Е39 Подходящият избор ли е?
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Е39 Подходящият избор ли е?
acho.rs написа:DjFace написа:KamAZadjiq написа:Какъв е ресурса на 2 литровия мотор? Ясно ми е, че кола на 10 години няма да е на 120 000 км, но все пак как се справя с пробега този мотор?
Това е относително, според подръжката. При добра употреба (подръжка), мисля, че до към 350 000, че и повече, не би трябвало да има проблеми. Все пак, заради никасила, този двигател е малко по-деликатен, да го наречем.
M52 не е никасил , до колкото знам последния такъв е 4.0л бензин , заменен от 4.4л "неникасил" (анесил ли се кзаваше) още в Е34





А и евтино от Ева ли идва


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Е39 Подходящият избор ли е?
Сондьора написа:acho.rs написа:DjFace написа:KamAZadjiq написа:Какъв е ресурса на 2 литровия мотор? Ясно ми е, че кола на 10 години няма да е на 120 000 км, но все пак как се справя с пробега този мотор?
Това е относително, според подръжката. При добра употреба (подръжка), мисля, че до към 350 000, че и повече, не би трябвало да има проблеми. Все пак, заради никасила, този двигател е малко по-деликатен, да го наречем.
M52 не е никасил , до колкото знам последния такъв е 4.0л бензин , заменен от 4.4л "неникасил" (анесил ли се кзаваше) още в Е34
![]()
![]()
Колегата пита за 2.0
, уточни моля те кво е никасил и кво е анесил
![]()
А и евтино от Ева ли идва![]()
Е добре щом ме молиш учтиво - става :
Алузил - алуминиева сплав съдържаща около 30% силикон и 70% алуминий .
Никаzил-алуминии,никел и силикон .
Никазила се е изплзвал във M60 и след това е заменен от алузил . Нискооктановия бензин разяждал никазила и съкращавал живота на двигателя . Не съм чувал , никазила дали е бил ползван и в други двигатели на БМВ .
За коя Ева говорим - за гаджето на Адам ли

ПС:нали няма да спорим за произношението на "S"

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Е39 Подходящият избор ли е?
acho.rs написа:Сондьора написа:acho.rs написа:DjFace написа:KamAZadjiq написа:Какъв е ресурса на 2 литровия мотор? Ясно ми е, че кола на 10 години няма да е на 120 000 км, но все пак как се справя с пробега този мотор?
Това е относително, според подръжката. При добра употреба (подръжка), мисля, че до към 350 000, че и повече, не би трябвало да има проблеми. Все пак, заради никасила, този двигател е малко по-деликатен, да го наречем.
M52 не е никасил , до колкото знам последния такъв е 4.0л бензин , заменен от 4.4л "неникасил" (анесил ли се кзаваше) още в Е34
![]()
![]()
Колегата пита за 2.0
, уточни моля те кво е никасил и кво е анесил
![]()
А и евтино от Ева ли идва![]()
Е добре щом ме молиш учтиво - става :
Алузил - алуминиева сплав съдържаща около 30% силикон и 70% алуминий .
Никаzил-алуминии,никел и силикон .
Никазила се е изплзвал във M60 и след това е заменен от алузил . Нискооктановия бензин разяждал никазила и съкращавал живота на двигателя . Не съм чувал , никазила дали е бил ползван и в други двигатели на БМВ .
За коя Ева говорим - за гаджето на Адам ли![]()
ПС:нали няма да спорим за произношението на "S"
Нц, просто М52 в УСА се е прецаквал поради голямо съдържание на сяра в бензина ....,
А де, за тая същата де

Re: Е39 Подходящият избор ли е?
Здравейте,гледам размисли за 528-цата колко ли стува и колко ли гори.Мойта я купих преди 1 година от Леверкузен за 4800 евро+4900лв акциз,колата я взех на 2 месеца след тюф,което ще рече перфектна беше на 160000км.Извън градско с 160км/ч гори 10л,с 130 гори7,8л а градско в софия през седмицата гори между 18 и 22литра тук вече зависи дали съм пред или след заплата 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Е39 Подходящият избор ли е?
gibonster написа:Здравейте,гледам размисли за 528-цата колко ли стува и колко ли гори.Мойта я купих преди 1 година от Леверкузен за 4800 евро+4900лв акциз,колата я взех на 2 месеца след тюф,което ще рече перфектна беше на 160000км.Извън градско с 160км/ч гори 10л,с 130 гори7,8л а градско в софия през седмицата гори между 18 и 22литра тук вече зависи дали съм пред или след заплата
Много рядко някой признава колко му гори колата реално - евала . Дано само дано не се зачекнат колегите със 525д и ТДС , дет им гори 7 градско

35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани