конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: 318ti
Херо написа:Резолтата е на лице компакт 328![]()
Има още неща за доизглаждане но като цяло е супер
Радвам се,че успяхте най-накрая.Успех и мн.безаварийни км. с новата моторетка.Като знам,че си запази дифа на 3,45 тоз комапкт сега със сигорност излита....


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
по принцип като ти пише в документите "Двигател - без номер" е добре ?
можеш без проблем да караш с друг?
можеш без проблем да караш с друг?
Борис_Малинов написа:Абе ако ще и 1000коньово да караш,идва момен в,който свикваш с това и пак ти е малко....човешкото око е алчно и няма наяждане,но има и друг въпрос....оптимален вариант за вървеж и разход за гориво и подръжка на двигателя.
Всеки иска да кара ///М ама една водна помпа за такъв мотор е към 300лв. и няма аналогови а само оригинални,да не говорим за други части по него.Пък М52В28 е по лесен за подръжка.
имах възможност да си сложа ///М мотор но едвали щях да мога да карам после всеки ден както е сега.
Пък то има и една поговорка,"всеки да се простира според чергата си"
П.С.Поста е в отговор на колегата "archie"
Напълно съм съгласен

- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
И така колеги.. започва се
Днес разглобихме по-голямата част от колата. Махнахме, маската, бронята, разните му там радиатори и простотии. Проекта за утре е да се повдигне колата и да се отцепи мотора от скоростната кутия за да остане само на тампоните. Стискайте палци - до края на седмицата с нова моторетка!
Ще сложа и линк към малко снимки, ако някой проявява интерес.
P.S търся си табелка 316 за багажника


Днес разглобихме по-голямата част от колата. Махнахме, маската, бронята, разните му там радиатори и простотии. Проекта за утре е да се повдигне колата и да се отцепи мотора от скоростната кутия за да остане само на тампоните. Стискайте палци - до края на седмицата с нова моторетка!

P.S търся си табелка 316 за багажника


Re: конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
абе я да ви питам, като гледам снимки от трансплантации и от поста по горе,защо трябва да разглабяте цялата кола за да извадите двигателя
аз като свалях и качвах моите,не свалям нищо допълнително.
разглабянето почва по следния начин-сваляте акумолатора,виското,дебитомера,радиаторите,разкачате маркучите за парното и другите дреболий под капака за да не пречат на ваденето.след това влизате под колата сваляте цялата генерация,след това се маха оня топлинен щит,дето е между генерацията и купето,после развивате кардана от скоростите и висящия лагер за да може да се пусне надолу(ако няма да махате кардана и дифа да си стои така,няма да пречи)след това развивате стойката на която са тампоните на скоростите,махате помпата на съединителя(от 316 до 328 са съвместими),разкачате бензинопроводите,тампоните от моста и "масата" която е до тях.(някой казват че е по добре да се свали предния мост от четирите болта,но аз не съм го пробвал това)рейката трябва да се откачи от кормилния прът,защото пречи на картера като се вади мотора
друга май не се сещам
мотора го вадя заедно с кутията и така мисля че е по лесно и бързо защото тя помага за правилния баланс на тежеста и всичко си идва на мястото,без да има проблеми.
с тоя метод го вадя за 2ч.и слагам другия за 3ч.(имам предвит от първия до последния болт,а не 2ч.вадене с телфера
)
всичко е направено доста елементарно и мисля че доста хора могат да се справят сами(освен ако не са с раце заврени знаете каде
)
общо взето няма каде да се объркате.дано не съм пропуснал нещо,но това са основните неща за които се сещам

аз като свалях и качвах моите,не свалям нищо допълнително.
разглабянето почва по следния начин-сваляте акумолатора,виското,дебитомера,радиаторите,разкачате маркучите за парното и другите дреболий под капака за да не пречат на ваденето.след това влизате под колата сваляте цялата генерация,след това се маха оня топлинен щит,дето е между генерацията и купето,после развивате кардана от скоростите и висящия лагер за да може да се пусне надолу(ако няма да махате кардана и дифа да си стои така,няма да пречи)след това развивате стойката на която са тампоните на скоростите,махате помпата на съединителя(от 316 до 328 са съвместими),разкачате бензинопроводите,тампоните от моста и "масата" която е до тях.(някой казват че е по добре да се свали предния мост от четирите болта,но аз не съм го пробвал това)рейката трябва да се откачи от кормилния прът,защото пречи на картера като се вади мотора

друга май не се сещам

с тоя метод го вадя за 2ч.и слагам другия за 3ч.(имам предвит от първия до последния болт,а не 2ч.вадене с телфера

всичко е направено доста елементарно и мисля че доста хора могат да се справят сами(освен ако не са с раце заврени знаете каде

общо взето няма каде да се объркате.дано не съм пропуснал нещо,но това са основните неща за които се сещам

- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
Здравей колега,
Идеята е, че досега не сме сменяли мотор на БМВ и поради тази причина махаме почти всичко наред, тъй като не знаем кое може ненадейно да попречи на свалянето на мотора. Махнали сме за сега, предната броня, маската, 2-та радиатора, дебитометъра, входящия колектор, и почти сме откачили електрониката на мотора ( държат я вероятно още няколко скоби). В интерес на истината добре, че ги свалихме тези неща понеже се оказа, че бая неща има които са навързани със свински опашки. Тея майстори, които са я правили тая кола заслужават да ги линчуват просто. За сметка на това, когато я сглобяваме ще я направим като хората. Днес за съжаление съм на работа, но момчето с което сме тръгнали да го правим това ще откача мотора от скоростната кутия тъй като нея няма да я сменям. Диференциалата ще остане същия за сега. Това за рейката че пречи не съм го знаел, но ще му звънна един телефон днес да го предупредя.
Лек ден,
Михаил Великов
Идеята е, че досега не сме сменяли мотор на БМВ и поради тази причина махаме почти всичко наред, тъй като не знаем кое може ненадейно да попречи на свалянето на мотора. Махнали сме за сега, предната броня, маската, 2-та радиатора, дебитометъра, входящия колектор, и почти сме откачили електрониката на мотора ( държат я вероятно още няколко скоби). В интерес на истината добре, че ги свалихме тези неща понеже се оказа, че бая неща има които са навързани със свински опашки. Тея майстори, които са я правили тая кола заслужават да ги линчуват просто. За сметка на това, когато я сглобяваме ще я направим като хората. Днес за съжаление съм на работа, но момчето с което сме тръгнали да го правим това ще откача мотора от скоростната кутия тъй като нея няма да я сменям. Диференциалата ще остане същия за сега. Това за рейката че пречи не съм го знаел, но ще му звънна един телефон днес да го предупредя.
Лек ден,
Михаил Великов
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
sabi1984 написа:абе я да ви питам, като гледам снимки от трансплантации и от поста по горе,защо трябва да разглабяте цялата кола за да извадите двигателя![]()
аз като свалях и качвах моите,не свалям нищо допълнително.
разглабянето почва по следния начин-сваляте акумолатора,виското,дебитомера,радиаторите,разкачате маркучите за парното и другите дреболий под капака за да не пречат на ваденето.след това влизате под колата сваляте цялата генерация,след това се маха оня топлинен щит,дето е между генерацията и купето,после развивате кардана от скоростите и висящия лагер за да може да се пусне надолу(ако няма да махате кардана и дифа да си стои така,няма да пречи)след това развивате стойката на която са тампоните на скоростите,махате помпата на съединителя(от 316 до 328 са съвместими),разкачате бензинопроводите,тампоните от моста и "масата" която е до тях.(някой казват че е по добре да се свали предния мост от четирите болта,но аз не съм го пробвал това)рейката трябва да се откачи от кормилния прът,защото пречи на картера като се вади мотора![]()
друга май не се сещаммотора го вадя заедно с кутията и така мисля че е по лесно и бързо защото тя помага за правилния баланс на тежеста и всичко си идва на мястото,без да има проблеми.
с тоя метод го вадя за 2ч.и слагам другия за 3ч.(имам предвит от първия до последния болт,а не 2ч.вадене с телфера)
всичко е направено доста елементарно и мисля че доста хора могат да се справят сами(освен ако не са с раце заврени знаете каде)
общо взето няма каде да се объркате.дано не съм пропуснал нещо,но това са основните неща за които се сещам

Re: конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
nthnl написа:Здравей колега,
Идеята е, че досега не сме сменяли мотор на БМВ и поради тази причина махаме почти всичко наред, тъй като не знаем кое може ненадейно да попречи на свалянето на мотора. Махнали сме за сега, предната броня, маската, 2-та радиатора, дебитометъра, входящия колектор, и почти сме откачили електрониката на мотора ( държат я вероятно още няколко скоби). В интерес на истината добре, че ги свалихме тези неща понеже се оказа, че бая неща има които са навързани със свински опашки. Тея майстори, които са я правили тая кола заслужават да ги линчуват просто. За сметка на това, когато я сглобяваме ще я направим като хората. Днес за съжаление съм на работа, но момчето с което сме тръгнали да го правим това ще откача мотора от скоростната кутия тъй като нея няма да я сменям. Диференциалата ще остане същия за сега. Това за рейката че пречи не съм го знаел, но ще му звънна един телефон днес да го предупредя.
Лек ден,
Михаил Великов
тя рейката пречи ако се вади двигателя с кутията,но във вашия случай незнам,може и да не пречи,като гледам направо сте пръснали всичко,чак и всмукателния колектор

- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
ами то от тоя колектор нищо се не види.. 

- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани