D2 Brake Kit -
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
стават ама ти трябват без борд и голямо ет + фланец. Идеята е че има бутала и отвъншната страна и трябва да има достатъчно място за апарата мейду диска и спиците на джантата
мойте са ет44 + 30мм фланци
мойте са ет44 + 30мм фланци
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
аз не съм в България сега , а колата ми е в гаража , май че покупката ще я отложа за когато се върна , че да съм честен за джантите ми освен, че са 17 ки друго незнам , доста лайкско от моя страна , като се вземе предвид всичко правено по колата , но просто не ми е било дерт до сега , офф сет а се измерваше от монтажната повърхност ( там където стъпва в/у главината ) до вътрешния ръб ? Или се бъркам ?
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Явор написа:я разгледай пак първата снимка ..
Онзи ден Сони ме кара да гледам на една кола кво не и е наред и 10 мин се дзера и гледам сичко си ОК.. а тя нямала спирачен диск, бил паднал Ти очакваш да направа разлика между предно и задно кололо
Тва със 18- ките май нема яд ако са с ЕТ за 36- ца, ная ора си карат така май. И аз съм със 17 веке и няма грижа, въпреки, че моя апарат май е по-малък от тоз тупан като го гледам де.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Тя твойта 16- ка с ЕТ за камион и 400мм диск ше събере Проблемацията идва май при джантите с голямо ЕТ, самия диск се събира ма нема място за апарата.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Друго се замислям аз като гледам размерите на дисковете. Оригинално на БМВ предните и задните са кажи-речи еднакъв диаметър.
Е36 320- 286/280
е36 М3 315/312
Е46 330и/д 325/320
Е46 328 300/294..
При конверсията от е46 на е36 препоръчват 325/294 за да се запази баланса на спирачното усилие, само, че е видно, че размерите не са като ги правят от БМВ.. още по-голяма е разликата при Д2 обаче, 330/286. Не мога да се светна ква е идеята при тунинговани спирачки да се прави задницата по-слаба.
Е36 320- 286/280
е36 М3 315/312
Е46 330и/д 325/320
Е46 328 300/294..
При конверсията от е46 на е36 препоръчват 325/294 за да се запази баланса на спирачното усилие, само, че е видно, че размерите не са като ги правят от БМВ.. още по-голяма е разликата при Д2 обаче, 330/286. Не мога да се светна ква е идеята при тунинговани спирачки да се прави задницата по-слаба.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
sonny написа:като правиш тия сравненя, дай да видим, за задните, кои са вентилирани и кои не и ще се види.
Оназ 16ка е с ЕТ15
286/280 и задни и преди вентилирани
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
На стандартните (оригиналните) задни дискове въпреки големия диаметър има голяма мъртва площ, ако мога така да я нарека. На е36 м3, е34 м5, е39 540, които имат уж по големи задни дискове от моделите с по малки мотори, спирачната площ е същата, просто дисковете са вентилирани и има това празно място за което говорех.
А предните трябва да държат повече от задните като се кара на писта и прочие, че се използвали за да се слага тежеста на колата на предните гуми за сцепление при влизане в завой. А и на улицата е подобна картинката, че ако задницата изправи предницата а трябва да завиеш...
Така съм чувал от майстори , аз не карам на такива места...
А предните трябва да държат повече от задните като се кара на писта и прочие, че се използвали за да се слага тежеста на колата на предните гуми за сцепление при влизане в завой. А и на улицата е подобна картинката, че ако задницата изправи предницата а трябва да завиеш...
Така съм чувал от майстори , аз не карам на такива места...
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- shmundi87
- Фокусник
- Мнения: 62
- Регистриран на: 12.10.2009
- Местоположение: "Дружба" София
- Пол: Мъж
- Кара: на тройки още от ученик!
- Мечтае да кара: без да "прави"
Re: D2 Brake Kit -
Kолеги,скоро си взех Д2 предни дискове,апарати и накладки(пълен комплект) и сега съм пълен с въпроси!
Значи за начало мисля да сложа предните спирачки отзад оригиналния диск 286мм винтилиран и апарата,но едвали ще запазя баланса на спирачките(диска на д2-то ми е 330мм) обаче не мисля да слагам по-голям диск отзад просто защото колата се подготвя за дрифт и ми се иска да си остана отзад на 15" джанта с цел по-лесно намиране на гуми,взел съм спирачна помпа от Е36 М заедно със сервото!
Ще загубя ли баланса,каква спирачна течност да си взема и откъде,ще имам ли проблеми с оригиналните маркучи или да си търся метални???
Значи за начало мисля да сложа предните спирачки отзад оригиналния диск 286мм винтилиран и апарата,но едвали ще запазя баланса на спирачките(диска на д2-то ми е 330мм) обаче не мисля да слагам по-голям диск отзад просто защото колата се подготвя за дрифт и ми се иска да си остана отзад на 15" джанта с цел по-лесно намиране на гуми,взел съм спирачна помпа от Е36 М заедно със сервото!
Ще загубя ли баланса,каква спирачна течност да си взема и откъде,ще имам ли проблеми с оригиналните маркучи или да си търся метални???
Ти си от мъжете които ce прибират от работа,пият една боза,смачкват някоя хлебарка,ударя си чи**я и въздъхвaт-'' омръзна ми този живот-алкохол,убийства и секс...
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: D2 Brake Kit -
shmundi87 написа:Kолеги,скоро си взех Д2 предни дискове,апарати и накладки(пълен комплект) и сега съм пълен с въпроси!
Значи за начало мисля да сложа предните спирачки отзад оригиналния диск 286мм винтилиран и апарата,но едвали ще запазя баланса на спирачките(диска на д2-то ми е 330мм) обаче не мисля да слагам по-голям диск отзад просто защото колата се подготвя за дрифт и ми се иска да си остана отзад на 15" джанта с цел по-лесно намиране на гуми,взел съм спирачна помпа от Е36 М заедно със сервото!
Ще загубя ли баланса,каква спирачна течност да си взема и откъде,ще имам ли проблеми с оригиналните маркучи или да си търся метални???
то за дрифт си ти трябват по-сериозни задни спирачки .. предните почти не се ползват по наще писти спрямо задните
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани