Интелигентен чип-тунинг на дизел - разход, спортен режим

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 13:06

eddy написа:Най-висок въртящ момент или най-висока мощност ? За най-висок въртящ момент съм съгласен, ама за най-висока мощност не съм ;)


Тя мощността не е ли функция на върт. момент?
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 11 Сеп 2009, 13:14

Zagy написа:
eddy написа:Най-висок въртящ момент или най-висока мощност ? За най-висок въртящ момент съм съгласен, ама за най-висока мощност не съм ;)


Тя мощността не е ли функция на върт. момент?


Функция е, но не е едно и също. Пример 330Д 500нм/при 1750 оборота и макс мощност при 4000 оборота. Въртящия момент е тягата на двигателя, а мощността е максималната сила в к.с. която се предава на вал, а от там на колелетата. Кривата на въртящия момент и кривата на мощността са коренно различни. Ето ти пример:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14012.html
Въпреки, че този сайт не е от най-коректните, но ориентировъчно е така.
Кривата на въртящия момент много рязко скача (при дизел) и към 2000 об се постига маскимума, след това тя почва да пада, първо плавно, след това по-рязко. Кривата на мощността от друга страна се изкачва дълго и при около 4000 об/мин за дизел +/- 300 се достига максимума и след това пак почва да пада, но плавно докато се достигне ограничителя. Чипа измества тези показатели.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 13:22

eddy написа:...


Съгласен, колега, но мощността е колко дълго двигателя ще задържи максималния или близко до максималния (примерно 90%) въртящ момент при ускорение. И си прав, че при чипосване кривите се изместват към по-ниски обороти, освен това мощността е при високи обороти, защото тогава мотора се възползва освен от развъртането и от други фактори като вътрешна инерция на разните чаркове и т.н. А и при дезелите при чипосване се печели най-вече откъм въртящ момент, оттам идва и повишената мощност - по-бързо и ранно развъртане.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 11 Сеп 2009, 13:31

Zagy написа:
eddy написа:...


Съгласен, колега, но мощността е колко дълго двигателя ще задържи максималния или близко до максималния (примерно 90%) въртящ момент при ускорение. И си прав, че при чипосване кривите се изместват към по-ниски обороти, освен това мощността е при високи обороти, защото тогава мотора се възползва освен от развъртането и от други фактори като вътрешна инерция на разните чаркове и т.н. А и при дезелите при чипосване се печели най-вече откъм въртящ момент, оттам идва и повишената мощност - по-бързо и ранно развъртане.


:yes: Точно, но това е не само при дизелите, а при всички коли с турбини, защото макс въртящ момент се измества напред, а макс мощност идва по-късно и е с по-висока стойност и от там имаме по-дълъг диапазон на високо натоварване (висока мощност ) От доп количество гориво и въздух е получава една още по-богата смес и при максимално изтискване на колата, би трябвало (поне според мен и според това което съм чел) би трябвало да има едно леко недоизгаряне и от там да пуши повече колата, когато е със заварен до долу педал на газта. А първоначалното изпушване след чип пак би трябвало да е по-осезаемо, защото компа пъровнач не може да смогне да достави необх количество въздух, а подава много гориво и от там е големия облак при рязкото натискане на газта. Пак казвам така съм си обяснил за мен това което съм чел, може и да не е точно така както го казвам. Не съм специалист по двиг с вътрешно горене, а още по малко по комън рейл дизели.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 14:52

eddy написа:...


От това, което знам, принципно с чипване увеличаваш количеството на постъпващото гориво, но увеличаваш и притока на въздух, оттам съотношението при правилни настройки не би трябвало да се промени. А изпушването в началото винаги си го има - това е начина на двигателя да стартира турбината максимално бързо - рязко увеличаване на масата на изгорелите газове.

Евалата колега, добре се получава, давай в същия дух :yes:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 11 Сеп 2009, 17:47

V-max написа:мерси колега , то в темата за Некоректните се видя колко струват тези голословни обвинения от надъхани и скоро-образовани ламери като мед-пресил и МРВерформанс или както там се именувала тази мижитурка. Само тази седмица поправих още 3 софтуера правени по безобразен начин и ще продължавам да коригирам и за в бъдеще . Просто на нас отдавна са ни ясни нещата , колкото и да е неприятно за скоро пръкналата се конкуренция и враждебно настроените от публиката . Радвам се , че този случай е прост пример , радвам се че и колегата е доста доволен и може реално да сподели мнение , придобито директно от контакт с нас , а не индиректни клавиатурни нападки
Много се радвам че ме намеси и мен за да покажа на хората че грам нищо не става от тебе...
1.Казваш че някой от клиентите който си търсят правата,били те обидили :!: я виж,аз къде съм казал нещо лошо за теб,макар да знам че си най-големия измекяр :idea: вижда се от този пост кой как почва да говори и точно ти си този който започва с обидите,защото когато си насран просто няма какво друго да кажеш :idea:
2.Аз несе бия в гърдите че се занимавам от 10години с чиптунинг,за разлика от тебе и мисля че от тези 10години,9 от тях само си сънувал чипове :D
3.Ти си такъв Лъжец,Мошенник и какво ли още не,че от хора като теб ме е срам да кажа че се занимавам с чиптунинг :arrow:

LET's fly написа:да кажа и аз нещо за тази Омега (предполагам за тази от ВТ става дума нали?) . Същият софтуер , който сложихме първия път съм го слагал на 4-5 други Омеги и от тях няма никакви оплаквания (както беше и от теб в началото - спаднал разход и по-добра динамика) . След това получих обаждане с оплакване за висока температура . В последствие изпратих коригирана версия с намалено гориво -> не знам дали е сложен този 2ри вариант , но от тогава не получих повторно обаждане . Наистина не вярвам чиповете да са били проблема на тази кола - ако беше така щеше да е уморена още първото лято...

Имайте предвид , че от кола до кола разликите в състоянието са невероятни. Друг е момента , че ако си душманин и без чип ще умориш мотора... Все неща , които остават в сянка , на фона на "майсторските" изказвания от типа "чипа е проблема" , които за жалост преобладават в повечето "добри" сервизи..

ПС - това, че сам правя софтуера много ме ласкаят, уви за жалост това не е толкова простичко


LET's Fly = V-max = Vi_max или както се подвизава тази мижетурка ;)
Това е от тази тема: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f= ... 3&start=15
в която най-вероятно отново за пръв път му се е случила 'беля' с неговие тунинг софтуери,който той пише че ги прави сам от тази тема,а във форума стана ясно че някой друг му ги прави,което ще рече че ЛЪЖЕ хората в зависимост от това как го устройва :idea:

V-max написа:
Второ аз никога не слагам готов софтуер на никоя кола и това е практика от години , както и в случая всичко беше направено по изваденото от колата. Проблема е именно тук , в уменията на твоя приятел , които проблеми вие искате сега на мен да припишете . Той е ОСРАЛ всичко първоначално с ъпдейта , който е направил с ГТ1то , а после е решил с моя тунинг да оправя проблема :!:


Забележете големия тунер който се занимава с чипове повече от 10години,как умело лъже,ТОЙ НИКОГА НЕ СЛАГА ГОТОВ СОФТУЕР,че чак с големи букви го е написал да се откроява....
4.На тебе нети ли стана ясно че нетрябва да се заяждаш с хора като мен,особенно когато неги познаваш и незнаеш умствения им багаж колко е.... още от предните постове трябва да ти стане ясно че мога да те усера във всеки един момент,защото глупостите който пишеш ми показват колко си зле и досега просто добрия ми характер и толерантността ми,са ме спирали да те усера....повечето хора неги разбират нещата,познават теб,а мен не!и имат теб за ориентир,което за мен си е голяма грешка!досега несъм ти бил конкуренция,несъм бил на никой тунер от софия,защото разстоянието русе-софия е доста голямо :idea:
Мога да извадя още много материал,като този: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 9&start=75
в който именно ти почваш да си показваш лайнярския характер :idea:
мога да изкарам още много такива линкове и от чужди сайтове в който ''ревеш'' след поредния твой провал,като всеки пат пишеш че небил твоя,а на някой твой колега...неми се иска да коментирам и това че МОЕТО мнение е,че ти си ВИНОВЕН за сегашния проблем и най-малкото като си такъв баровец:
V-max написа:някои от тях са купени с 4ри цифрени суми в евро

няма да те саборят 400лв и сега дане беше максимално усран :idea: ама това няма как да стане,понеже си АЛЧЕН!!!
Хвалиш се че си направил 1000 такива 530д-а а нямаш толко мозак да седнеш пред комп-а и да сравниш файлове на автоматите и ръчките,то е нормално де след като ти не правиш файловете откаде толкова акъл за такава манипулация :D
Жалък си братле ;) затова немисля да ти сипвам повече,въпреки че мога още многооо,ама и това е достатъчно за да ти стане ясно че направи голяма грешка като ме обиди ;)
Последна промяна VRPerformance на 11 Сеп 2009, 20:51, променена общо 5 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 11 Сеп 2009, 17:55

anzak написа:сега да драсна и аз 2 реда в тая тема иванов предполагам това е новият ник на валл и мад пресли са колеги що годе с познания за марката ама относно чип тунинга незнам струва ми се малко преигравате там но това си е мое мнение а отностно 'великия диагностик' ВРПерформанс що не си замълчиш и не спреш да се пъхаш там където не ти е работа и да се чудиш как да зарибиш някой клиент да му тестваш колата в движение с апаратурата ти за хиляди евро (Гт1 сбирщайн и подбни) и всичко това за сметка на друг колега .......
П.П Колега иванов530 на твое място ще си запаля колата или ако не върви ще я кача на платформа и ще му я закрам на колегата В-макс да си я закачи той и да реши проблема ако може или ако не може да се разберете на 4 очи като големи хора не да се джавкате във форума
е ти точно ли няма да напишеш два реда :D кво да ти кажа пич,супер си елементарен и безинтересен :D времето което отделих да ти напиша отговор ....е много ме е яд за него... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 11 Сеп 2009, 18:06

Е при теб времето е ценно нали трябва да зарибяваш шарани да им тестваш колите в движение пък и хилядите евро трябва да се избиват до тук добре ама много странно как от 1000 теми уцели да плямпаш и да пускаш ехидни коментари точно в темата на колегата В-макс който ти е пряка конкуренция искаш да изпъкнеш да се покажеш като много велик майстор на тунинга ли ..... малко нелоялно и направо НАГЛО от твоя страна не мислиш ли .Защото единствената ти цел в случая е да очерниш човека и да прилапаш клиенти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 11 Сеп 2009, 18:15

anzak написа:Е при теб времето е ценно нали трябва да зарибяваш шарани да им тестваш колите в движение пък и хилядите евро трябва да се избиват до тук добре ама много странно как от 1000 теми уцели да плямпаш и да пускаш ехидни коментари точно в темата на колегата В-макс който ти е пряка конкуренция искаш да изпъкнеш да се покажеш като много велик майстор на тунинга ли ..... малко нелоялно и направо НАГЛО от твоя страна не мислиш ли .Защото единствената ти цел в случая е да очерниш човека и да прилапаш клиенти

Никак не е нелоялно даже, защото е добре да има и мнение на друг, който се занимава с това, защото до тук никой още дори и не е забелязал, как v-max сам се оплете.
Ако някой е проследил хронологията щя види, че първо обвиняваше ivanov 530d, че е ходил при друг, защото това вътре не бил неговия файл, после започна да го овърта, че е прецакал файла, който му е заредил като е бърникал с GT1, след това стана така, че той не знаел, че човека вече си е изтрил оригиналния софт и му взел пари все едно е правил нормално DDE....

А че @VRPerformance има техника и база, има.Дори и не се съмнявай в това ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 11 Сеп 2009, 19:29

ама тоя другия с мнението нещо малко пристрастен ми се вижда и заинтересован да се опетни името на колегата едно е както иванов от личен опит се оплаква от В-макс и си има някакви доводи друго е тоя да плямпа и пак казвам да се разберат лично най добре само се дрънка тука и това е и разни измекяри печелят точки от хорските проблеми не

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 11 Сеп 2009, 20:39

anzak написа:ама тоя другия с мнението нещо малко пристрастен ми се вижда и заинтересован да се опетни името на колегата едно е както иванов от личен опит се оплаква от В-макс и си има някакви доводи друго е тоя да плямпа и пак казвам да се разберат лично най добре само се дрънка тука и това е и разни измекяри печелят точки от хорските проблеми не
аз като гледам и от личен опит мога да споделя че думите който казваш са точно за въпросния тунер... тук се вижда много добре http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 9&start=75
както се видя и преди година,когато си пуснах аз обявата :idea: точно той иска да излага хората и да печели от това,а с лъжите който забърка се вижда кой е измекяра :idea:
Отностно това което казваш си абсолютно прав,ама явно не следиш за какво става дума,а именно V-max писа първи за случая като се опитва да изкара човека виновен,той сам си надроби тази попара,а да почне да обижда наред включително и мен...е нямаше как да не изкарам на яве кирливите му ризи :!: както пресли писа следете хронологията!

Айде лека вечер :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 11 Сеп 2009, 21:28

пичове във тоя форум никога не съм търсил помощ от някой и когато съм можел да помогна винаги съм помагал на колеги ама това вашето ще ме извинявате ама си е чист ЛОБИЗЪМ ........ повече нямам какво ада кажа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Мнение от Elesar74 » 12 Сеп 2009, 23:15

Хора, мярка нямате. Това вашето не се търпи повече, джафкате се от тема в тема. Уважавам професионализма ви, но така не става. Сякаш сме в детската градина, целият форум. Погледнете заглавието на тази тема и вижте съдържанието й от 3-та страница нататък. Прекалявате, не се ли усещате? Ще се изпокарат хората заради вас, вземайки страната на някого.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook