М40 + водороден генератор
Модератор: bum_bum
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
М40 + водороден генератор
Пускам темичката тук, че нещата опират точно до тунинг(настройване) на тази система, Няма сам да мисля нов дизайн за водородната клетка , купувам си готов кит с производителност 3 литра в минута (браунов газ , ННО накратко). Мотора е добре познатият ви М40Б18 , в перфектно здраве и досат добре поддържан досега . Подаването на газа ще е посредством ГИ с електронно управление на импулс и дължина на импулса . Целта на "тунинга" е свален с 40-50% разход и увеличена мощност поне до 150кс . В момента колата (Е30 купе) дава 8-8,5 извън и малко под 10 градско.
Та започнах с подготовка на ходовата част , powerflex навсякъде и смяна на няколко шарнира и накрайник . Придобила стабилна ходова част , пратих купето на боя , ще бъде бяло на цвят ( alipina weis))) . През това време поръчах частите (dry cell и ел захранването) отвъд океана , пък докато чакам остава време за сметки и оглед на елементите от газовия инжекцион (ловато)
Добавям няколко снимки на количката:
Та започнах с подготовка на ходовата част , powerflex навсякъде и смяна на няколко шарнира и накрайник . Придобила стабилна ходова част , пратих купето на боя , ще бъде бяло на цвят ( alipina weis))) . През това време поръчах частите (dry cell и ел захранването) отвъд океана , пък докато чакам остава време за сметки и оглед на елементите от газовия инжекцион (ловато)
Добавям няколко снимки на количката:
Последна промяна V-max на 26 Окт 2009, 10:40, променена общо 2 пъти
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Демек искаш да кажеш, че ще направиш М40- ката 150 коня и ще харчи 6- 7/100 градско
Този газ за да минава през ГИ- то не му ли трябва налягане или си прави достатъчно?
Този газ за да минава през ГИ- то не му ли трябва налягане или си прави достатъчно?
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
точно така , добре си ме разбрал Няма да съм първия , нито последния опитал да впрегне мощната водородна сила .
Тъй като е опасно да има дори малък резервоар за този силно агресивен газ ще разчитам на налягането от самия генератор . По-големият проблем е работата на ламбдата , която силно искам да запазя като ще я емулираме. Голям проблем ще бъде и водата , образуваща се след екслпозията в цилиндъра , тоест от гърнетата ще тече вода (даже чувам за ръждясали сегменти...)
Тъй като е опасно да има дори малък резервоар за този силно агресивен газ ще разчитам на налягането от самия генератор . По-големият проблем е работата на ламбдата , която силно искам да запазя като ще я емулираме. Голям проблем ще бъде и водата , образуваща се след екслпозията в цилиндъра , тоест от гърнетата ще тече вода (даже чувам за ръждясали сегменти...)
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Мн. интересна темичка, гледам, че ще използваш ГИ, как ще решиш проблема със заскрежаването на цилидръра след инжектирането на горивото, ако разбира се ще ползваш инжектор за течност - точно тук идва момента с температурния баланс - ако мотора не успее да поддържа висока работна температура ще имаш конденз в цилиндъра и ще ръждясва отвътре. Може би има някакво специално масло, което предотвратява този ефект на горивото.
Последна промяна Zagy на 18 Авг 2009, 22:16, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
доста подобни въпроси имам да решавам , но специално за маслото с проби ще се види кое е нашето Иначе добавеното гориво ще се инжектира в газообразно състояние , раздлената вода след електролизата или ННО ги вкарвам директно в мотора , естествено ща се намали аванса предвид експлозивното горене . Най-хубавото е , че имаме пълен контрол над оригиналния Мотроник и нещата няма да са толкова сложни за настройка
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Това ще се следи с интерес предполагам знаеш, че енергийната плътност на водорода е мн. малка като обем и мн. голяма като маса, така че с инжектори за газ може да имаш разминавания в разхода
Si non confectus, non reficiat.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
няма да избухне,прави се защита,брауновия гас се ползва само за допълнително гориво,проблема на всички генератори е един и същ,захранване
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
kirililiev написа:няма да избухне,прави се защита,брауновия гас се ползва само за допълнително гориво,проблема на всички генератори е един и същ,захранване
Явно не е при всички, ще ми е интересно колегата да покаже снимки на модела Надявам се да не е този със спиралата.... )
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
на мен ето тези ми харесаха , има и доста по-евтини решения , по-натам може и сами да ги доработваме и ъпгрейдваме (най-вече захранването и добавяне на контрол с потенциометър) :
http://www.alternativegassolutions.com/virtuemart/hydro-cell-systems/hydro-cell-system-complete-kit.html
http://www.alternativegassolutions.com/virtuemart/hydro-cell-systems/hydro-cell-system-complete-kit.html
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
kirililiev написа:няма да избухне,прави се защита,брауновия гас се ползва само за допълнително гориво,проблема на всички генератори е един и същ,захранване
мисли се и по този въпрос , ще се радвам на повече отворени и ползотворни коментари с предложения и мнения по конкретен проблем (а такива ще има доста) . Екипът , който събирам за проекта е доста сериозен - от вносители на газови уредби до експерти по авто алтернатори , та с общи усилия работите стават доста по-лесно и бързо
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
А имате ли приблизителна представа каква ще е цената на проекта? И какво ще е захранването на генератора - от мотора ли ще бъде или сте измислили друга схема?
Si non confectus, non reficiat.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
V-max написа:на мен ето тези ми харесаха , има и доста по-евтини решения , по-натам може и сами да ги доработваме и ъпгрейдваме (най-вече захранването и добавяне на контрол с потенциометър) :
Чудя се дали не може да се направи вместо потенциометър електроника да следи през МАП сензор налягането вътре в генератора и да намаля или увеличава захранването и по този начин да поддържа дадено сравнително постоянно налягане на ННО-то за работата на ГИ-то...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
като нищо някой пиджибек или мега могат да бъдат добавени , а за момента ще се разчита на усилен алтернтор и мощен нов акумулатор
Имам сканирана и една статия от скорошен 168 часа , М50ка с подобна система вече циркулира из БГ Както и много други хора гледам са доста напред , някой вече захранват на 100% само с вода , но до около 3000оборота....Тъпото е , че типично по български всеки крие инфото от другите с користна мисъл , тотално не виждайки , че съвсем скоро водорода ще е в масово производство и големите просто ще обезмислят подобен тип патенти , но да не отклонявам много много от темата
Бзджет не съм определял , ясно ми е , че няма как да се предвиди пък за клиентска цена има доста време на тестове и изпитания
Имам сканирана и една статия от скорошен 168 часа , М50ка с подобна система вече циркулира из БГ Както и много други хора гледам са доста напред , някой вече захранват на 100% само с вода , но до около 3000оборота....Тъпото е , че типично по български всеки крие инфото от другите с користна мисъл , тотално не виждайки , че съвсем скоро водорода ще е в масово производство и големите просто ще обезмислят подобен тип патенти , но да не отклонявам много много от темата
Бзджет не съм определял , ясно ми е , че няма как да се предвиди пък за клиентска цена има доста време на тестове и изпитания
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
То ако е 15 ампера, както го дават даже нема да трябва и кой знае какъв генератор. Фарове + халогени са повече от 15 ампера...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани