Питане за ксенон колеги
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Питане за ксенон колеги
тогава и аз да питам, на оригиналните фарове на Е34, ако си монтирам биксенон на късите и ксенон на дългите, предполагам мога да си го направя така, че при включване на дълги, да светват и двата ксенона (биксенона на дълги и другия), тоест светлинното шоу да е на макс.
Обаче остава въпроса с регулирането. Късите доколкото си спомням са с лупа отпред и рефлектор около крушката - това означава ли, че мога да си запазя рефлектора, да използвам лупата и с минимална настройка да си направя късите да светят нормално?
При дългите обаче не ми е ясно как може да стане, като те май са само на рефлектор.
Идеи? Някой, който вече е слагал ксенон на къси/дълги на Е34/Е30 (мисля, че фаровете са еднакви и взаимнозаменяеми)
Обаче остава въпроса с регулирането. Късите доколкото си спомням са с лупа отпред и рефлектор около крушката - това означава ли, че мога да си запазя рефлектора, да използвам лупата и с минимална настройка да си направя късите да светят нормално?
При дългите обаче не ми е ясно как може да стане, като те май са само на рефлектор.
Идеи? Някой, който вече е слагал ксенон на къси/дълги на Е34/Е30 (мисля, че фаровете са еднакви и взаимнозаменяеми)
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Питане за ксенон колеги
Ей хора, вий въобще виждали ли сте ксенонови крушки различни модели... биксенони, мискенони, триксенони... а ако съм влекач с 20 рефлектора
Колегите вече се отказват да обясняват като гледам... ма то си има интернет... разгледайте в някой сайт различните варианти крушки и ще разберете разликите...
Накратко:
Н4 може да бъде комбинация ксенон (за къси) и обикновена (с жичка - за дълги) - на една основа са. Тук можете да примигвате с дългите без опасения.
Биксенона Н4 е с електромагнитен плъзгач (както колегата по-горе описа) и 2 принципа на работа на електромагнитния плъзгач (доколкото съм запознат). Примигване с дългите само при запален ксенон - иначе ще ползвате гаранцията скоро...
Другите Н-ове (1,3,7 и т.н.) са единични (отделни) крушки с индивидуални баласти за всяка крушка. Това къде ще ги монтирате е лично ваше решение. За дългите според мен не е оправдано (това с примигването важи и тук = не е желателно) - моите дълги са обикновени 55в крушки и правят ден пред колата и на половин километър напред
За халогенните (фарове за мъгла) можете да сложите ксенон, но като се има предвид забраната за пускането им без намалена видимост и липсата на лупи при много модели - пак не е оправдано.
За цветовите температури... 4300К не светят жълто и осветяват много добре пътя... 5000К е допустим компромис... всичко нагоре е само гъзария и дразнене очите на шофьорите отсреща. Аз вече повече от 4300К не слагам... не зная старите ми колко К са, но светлината е синьо-зелена (отвратителна и заслепяваща) и не се вижда пътя изобщо... да не повдигам и въпроса за тоз евтин китайски ксенон - колко му отговарят и цветовите температури...

Колегите вече се отказват да обясняват като гледам... ма то си има интернет... разгледайте в някой сайт различните варианти крушки и ще разберете разликите...
Накратко:
Н4 може да бъде комбинация ксенон (за къси) и обикновена (с жичка - за дълги) - на една основа са. Тук можете да примигвате с дългите без опасения.
Биксенона Н4 е с електромагнитен плъзгач (както колегата по-горе описа) и 2 принципа на работа на електромагнитния плъзгач (доколкото съм запознат). Примигване с дългите само при запален ксенон - иначе ще ползвате гаранцията скоро...
Другите Н-ове (1,3,7 и т.н.) са единични (отделни) крушки с индивидуални баласти за всяка крушка. Това къде ще ги монтирате е лично ваше решение. За дългите според мен не е оправдано (това с примигването важи и тук = не е желателно) - моите дълги са обикновени 55в крушки и правят ден пред колата и на половин километър напред

За цветовите температури... 4300К не светят жълто и осветяват много добре пътя... 5000К е допустим компромис... всичко нагоре е само гъзария и дразнене очите на шофьорите отсреща. Аз вече повече от 4300К не слагам... не зная старите ми колко К са, но светлината е синьо-зелена (отвратителна и заслепяваща) и не се вижда пътя изобщо... да не повдигам и въпроса за тоз евтин китайски ксенон - колко му отговарят и цветовите температури...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Питане за ксенон колеги
dokie написа::
Колегите вече се отказват да обясняват като гледам... ма то си има интернет... разгледайте в някой сайт различните варианти крушки и ще разберете разликите...
Прав си колега.
Щото аз се опитвам да обясня, обаче все се намира някой, дето решава да се прави на остроумен...а уж сме тук да си помагаме, не да се доказваме кой какъв титан на мисълта е

- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: Питане за ксенон колеги
На Е36-ците крушките са Н1 поне на моята е така. Сложих и преди 1г. ксенон с крушки Н1 на 8000К на оригиналните фарове със лупа на късите и не са мръднали.Ксенона не го знам каква марка е но имам 18м гаранция.Аз лично ходих при колегата "stefanta" от него го купих и той ми го постави.Лично аз съм доволен от ксенона.
- wing 32
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Толбухин
- Пол: Мъж
- Кара: ми се Q7-V12 TDI
- Мечтае да кара: на писта
- Детайли за колата: R10
Re: Питане за ксенон колеги
Добре де колеги да не са правим остроумни тогава, как да си сложа биксенон на Е-34 на оригиналните лупи рефлектори и тям подобни фарове?Дайте ми съвет!!!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Питане за ксенон колеги
wing 32 написа:Добре де колеги да не са правим остроумни тогава, как да си сложа биксенон на Е-34 на оригиналните лупи рефлектори и тям подобни фарове?Дайте ми съвет!!!
Babuna

36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани