000 лева,а стане така че за 3 години ще дадеш за него още толкова и то не за гориво а само за данъци и такси,толкова хора ще си оставят автомобилите.
Ясно ми е че в белите страни това се прави с цел да се стимулира по-скорощната смяна с нова кола,затова има и една тенденцията даже маркови автомобили да ги правят така че малко след гаранционния им период започват големите проблеми по тях.
Но само като се сетя в БГ кой подхвана цялата тая промяна-а именно господинчото Румен Овчаров и ми става ясно-аз от него нищо добро не съм очаквал.
За бЮджета едни промени в насока увеличаване данъците и колкото по стар е един автомобил толкова повече да се плаща за него,а не както досегашната обратна тенденция,всичко това е манна небесна.
ще продължи българина да си кара старите барачки,защото просто за толкова има пари,ще си плаща непосилните данъци и ще си мисли че живее.
Да не забравяме и че зад тея промени стои не здравия разум на бившите управляващи и загрижеността им за обикновения човечец,а интересите на Асоцияцията на автомобилните вносители и едрите риби от застрахователния бизнес,които имаха доста здраво лоби сред политическия елит.Нещата започнаха преди време чрез ограниченията за таксиметрови и някой други видове автомобили,сега ще обхванат и останалата маса коли.
Ясно ми е че в белите страни това се прави с цел да се стимулира по-скорощната смяна с нова кола,затова има и една тенденцията даже маркови автомобили да ги правят така че малко след гаранционния им период започват големите проблеми по тях.
Но само като се сетя в БГ кой подхвана цялата тая промяна-а именно господинчото Румен Овчаров и ми става ясно-аз от него нищо добро не съм очаквал.
За бЮджета едни промени в насока увеличаване данъците и колкото по стар е един автомобил толкова повече да се плаща за него,а не както досегашната обратна тенденция,всичко това е манна небесна.
ще продължи българина да си кара старите барачки,защото просто за толкова има пари,ще си плаща непосилните данъци и ще си мисли че живее.
Да не забравяме и че зад тея промени стои не здравия разум на бившите управляващи и загрижеността им за обикновения човечец,а интересите на Асоцияцията на автомобилните вносители и едрите риби от застрахователния бизнес,които имаха доста здраво лоби сред политическия елит.Нещата започнаха преди време чрез ограниченията за таксиметрови и някой други видове автомобили,сега ще обхванат и останалата маса коли.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
alx написа:няколко неща които знам че се готвят:
1. завишаване на еко таксите
2. завишаване на застраховката (гражданска и каско) в пъти за по-мощните (акцизни) автомобили.
3. обд и обд2 тестове при годишен преглед - демек ако компа не ти отговаря 1:1 на фабричните настройки- гориш. от там и транспланти, тунинги и тн ще имат проблеми.
и така.
#1 и #2 са лесни за въвеждане защото механизмите са вече в употреба- просто се променят числата.
#3 се работи в момента по него и го виждам след 2 години да влезе в употреба.
По номер 3 е най-лесно въпрос е на 30 минути преди и след прегледа и пак си в джаза

- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
NeoPrint написа:alx написа:няколко неща които знам че се готвят:
1. завишаване на еко таксите
2. завишаване на застраховката (гражданска и каско) в пъти за по-мощните (акцизни) автомобили.
3. обд и обд2 тестове при годишен преглед - демек ако компа не ти отговаря 1:1 на фабричните настройки- гориш. от там и транспланти, тунинги и тн ще имат проблеми.
и така.
#1 и #2 са лесни за въвеждане защото механизмите са вече в употреба- просто се променят числата.
#3 се работи в момента по него и го виждам след 2 години да влезе в употреба.
По номер 3 е най-лесно въпрос е на 30 минути преди и след прегледа и пак си в джазаСлава богу...
Кво ? Преди прегледа сваляш М-ковия , тургаш 16-ката на 2 болта караш и после пак у гаража и па М-ковия и така

Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

NeoPrint написа:alx написа:няколко неща които знам че се готвят:
1. завишаване на еко таксите
2. завишаване на застраховката (гражданска и каско) в пъти за по-мощните (акцизни) автомобили.
3. обд и обд2 тестове при годишен преглед - демек ако компа не ти отговаря 1:1 на фабричните настройки- гориш. от там и транспланти, тунинги и тн ще имат проблеми.
и така.
#1 и #2 са лесни за въвеждане защото механизмите са вече в употреба- просто се променят числата.
#3 се работи в момента по него и го виждам след 2 години да влезе в употреба.
По номер 3 е най-лесно въпрос е на 30 минути преди и след прегледа и пак си в джазаСлава богу...
мисля, че гледаш много опростено.... #3 е на практика непреодолимо.. как ще накараш текущия ти комп да показва че всичките му датчици (колянов вал, мап/мас, входяща температура, ламбди сонди, цикъл на инжекторите, аванс и тн са наред и показват в границите за стоков мотор? е*бах аз тоя емулатор... ти нали разбираш че един студен интейк да му сложиш онова ще те надуши? да не говориме че ако си с друг двигател нищо няма да е същото от показанията? аз лично мисля, че лъженето ще е много трудно... особено ако повече е пипано по колата...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Не бе момчета не се разбрахме. Визирам чип тунинга. Смяната на софтуера е лесна не другите интервенции.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Да, ама alx ти говори за стенд алоун системи, а не за чип тунинг.
Както е в САЩ в някой щати, тунинга се заплаща, само че аз ще му кажа, че вижданията са му прекалено далеч във времето. Има още куп неща за оправяне докато стигнат до това. На първо време е достатъчно СО-то
И пак де... въпрос на един Load е да върна колата ми към фабричните настройки
Та ще ме хванат за инжектора 
Както е в САЩ в някой щати, тунинга се заплаща, само че аз ще му кажа, че вижданията са му прекалено далеч във времето. Има още куп неща за оправяне докато стигнат до това. На първо време е достатъчно СО-то

И пак де... въпрос на един Load е да върна колата ми към фабричните настройки


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
погледнато от друга страна, само една визуална инспекция да вкарат допълнително, ще стане достатъчно тегаво и без да се занимават с компютри
но с obd определено ще е доста бързо и лесно, но пък само за колите, които го имат.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Само да вметна, че се продават катализатори евро3 и евро 4. А колко време ще ги ползваш е друг въпос. Правиш си го сваляем и си го туряш преди прегледа и го махаш след него. Въпрос на 4 болта
Техническия преглед още 10 години според мен ще се минава лесно. Въпроса е дали самият ти имаш съзнание да караш разнебитена и технически неизправна кола с която да рискуваш както твоя така и чуждия живот.
Към колегата който искаше да си слиза от колата и да ходи с градския. Евалата бате ама пробвал ли си го това упражнение скоро на 35 градуса на сянка да се качиш в трамвай, тролей или автобус? Бързо ще се върнеш към колата си
Но пак казвам няма лошо да направиш така, даже те подкрепям.
Искам да питам останалите които са навити на нова кола тип Дачия и подобните на нея кенефи. Вие карали ли сте такива коли или само сте ги виждали по улицата? Аз съм карал и няма такива тоалетни ама честно. 1.5 DCI е страшно скапан мотор харчещт 8-10 нафта смесено. Никаква динамика няма този мотор. Изпреварванията с тази кола са направо кошмарни. То изобщо това не е автомобил. По добре да си сглобя аз някаква кола от колкото да си взема Рено/Дачия или Деу или подобен кенеф. Даже ако трябва ще се движа с градски транспорт, но няма да си дам парите за такава тоалетна. Това го казвам най-отговорно. По-добре така от колкото да правя компромис със себе си и с безопасността на хората около мен. За справка Chevrolet Aveo (Daewoo) няма АБС има климатик
на 18000 км му гръмна вентилатора на парното и целия мотор е в масло, а още е гаранционен. Абе нямам думи.
Отклоних се от основната тема ама сори
Поздрави

Техническия преглед още 10 години според мен ще се минава лесно. Въпроса е дали самият ти имаш съзнание да караш разнебитена и технически неизправна кола с която да рискуваш както твоя така и чуждия живот.
Към колегата който искаше да си слиза от колата и да ходи с градския. Евалата бате ама пробвал ли си го това упражнение скоро на 35 градуса на сянка да се качиш в трамвай, тролей или автобус? Бързо ще се върнеш към колата си

Искам да питам останалите които са навити на нова кола тип Дачия и подобните на нея кенефи. Вие карали ли сте такива коли или само сте ги виждали по улицата? Аз съм карал и няма такива тоалетни ама честно. 1.5 DCI е страшно скапан мотор харчещт 8-10 нафта смесено. Никаква динамика няма този мотор. Изпреварванията с тази кола са направо кошмарни. То изобщо това не е автомобил. По добре да си сглобя аз някаква кола от колкото да си взема Рено/Дачия или Деу или подобен кенеф. Даже ако трябва ще се движа с градски транспорт, но няма да си дам парите за такава тоалетна. Това го казвам най-отговорно. По-добре така от колкото да правя компромис със себе си и с безопасността на хората около мен. За справка Chevrolet Aveo (Daewoo) няма АБС има климатик

Отклоних се от основната тема ама сори
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани