ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- fantasy_boy_rusee
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 21.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW 760LI
ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Колеги имам един проблем от какво може да ми надува маркучите смисал системата е пална с въздух и НАЙ СТРАНОТО Е :?: чЕ ВОДАТА МИ МИРИшЕ НА БЕНЗИН ...... НЯКОИ ОТ СИчКИТЕ може ли да ми каже за какво става дума дали ще смакна главата или трябва да я сменя ?......... плс чакам за отг. :dunno:
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Колега имаш три варианта.
1.Пукната глава.
2.Прегоряла гарнитура на главата.
3.Крива глава.
Ако е пукната най добре е да се смени при останалите случай ремонта не е сложен и скъп.
1.Пукната глава.
2.Прегоряла гарнитура на главата.
3.Крива глава.
Ако е пукната най добре е да се смени при останалите случай ремонта не е сложен и скъп.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Дали ще е евтин и прост ремонта на главата
Не мисля. Особенно ако е изпълнен както трябва... Това шлайфане на глава,пасване на клапани,нови гумички,гарнитура и болтове нищо работа викаш... 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
миналата зима ми излезе това удоволствие 800лв.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
~Мишо~ написа:Дали ще е евтин и прост ремонта на главатаНе мисля. Особенно ако е изпълнен както трябва... Това шлайфане на глава,пасване на клапани,нови гумички,гарнитура и болтове нищо работа викаш...
Шлайф на глава 30лв пасване на клапани 20лв гарнитура 80лв гумички 16лв и колко станаха да няма да прави основен ремонт,да нищо работа е.Вече зависи майстора как ще го прекара това вече е друга работа затова обичам сам да си оправям и колата и жената винаги ми излиза евтино и качествено.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
LiTtLeRoCk написа:~Мишо~ написа:Дали ще е евтин и прост ремонта на главатаНе мисля. Особенно ако е изпълнен както трябва... Това шлайфане на глава,пасване на клапани,нови гумички,гарнитура и болтове нищо работа викаш...
Шлайф на глава 30лв пасване на клапани 20лв гарнитура 80лв гумички 16лв и колко станаха да няма да прави основен ремонт,да нищо работа е.Вече зависи майстора как ще го прекара това вече е друга работа затова обичам сам да си оправям и колата и жената винаги ми излиза евтино и качествено.
Колегата не е казал какъв е двигателя ....ама си пропуснал някои неща .... болтове 50-80 лв, а гарнитура на изпускателнен колектор и тя там 40 -50лв. , (ако двигателя е 4 -цилиндров .... двете малки гарнитурки дето са м/у главата и блока и м/у горния и долния капак на ангренажната верига - и те са 30 -тина лв.). И като отвори главата задължително ще пъкне и нещо друго (винаги "пъква" ... и ако пъкне - сметката нараства...). Та твойта сметка май стъпи на около 300 лв (само за части в "идеалния" случай... ). Иначе и аз обичам да си оправям всичко сам, ама дори така пак 300-тина лв са си пари , викам аз .... ?!! А по въпроса за жените ... не виждам кво общо имат те .... или е важно да се похвалиме , че можеме да ги оправяме .... ама нали знаеш , че винаги има един по -добър в оправянето....?! За това - голям залък хапни , голяма дума не казвай ...!

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Голям,малък залък само мога да кажа че от около 4 години на майстор не съм стъпвал,в семейството имаме две коли и двете си ги поддържам сам на майстор ходя само за диагностика ако нещо по ел.системата не работи както трябва.Верно колегата не е споменал какъв е двигателя и не винаги е задължително да се сменят всички гарнитури при някой помага малко силикон както и на някой жени.И спирам по темата защото взехме много да се отклоняваме.
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Малка военна скаличке,ти като отявлен представител на войсковото братство,разбиращо от всичко или почти всичко,компетентно от ядрена физика през квантова механика до международни икономически отношения,а в свободното си време занимаващо се с тунинг по автомобилите на приятелите,сподели колко м50-ки ремонтира качествено,спази всички задължителни процедури и след това нямаха проблемите предизвикали нуждата от ремонт?
..10лв шлайф,но пасването не е 20 кинта,а и има едни фрезички,къде трябва да се разходят по леглата на клапаните да докарат едни ъгли,че да им е по-удобно на тия клапанчета и да има повечко ефективност от цялата процедура!
Така че тая работа не е като Уная работа,както искаш да намекнеш в типичен армейски стил!
п.с.по твоите коментари,бих си направил извода,че по автомобилът ти има наличието на спойлери нетипични за модела,целящи да задоволят нуждата ти от показност в камуфлажните среди!
..10лв шлайф,но пасването не е 20 кинта,а и има едни фрезички,къде трябва да се разходят по леглата на клапаните да докарат едни ъгли,че да им е по-удобно на тия клапанчета и да има повечко ефективност от цялата процедура!
Така че тая работа не е като Уная работа,както искаш да намекнеш в типичен армейски стил!
п.с.по твоите коментари,бих си направил извода,че по автомобилът ти има наличието на спойлери нетипични за модела,целящи да задоволят нуждата ти от показност в камуфлажните среди!
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Понеже правих тая процедура преди месец,в реномиран сервиз мога да споделя.Имах сдухана гарнитура,както и пукната глава на 3-ти цилиндър.200лв. шлайфане,проверка в камера на главата,заварка.120 всички гарнитури,вложки,болтове.150лв за труд с напасване на клапани и т.н.Общо 470лв.Това на м43б16.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Да мога да споделя,че първата 520 М50Б20 която си купих и след една седмица скъсах клапан и мисля ,че ти е ясно какво стана в двигателя.След като свалих главата стана ясно че нито блока не става нито главата и отидох в близката автоморга,и си купих двигател за скромната тогава сума от 800лв.Но си казах,че така или иначе ще сменям двигателя защо да не сменя гумички,сегменти,биелни,основни,лагери,семеринги с тенденция да си я карам,и така смених почти всичко сам след работа сглобих двигателя и за твое голямо учудване той запали,не след дълго мой приятел я видя и много му хареса а след като му казах какво съм сменил по двигателя ми каза че я взема даде хубави пари за нея и,я продадох а той си я кара и до днес без никакви проблеми по двигателя. .А за твое още по голямо учудване на работа ремонтираме двигатели на УАЗ,ГАЗ,ЗИЛ и каквато си искаш още руска техника включително БТР-и и верижни машини но ти може и да не си ходил в казарма и да не знаеш какво е това.Денит0о написа:Малка военна скаличке,ти като отявлен представител на войсковото братство,разбиращо от всичко или почти всичко,компетентно от ядрена физика през квантова механика до международни икономически отношения,а в свободното си време занимаващо се с тунинг по автомобилите на приятелите,сподели колко м50-ки ремонтира качествено,спази всички задължителни процедури и след това нямаха проблемите предизвикали нуждата от ремонт?
..10лв шлайф,но пасването не е 20 кинта,а и има едни фрезички,къде трябва да се разходят по леглата на клапаните да докарат едни ъгли,че да им е по-удобно на тия клапанчета и да има повечко ефективност от цялата процедура!
Така че тая работа не е като Уная работа,както искаш да намекнеш в типичен армейски стил!
п.с.по твоите коментари,бих си направил извода,че по автомобилът ти има наличието на спойлери нетипични за модела,целящи да задоволят нуждата ти от показност в камуфлажните среди!
Преди БМВ-то съм карал и ЛАДА,Опел Кадет,Опел Вектра,Ауди 80,Алфа 155(най-голямата грешка в живота ми)
Алфата е16-клапанова и има конструктивен дефект с мазането на биелните лагери което го разбрах в последствие направих основен ремонт на коляновия вал но за мое учудване тези валове не подлежат на ремонт и след 500км пак изтропа биелен лагер ако пък се съмняваш в думите ми има форума Алфа може да попиеш малко информация от там.
А Вектрата горката понеже като я купих и след 3 дена ми взеха книжката защото бях останал без точки и трябваше да седи пред блока знаех,че двигателя не го бива затова и я взех бартер за кадета и някой лев свалих двигателя с един комшия качихме го на терасата вкъщи и там му направих основен ремонт на терасата пак там го сглобих сложих го на колата и запали и тя до днес се движи без проблеми.
Затова драги ми смехурко като не познаваш човек не пиши глупости има колеги от форума които ме познават и знаят какво мога и какво не.Мразя да приказвам празни приказки.И колата ми няма нито спойлери ,крила или други "тунинг елементи"ясно нито пък в свободното си време се занимавам да тунинговам автомобилите на приятелите си затова ти казвам като не си видял не приказвай глупости да дразниш,като няма какво да кажеш замълчи така трябва да знаеш че човек изглежда по интелигентен.
Последна промяна LiTtLeRoCk на 22 Ное 2009, 17:26, променена общо 1 път
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Колега не знам какви са тези реномирани сервизи но тук в Стара Загора за шлайф вземат 30лв пасване на клапани 20лв(4-ри цилиндрова глава),заварка на глава 25лв.вече за гарнитурите е много относително като цена защото на всякъде е различно да не говорим че сервизите ползват 30% отстъпка за частите и като си дал 120 за гарнитури 30% от тази сума е за майстора отстъпка в магазина.Dpy написа:Понеже правих тая процедура преди месец,в реномиран сервиз мога да споделя.Имах сдухана гарнитура,както и пукната глава на 3-ти цилиндър.200лв. шлайфане,проверка в камера на главата,заварка.120 всички гарнитури,вложки,болтове.150лв за труд с напасване на клапани и т.н.Общо 470лв.Това на м43б16.
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Aми във МЕИ Варна ми правиха главата,понеже там имат необходимата техника,не съм я носил аз,а от сервиза и е нормално според мен да си сложат надценка,както и за частите,но както и да е,предпочитам да дам повече пари и да го направят както трябва,понеже съм ходил в доста измислени сервизи дето само вземат пари.Няма да кажа кой е сервиза да не става реклама.Някой ако го интересува да ми пише на ЛС.По-дребните и елементарни неща сам си ги правя по колата,но в никакъв случай не съм специалист.Живи и здрави парите се изкарват.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: ПРОБЛЕМ В ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА
Dpy написа:Aми във МЕИ Варна ми правиха главата,понеже там имат необходимата техника,не съм я носил аз,а от сервиза и е нормално според мен да си сложат надценка,както и за частите,но както и да е,предпочитам да дам повече пари и да го направят както трябва,понеже съм ходил в доста измислени сервизи дето само вземат пари.Няма да кажа кой е сервиза да не става реклама.Някой ако го интересува да ми пише на ЛС.По-дребните и елементарни неща сам си ги правя по колата,но в никакъв случай не съм специалист.Живи и здрави парите се изкарват.
Колега важно е от тука на татък всичко да е ОК и да нямаш повече кахъри с колата което искрено ти пожелавам.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани