не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Модератор: Общи модератори
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
laviatan написа::mhihi: 318 тдс - с турбинка = 90 к.с.
316 = 102 к.с.
518 = 113 к.с.
Да не споменаваме и не много известния и разпространен Е39 525 тд- 115 к.с.![]()
И ние си имаме иСтребители...
Всеки един от изброените модели си е иСтински иСтребител спрямо 200D / 220D

R6 - Was sonst?
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Ами да ама на пенсионираната зъболекарка не й трябва иСтребител, а луксозна кола дето да харчи малко, SMG обяснява нещо и не го разбирате май. Ако не си рейсър, но ти харесва автомобила, просто защото е супер як, трябва ли да си вземеш 2 литра 150 коня, просто защото философията изисква да вкараш още 20 000 в мотора?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
pampo написа:Ами да ама на пенсионираната зъболекарка не й трябва иСтребител, а луксозна кола дето да харчи малко, SMG обяснява нещо и не го разбирате май. Ако не си рейсър, но ти харесва автомобила, просто защото е супер як, трябва ли да си вземеш 2 литра 150 коня, просто защото философията изисква да вкараш още 20 000 в мотора?
карал ли си 200д? тия работи не се опитвам да си ги смуча от пръстите...
на баира 3-та, 2-ра ако се наложи, а пък за изпреварване няма смисъл да говоря, защото то просто отсъства.
от 300 кладенеца вода да донесете не можете да му убедите, че тон и половина премиум екзeкютив кола е удачен избор със 95 коня, да не говорим 75 коня.
И все пак едно ме радва -> при новите автомобили не се получават такива грешки. Та така, че боя на маркетинг мениджърите е бил основателен!


п.с. за теб 2 литра 150 коня, спортно ориентирана кола ли е? та те малките автомобили тогава тепърва се събуждат, да не говорим за лимузините
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Да, наистина е грешка да спориш с радиото.
Реално ако беше запознат с някакъв вид икономика, щеше да знаеш, че перформанса на една кола не изчерпва качествата и. Тази кола е икономична, бавна и комфортна. Всъщност е идеална за поне 20-30% от шофьорите.
Давам последен жокер...изгодно е да имаш кола под 100кс. само заради данъците и таксите в някои страни.
Когато застраховките в България, станат с истинската си стойност, може и да се оцени.
Реално ако беше запознат с някакъв вид икономика, щеше да знаеш, че перформанса на една кола не изчерпва качествата и. Тази кола е икономична, бавна и комфортна. Всъщност е идеална за поне 20-30% от шофьорите.
Давам последен жокер...изгодно е да имаш кола под 100кс. само заради данъците и таксите в някои страни.
Когато застраховките в България, станат с истинската си стойност, може и да се оцени.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
smg написа:Да, наистина е грешка да спориш с радиото.
Реално ако беше запознат с някакъв вид икономика, щеше да знаеш, че перформанса на една кола не изчерпва качествата и. Тази кола е икономична, бавна и комфортна. Всъщност е идеална за поне 20-30% от шофьорите.
Давам последен жокер...изгодно е да имаш кола под 100кс. само заради данъците и таксите в някои страни.
Когато застраховките в България, станат с истинската си стойност, може и да се оцени.



От догодина колега само се радвай на темите,които ще изобилстват от оплакванията от новите правила за екологични, данъчни и застрахователни утежнения върху автомобилите.
Тогава пак ще си говорим дали само БМВ-тата над 200 к.с. са коли,а другото е измет и дали човек на години има нужда от много повер,а не просто от лукса и комфорта които заслужава на тея години.
Дъpвени философи в тоя форум много,не си струва опита да им наливаш акъл.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
smg написа:Да, наистина е грешка да спориш с радиото.
Реално ако беше запознат с някакъв вид икономика, щеше да знаеш, че перформанса на една кола не изчерпва качествата и. Тази кола е икономична, бавна и комфортна. Всъщност е идеална за поне 20-30% от шофьорите.
Давам последен жокер...изгодно е да имаш кола под 100кс. само заради данъците и таксите в някои страни.
Когато застраховките в България, станат с истинската си стойност, може и да се оцени.
съгласих се...
п.с. последния жокер пак не е на място - справка ценовата листа на премиум колите на Мерц и BMW - къде са колите под 100 коня?
п.п.с. извиних ли ти се, че не съм запознат с икономиката?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
на много хора им убягва простичкия факт (статистика) че винаги ще има хора които обичат да карат и такива дето обичат да се возят.
в този форум сме предимно такива дето обичаме да караме. но сме.. малцинство. повечето хора обичат да се возят
бмв се отъждествява с каращия. мерцедес - с возещия се.
както казват американците "pick your poison"
в този форум сме предимно такива дето обичаме да караме. но сме.. малцинство. повечето хора обичат да се возят

бмв се отъждествява с каращия. мерцедес - с возещия се.
както казват американците "pick your poison"

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
vicho написа:smg написа:Да, наистина е грешка да спориш с радиото.
Реално ако беше запознат с някакъв вид икономика, щеше да знаеш, че перформанса на една кола не изчерпва качествата и. Тази кола е икономична, бавна и комфортна. Всъщност е идеална за поне 20-30% от шофьорите.
Давам последен жокер...изгодно е да имаш кола под 100кс. само заради данъците и таксите в някои страни.
Когато застраховките в България, станат с истинската си стойност, може и да се оцени.
съгласих се...
п.с. последния жокер пак не е на място - справка ценовата листа на премиум колите на Мерц и BMW - къде са колите под 100 коня?
п.п.с. извиних ли ти се, че не съм запознат с икономиката?
Абе Вичо остави ги тия смешници - Е200Д и Е220Д били "икономически оправдани" - абе хора вие имате ли представа как се държи тази кола на пътя-мога да ти гарантирам че НЕ МОЖЕШ ДА ИЗПРЕВАРИШ , ама на 100% . Премиум кола да има по лоша динамика от Кадет 1,2 бенз 87ма или Венто 1.9 чист дизел- по-голям позор няма (те и за тва новите Е класи започшат от 170 коня,136 коня за Еко модела ама явно са неоправдани икономически). Просто не може да караш спокойно Е200д , защото не можеш да задминеш и камион , а нормалните за магистрала 130 км/ч няма да ти казвам при кви обороти са.Не знам оня , дето му се виждат дървени философи , за какво говори от догодина , ама явно в гимназията , не са има казвали че еко таксата ще се определя от това кой евро стандарт покриваш(1,2,3,4,5) не от мощността и в този ред на мисли да му обясня,че Кайен Турбо С е със евро 5 и ще плаща по-малко от 324д

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Аче,остави Кайените да ги карат батковците ,мойто момче.
Една секира се готви и при каско застраховките,та догодина до амина пак ще си лафим.
Компетентен си,начетен си,гледам постоянно те хранят колегите,ама ти не вдяваш.
Виждам пак си чел в гугъла ама си недочел,първо Кайен турбо С е с евро4 стандард ,НО 378 g/km вредни емисии на километър,което ако се запознаеш малко с евроизискванията при екокатегоризирането е зверски много над нормалните норми и съответно пак попадаш под ударите на данъчните.Не случайно тея числа ги пишат в немското мобиле,за да може евентуалния купувач да си направи сметката в неговата страна колко ще го обрулят при първоначалното регистриране и след това всяка година.Също така за такива автомобили с надвишени показания има временни забрани за навлизане в централните градски части в някои часови пояси на много европейски градове.Та само с ядене не става.

Една секира се готви и при каско застраховките,та догодина до амина пак ще си лафим.
Компетентен си,начетен си,гледам постоянно те хранят колегите,ама ти не вдяваш.
Виждам пак си чел в гугъла ама си недочел,първо Кайен турбо С е с евро4 стандард ,НО 378 g/km вредни емисии на километър,което ако се запознаеш малко с евроизискванията при екокатегоризирането е зверски много над нормалните норми и съответно пак попадаш под ударите на данъчните.Не случайно тея числа ги пишат в немското мобиле,за да може евентуалния купувач да си направи сметката в неговата страна колко ще го обрулят при първоначалното регистриране и след това всяка година.Също така за такива автомобили с надвишени показания има временни забрани за навлизане в централните градски части в някои часови пояси на много европейски градове.Та само с ядене не става.

Последна промяна jordanpar на 03 Ное 2009, 19:39, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
jordanpar написа:Аче,остави Кайените да ги карат батковците ,мойто момче.
Една секира се готви и при каско застраховките,та догодина до амина пак ще си лафим.
Ти ми кажи икономическите съображения човек да си купи автомобил с десен волан,че те гледам с такова аВди си.Да оставим мерцедес и клиентската им политика,ами ниската цена на десния волан компенсира ли всички останали неудобства които създава тоя тип изпълнение.
Компетентен си,начетен си,гледам постоянно те хранят колегите,ама ти не вдяваш.
То такива като тебе ме разсмиват , не ме хранят . Не се отклонявай от темата , ами си кажи че не си в час за застраховките и автомобилите и толкова . Така се изложи в тая тема , че нямам думи вече . Сега като не можеш да кажеш нищо повече по темата , се зачекваш за десния волан.Има теми във форума за тези волани иди там и там да те понахрамим

ПС: сега поне разбра ли , че от догодина тези със 200 коня БМВта няма да плащат повече от тези със 1,2 - 1,6 голф 2ки и кадети

ПС2 : аз съм с Авди - ти със какво си ? И го дай вече на ЛС , че ме изкушаваш да обърна на северозападен език на изразявене.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
jordanpar написа:Аче,остави Кайените да ги карат батковците ,мойто момче.
Една секира се готви и при каско застраховките,та догодина до амина пак ще си лафим.
Компетентен си,начетен си,гледам постоянно те хранят колегите,ама ти не вдяваш.
Виждам пак си чел в гугъла ама си недочел,първо Кайен турбо С е с евро4 стандард ,НО 378 g/km вредни емисии на километър,което ако се запознаеш малко с евроизискванията при екокатегоризирането е зверски много над нормалните норми и съответно пак попадаш под ударите на данъчните.Не случайно тея числа ги пишат в немското мобиле,за да може евентуалния купувач да си направи сметката в неговата страна колко ще го обрулят при първоначалното регистриране и след това всяка година.Също така за такива автомобили с надвишени показания има временни забрани за навлизане в централните градски части в някои часови пояси на много европейски градове.Та само с ядене не става,требе и акъл.
Виждам , че си преправи поста набързо - само да те информирам, че България е особен случай за всичко и забрана за навлизането в централни градски части едва ли ще има в близките 10 години.Еко таксата в България ще се определя само от стандарата и не се оправдавай какво е в западна европа...
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Темата е за МЕРЦЕДЕС дубъл ве 140 бе младежо.Ти спамиш в друга насока,не ти е ясно нищо по промените за догодина в облагането на МПС,пише ти се тук на тепсия,а ти продължаваш да не вдяваш,моето момче.
Еми ще сезирам модератор вече,щот ти минаваш всички граници на благия тон,коректността и учтивостта към поучаващите те.
България не е особен случай,особено след смяна на управлението нещата отиват към логичната си промяна.
Спри се момко,ставаш леко досаден.Като можеш да научиш нещо безплатно го прави,ако не поне си мълчи.
Еми ще сезирам модератор вече,щот ти минаваш всички граници на благия тон,коректността и учтивостта към поучаващите те.
България не е особен случай,особено след смяна на управлението нещата отиват към логичната си промяна.
Спри се момко,ставаш леко досаден.Като можеш да научиш нещо безплатно го прави,ако не поне си мълчи.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
acho.rs написа:jordanpar написа:acho.rs написа:Кьорав казах 90% , не съм казвал Блек Сериис и тн . По-горе казах , че съм карал V8 и то точно W140 и изобщо не съм очарован . Същото дърво е и прехваления СЛ , но онова поне няма покрив и има униклани седалки . СЛ 300 или 320 със Р6 двигателя , автомат - ще го бягам пеша .
Понеже минаваш на груб език - айде , ще подмина , че много лошо ще те засегна на жена ...
Ачо,Ачо,тема след тема ръсиш глупости.Гледай си всесезонните гуми и А6-цата и си трайкай.
чудно ми е как успяваш едновремено да мастурбираш и да пишеш във форума,но навярно заради това ги сипеш такива бисери![]()
![]()
Ей малумник , виждам , че още не си разбрал ,че тва не ти е форума на гиманзиятаПрестани да пишеш простотии във БМВ форума . Отново ще се въздаржам да те нахраня , само и само да не ставаме смешни феновете на БМВ . А ти от къде идваш , на там утивай и не се задържай много тука
![]()
Ясно е че не си карал нищо , най-много да са те возили във 250Д и вече си фен на Мерцедес . Казах конкретно мнение за W140 420 panzer B3 - ти каква 140ка кара ? Само повтаряш АМГ и ЦЛК кабрио , без да знаеш че прословутото W208 беше с интериор на 124ка от 80те години![]()
Всесезонна гума , не знам дали имаш представа какво е , аз си карам А6цата и не ми казвай да си трайкам , защото от 3 години съм в тоя форум(и ти тогава си регнат ама файда няма) и от такива като тебе , ми е не писнало , ами не знам какво
Ето какво стана , когато се изказах ПО ТЕМАТА за преките ми впечатления от 140ката .Следва и още :
jordanpar написа:Аче,остави Кайените да ги карат батковците ,мойто момче.
Една секира се готви и при каско застраховките,та догодина до амина пак ще си лафим.
Ти ми кажи икономическите съображения човек да си купи автомобил с десен волан,че те гледам с такова аВди си.Да оставим мерцедес и клиентската им политика,ами ниската цена на десния волан компенсира ли всички останали неудобства които създава тоя тип изпълнение.
Компетентен си,начетен си,гледам постоянно те хранят колегите,ама ти не вдяваш.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
jordanpar написа:Темата е за МЕРЦЕДЕС дубъл ве 140 бе младежо.Ти спамиш в друга насока,не ти е ясно нищо по промените за догодина в облагането на МПС,пише ти се тук на тепсия,а ти продължаваш да не вдяваш,моето момче.
Еми ще сезирам модератор вече,щот ти минаваш всички граници на благия тон,коректността и учтивостта към поучаващите те.
България не е особен случай,особено след смяна на управлението нещата отиват към логичната си промяна.
Спри се момко,ставаш леко досаден.Като можеш да научиш нещо безплатно го прави,ако не поне си мълчи.
Твоята наглост има ли край ?????
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Аче,с риск да ме баннат,няма да ти припомням квалификациите ти към мен--´´глупав,малоумен,кьорав´´,само ще помоля някой от господата мародератори да реагират на това,аз към теб използвам блага реч и изискан тон.
Май всичките си писания си ги смучеш от това пръстче дето си го размахал от аватара си,само че незнам преди това да не е било на някое тъмно и влажно телесно място
Съжалявам за спама,извинявам се на всички останали и най вече на автора на темата,но това вече не се търпи.ще си понеса евентуалното наказание.
Май всичките си писания си ги смучеш от това пръстче дето си го размахал от аватара си,само че незнам преди това да не е било на някое тъмно и влажно телесно място



Съжалявам за спама,извинявам се на всички останали и най вече на автора на темата,но това вече не се търпи.ще си понеса евентуалното наказание.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани