Кой мотор в купе на Е30...
Модератор: bum_bum
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
и аз съм с м20б25 като мога да кажа че е 88г и откак е в мене се кара в ограничител само а дори и разхода е добър
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: -
White 1913 Power написа:и аз съм с м20б25 като мога да кажа че е 88г и откак е в мене се кара в ограничител само а дори и разхода е добър
на коя писта,при каква температура,колко обиколки подред?
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
къде е казано че само на писта се кара в ограничител аз споделям мнение за мотор а ти се правиш на интересен
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: -
White 1913 Power написа:къде е казано че само на писта се кара в ограничител аз споделям мнение за мотор а ти се правиш на интересен
не се правя на интересен,темата е за мотор подходящ за дрифт в е30,кара се предимно на писти в лютеницата,там натоварването е най голямо,никаде другаде неможеш да държиш само в критични завой след завой,в продължение на 10,20 обиколки при ниска скорост настрани с ограничено охлаждане при температура на околната среда 30-36-38 градуса.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
прав си просто мойто м20б25 не се кара на писти но се кара само в ограничител което си е натоварване също и съм доволен защото нямам проблеми никакви с него
- Cherenz
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
ОК Кире казваш М50 добре,но ти постави и въпроса относно обслужванвто им,че глава за М20 струва(според теб)300-400 лв. ,а колко струва за М50 (дай боже да не ти се случва,че ей така ще станат очичките )
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
за дваески се намират тикви,а за б25/и от двете разновидности/...а клапани за б28
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
С големите мотори какъвто и фал да стане, все е скъпо. Общо взето...какъвто най-запазен си намериш...макар, че това господ знае как ще установиш Абе пожелавам ти късмет! Лупвай нещо вътре и газ
BMW only!
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Cherenz написа:ОК Кире казваш М50 добре,но ти постави и въпроса относно обслужванвто им,че глава за М20 струва(според теб)300-400 лв. ,а колко струва за М50 (дай боже да не ти се случва,че ей така ще станат очичките )
M50 за 700-800 лв. ще си купиш целия мотор сметни сам колко ще струва главата
и има разлика из града да се кара на ръчка и на писта да се кара на ръчка... в града и да искаш няма как да го държиш постоянно на прекъсвач... а на пистата и да искаш няма как да не го държиш постоянно на прекъсвач също в града се засилваш и охлаждаш... на пистата настрани със средна скорост 50 няма как да го охладиш
Cherenz написа:Zdravkoe30 написа:///peter написа:Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
170 коня на Е30 е слабо така ли?
И какви са тея меги за 1400лв бре
не е слаба,но просто много късно идва повер-а
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота...
Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата
Къде е силата бе Мисля че бъркаш сила и пъргавина Щото силата е при S-a
Oniq_Lud написа:Cherenz написа:Zdravkoe30 написа:///peter написа:Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
170 коня на Е30 е слабо така ли?
И какви са тея меги за 1400лв бре
не е слаба,но просто много късно идва повер-а
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота...
Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата
Къде е силата бе Мисля че бъркаш сила и пъргавина Щото силата е при S-a
Айде още един решил да поспами в темата... Още в първото мнение ПОМОЛИХ да се отнесете сериозно, но има явно хора чели през редовете... Къде видя С-и изобщо в анкетата ?! Ако се бях спрял (=> имах пари за С-и) , мислиш ли, че щях да пускам анкета ?
П.С. Оги , мисля че черния говереше за М50 , ама Б25 , а те не са споменатата от тебе цифра
В главата ми стана яко каша вече
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
е30 и със м50б20 ще се пързаля достатъчно добре,просто трябва да се олекоти.такъв двигател може да се вземе за 400лв вече.като си подготвиш купето и окачването и стигнеш предела на възможностите с този двигател,винаги можеш да го подсилиш или да измислиш вариант за друг.може да няма много сила,но с достатъчно умения можеш да компенсираш либсата и.като овладееш техниката на каране ще разбереш какво ти либсва и ще достигнеш до изводите сам ако заложиш на скъпи неща а не си достатъчно усигурен финансово ще станеш монтьор а не дрифтар,вместо да трупаш умения ще се бориш с техниката и отстраняването на проблемите които неминуемо сапътстват всеки един дрифтар по добре да си скромен и да караш,отколкото да се изхвърлиш и да чакаш части и леф и да си роб на едно скъпо хоби
- Cherenz
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова
- p0wEr
- младши ентусиаст
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
е не секи може да кара турбинирани бегачки ...Cherenz написа:Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Cherenz написа:Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова
преди 12 години закупих първото си бмв с м20двигател карбуратор,след това смених 7,8 подобни мотора от които счупих 4,5 в момента карам сигурно 30-тото си бмв,загубих им бройката вече
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани