Оборотомер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Оборотомер

Мнение от Стаевски » 25 Авг 2009, 15:10

кодера ми е за 4 цилиндров,ама съм се объркал:uups: -избързва с около 1000 об/мин.та се съмнявам в кодера, малко е с поочупени зъбчета т.е.побългаряван.Някой да има снимка на работещ кодер-щекер,или да ми каже кои зъби ги има и кои не ,и коя страна му е отдолу/горе? :help:
на моя няма зъби на №2, 5 и 8-моля за помощ

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.08.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 325i 192к.с. е46

Мнение от Naka72 » 27 Авг 2009, 1:48

Стаевски написа:на М10,316 карбуратор сме махали часовника и сме слагали оборотомер - без пускане на кабели...
каква е разликата между карбуратор и мех. инжекция относно инсталацията за паленето?
Ако оборотомера е работил при карбуратора, не го ли е имало този кабел?
Виж някоя букса да не е хлабава.

Инсталацията на мех.инжекция е доста по-опростена и не виждам нищо свободно по нея.Знам,че някъде от бобината се хваща нов кабел(и един колега го веше написал по-горе),но незнам къде да го вържа...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.08.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 325i 192к.с. е46

Мнение от Naka72 » 27 Авг 2009, 1:51

Lenco написа:Кабел от бобината, не от (+)-зеления, а другия-черения към черния на останалата от карба моторна букса ако е останала.
За цветовете не съм 100% сигурен, но би трябвало да са като на останалите мотори и купета от тези години.

Коя букса,тази близо до термодатчика,която е за тест ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 09 Сеп 2009, 23:01

Според схемата дадена от колегата можеш да вържеш другия /не+совиякабел / със сервизната букса на краче №13.Буксата е тази за която говориш-до термо датчика.Номерата са отвътре на капачката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 09 Сеп 2009, 23:42

Провери този кабел с червен цвят дали обикаля по тези точки
П.С.това е за букса с 15 пина/крачета/дупки-не на всичките има кабели.Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 10 Сеп 2009, 22:31

Мармот написа:
Egoist написа:да я раздуите по подробно че утре сутринта почвам и аз тази трансплантация :)
Има ли смисъл :shock:
Има има и мойта първа трансплантация беше такава има и тема някъде из форума ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Оборотомер

Мнение от Стаевски » 11 Сеп 2009, 20:28

Стаевски написа:кодера ми е за 4 цилиндров,ама съм се объркал:uups: -избързва с около 1000 об/мин.та се съмнявам в кодера, малко е с поочупени зъбчета т.е.побългаряван.Някой да има снимка на работещ кодер-щекер,или да ми каже кои зъби ги има и кои не ,и коя страна му е отдолу/горе? :help:
на моя няма зъби на №2, 5 и 8-моля за помощ

Айде де,няма ли някой свалено табло с кодерче щекерче ...

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook