Проблем с паленето на E36 318i M40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Калояново , Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Съветски зърнокомбайн
Мечтае да кара: ///М3 E36
Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....

Проблем с паленето на E36 318i M40

Мнение от BMWPetio » 14 Авг 2009, 1:10

Първо да започна с това че колата ми има газова уредба.И тази вечер изведнъж колата ми отказа да пали.Първо запали на бензин и в момента в които я обърнах на газ угасна. Пробвах да запали и запали но двигателя не иска да се изфорсира и припатква все едно работи на 3 цилиндъра. Угасих я и я бутнахме и запали без проблем като си работеше нормално както трябва.Следващия път в които я угасих пак не запали нито на бензин нито на газ.Подадоха ми ток пак не запали. След това я дръпнахме и запали. И сега се чудя какъв може да и е проблема защото до сега никога не ми се бе случвало подобно нещо.Не знам дали да сменям свещи или кабели или акумулатора защото и той е доста слаб. Или проблема е доста по-сложен.Някой ако е имал такъв проблем или може да помогне ще съм му много благодарен.

Поздрави !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 14 Авг 2009, 1:23

аз бих сложил масата... директно с питиетата 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 11.07.2009

Мнение от GosHka » 14 Авг 2009, 1:26

Еми значи приятелю има доста варианти от които може да не иска да пали първо си виж мъркучите на въздушния филтар и при мен беше станало така и както ти казваш на бензин се едно на три цилиндъра. Другия вариант е да ти е заминал клапана на газовото който пуска гас така беше станало на мондеото на баща ми на бензин пак работеше мн изтормозено а на гас въобще не палеше и не можеше дори да се изфорсира като яобърнеш от бензин на газ. Др прегледай си испарителя нещо мембрани работи ако са ти заминали нормално е да прави такива шашми.
Но колега не каза с обикновенно газово ли си или с инжекцион? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 14 Авг 2009, 16:53

Щом знаеш че акумолатора не става почни от него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Калояново , Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Съветски зърнокомбайн
Мечтае да кара: ///М3 E36
Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....

Мнение от BMWPetio » 14 Авг 2009, 17:02

GosHka написа:Еми значи приятелю има доста варианти от които може да не иска да пали първо си виж мъркучите на въздушния филтар и при мен беше станало така и както ти казваш на бензин се едно на три цилиндъра. Другия вариант е да ти е заминал клапана на газовото който пуска гас така беше станало на мондеото на баща ми на бензин пак работеше мн изтормозено а на гас въобще не палеше и не можеше дори да се изфорсира като яобърнеш от бензин на газ. Др прегледай си испарителя нещо мембрани работи ако са ти заминали нормално е да прави такива шашми.
Но колега не каза с обикновенно газово ли си или с инжекцион? :)


С обиконовенна газова съм , а и интересното е че не иска да пали със въртене а на дърпане пали и си работи без проблем.За мое учудване тази сутрин пробвах да я запаля и си запали без проблем на въртене а вчера не искаше.И за сега уж пали ама не знам до кога и това не ми дава мира.Мерси иначе за съвета ще го имам из предвид.Но сега като се замисля не съм сменял малкия филтър на газовата система където е на изпарителя и е възможно и той да е набъкан с боклуци.И сега отивам да го отвора да видя за какво иде реч и пак ще пиша.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 14 Авг 2009, 22:08

още един път ще ти го напиша, и спирам... погледни внимателно десния тампон на двигателя :!:
късмет...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Авг 2009, 23:40

Владо написа:аз бих сложил масата... директно с питиетата



Владо написа:още един път ще ти го напиша, и спирам... погледни внимателно десния тампон на двигателя

Колега , нека да ти преведа ... Колегата Владо иска да ти каже да си погледнеш масата на двигателя , кабела е захванат за дясната лапа на двигателя , близо до десния тампон ..... Айде сега тичай да гледаш дали се е разхлабила или има окис там и не прави добър контакт или и двете ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 15 Авг 2009, 14:03

metodi80 написа:
Владо написа:аз бих сложил масата... директно с питиетата



Владо написа:още един път ще ти го напиша, и спирам... погледни внимателно десния тампон на двигателя

Колега , нека да ти преведа ... Колегата Владо иска да ти каже да си погледнеш масата на двигателя , кабела е захванат за дясната лапа на двигателя , близо до десния тампон ..... Айде сега тичай да гледаш дали се е разхлабила или има окис там и не прави добър контакт или и двете ....

:yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook