Защо извън града много малко хора карат с 90?
Модератор: Общи модератори
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Незнам, ама на магистрала тряя да има и ограничение за минимална скорост примерно мин.80, ако не глоба. Както и по цариградско, и другите булеварди с ограничение 80. Там е некак си тъпо някой да кара с 40.
Ся едно време нашите пътища са проектирани при ограничение 80 и магистрала 120. Фактор безопасност е 30 км/ч. Т.е. абс. безопасно е да караш с 110 или 150 по - магистрала / тва на завоите на хемус не важи
/.
Тва физически погледнато, без фактор ами ако.....
Ся едно време нашите пътища са проектирани при ограничение 80 и магистрала 120. Фактор безопасност е 30 км/ч. Т.е. абс. безопасно е да караш с 110 или 150 по - магистрала / тва на завоите на хемус не важи

Тва физически погледнато, без фактор ами ако.....
- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Е не може при този трафик, масово пътищата да са с по една лента в едната посока и да не можеш да изпреварваш нормално камиони, бусове, автобуси и всякакви други возила отпреди войната.Най-лесно е да се налагат глоби от органите, които аз лично асоциирам с някои други органи и да не се прави нищо или да се прави такъв ремонт, който е по добре изобщо да не е започван.Какъвто и да си, като дишаш пушилката на някой таралясник един час, ще издивееш и ще направиш някоя глупост.Безкрайни ремонти проточени във времето и ефект никакъв, само органите пълнят джоба.В 21 век е много трудно да се прокарат нормални пътища в държава от ЕС , за които самия ЕС плаща.Това изисква чудеса на инженерната мисъл и държавното управление.И какво сега с новите глоби сигурно ще стигаме по лесно за там за където сме тръгнали и като пристигнем ще се чувстваме по европейци от преди.
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
ивчо3 написа:Вземал съм разстоянието Смолян- Асеновград за 65 минути със шкода октавия модел 1999 г. турбо дизел 90 к.с. Честно, адски изтормозих колата по завоите, просто нямаше нужда да сигнализирам с клаксона, свиренето на гумите по завоите беше по-добър сигнал, че приближавам. А по темата, никога не се съобразявам с ограниченията на скоростта, освен в случаите на прав, равен и с видимост километри път, защото там дебнат куките. По магистралата всяка скорост под 180 км/час е просто смешна. Буквално съм в състояние да заспя зад волана.
Герой!

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Fear написа:ивчо3 написа:Вземал съм разстоянието Смолян- Асеновград за 65 минути със шкода октавия модел 1999 г. турбо дизел 90 к.с. Честно, адски изтормозих колата по завоите, просто нямаше нужда да сигнализирам с клаксона, свиренето на гумите по завоите беше по-добър сигнал, че приближавам. А по темата, никога не се съобразявам с ограниченията на скоростта, освен в случаите на прав, равен и с видимост километри път, защото там дебнат куките. По магистралата всяка скорост под 180 км/час е просто смешна. Буквално съм в състояние да заспя зад волана.
Герой!
или просто психопат


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Dimo написа:Fear написа:ивчо3 написа:Вземал съм разстоянието Смолян- Асеновград за 65 минути със шкода октавия модел 1999 г. турбо дизел 90 к.с. Честно, адски изтормозих колата по завоите, просто нямаше нужда да сигнализирам с клаксона, свиренето на гумите по завоите беше по-добър сигнал, че приближавам. А по темата, никога не се съобразявам с ограниченията на скоростта, освен в случаите на прав, равен и с видимост километри път, защото там дебнат куките. По магистралата всяка скорост под 180 км/час е просто смешна. Буквално съм в състояние да заспя зад волана.
Герой!
или просто психопат
Или още по-просто пордения ******* на пътя





Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
acho.rs написа:Dimo написа:Fear написа:ивчо3 написа:Вземал съм разстоянието Смолян- Асеновград за 65 минути със шкода октавия модел 1999 г. турбо дизел 90 к.с. Честно, адски изтормозих колата по завоите, просто нямаше нужда да сигнализирам с клаксона, свиренето на гумите по завоите беше по-добър сигнал, че приближавам. А по темата, никога не се съобразявам с ограниченията на скоростта, освен в случаите на прав, равен и с видимост километри път, защото там дебнат куките. По магистралата всяка скорост под 180 км/час е просто смешна. Буквално съм в състояние да заспя зад волана.
Герой!
или просто психопат
Или още по-просто пордения ******* на пътя180км/ч със умрялата Октавия била смешна
![]()
![]()
![]()
То БМВ-то е здраво, да се надяваме че с не-смешна скорост няма да нацели някой колега. Себе си да трепе - не ме интересува, ама изобщо.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
в града 50-60км/ч максимум 
извън града карам с 110-120км/ч , рядко с 90-100км/ч. Има места ,на които ограниченията с смешни и ням как да се спазват, други места пък на които са правили ремонт и са забрвили да махнат знаците ... пресен случай подбалканския път има ограничения 40км/ч път в ремонт а ремонта отдавна е свършил ...
има пътища ,по които и да искаш не може да караш бързо ....
общо взето всеки си носи сам отговорността с колко да кара ...

извън града карам с 110-120км/ч , рядко с 90-100км/ч. Има места ,на които ограниченията с смешни и ням как да се спазват, други места пък на които са правили ремонт и са забрвили да махнат знаците ... пресен случай подбалканския път има ограничения 40км/ч път в ремонт а ремонта отдавна е свършил ...
има пътища ,по които и да искаш не може да караш бързо ....
общо взето всеки си носи сам отговорността с колко да кара ...
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Aз точно поради тая причина, рядко излизам извънградско с кола, с по малко от поне 6 еърбег-а
И като караш с 90 по широк и прав път всички започват да ти свиркат и мигат като коледни елхи
Е просто на човек, колкото и здрави нерви да има, му писва и той започва като тях - 140+ И бтв, тея, със всевъзможните бусове, ванове и всякакви други служебни кочини са най големите досаднци на пътя, честно казано не ми пречат толкова тея с мощните коли и джипове, които те задминават за секунда, все едно си спрял, колкото някой с нещо ТИРо подобно, дето се напича да те изпреварва в продължение на 5км и трябва да се набираш на спирачките, за да не се челоса в някой, въпросния водач на ТИРо подобното нещо 



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
dimithur написа:Aз точно поради тая причина, рядко излизам извънградско с кола, с по малко от поне 6 еърбег-аИ като караш с 90 по широк и прав път всички започват да ти свиркат и мигат като коледни елхи
Е просто на човек, колкото и здрави нерви да има, му писва и той започва като тях - 140+ И бтв, тея, със всевъзможните бусове, ванове и всякакви други служебни кочини са най големите досаднци на пътя, честно казано не ми пречат толкова тея с мощните коли и джипове, които те задминават за секунда, все едно си спрял, колкото някой с нещо ТИРо подобно, дето се напича да те изпреварва в продължение на 5км и трябва да се набираш на спирачките, за да не се челоса в някой, въпросния водач на ТИРо подобното нещо
Няма да забравя преди няколко месеца - ТИР изпреварва друг ТИР пред мен ... на двулентов път , на баир на десен завой и на всичкото отгоре имаше мантинели - такъв урод не бях виждал - просто не виждам начин , ако идва няко насреща да се спаси



Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Е аз точно затова обичам, да се залепям зад някой тир, дето си кара с прилична скорост 90-100 и да ме води. Така самоубийците първо ще трябва да го отнесат него, преди да се докопат до мен 

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Скоро един празен ТИР по Тракия ме пресече в лявата лента, защото тръгна да изпреварва кола. Аз карах със 120км/ч. Звънях на полиция, диктувах им номера на турския мазняр, ама надали се е случило нещо на границата или някъде по пътя ако са го спрели. Много е кофти като знаеш, че ако изпаднеш в критична ситуация няма на кой да разчиташ.
- dare__devil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: Sofiq
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Аз не карам с 90, щото колата има много дълги скорости и с 90 трябва да карам на 4та, а за да изпреваря да върна трета....Но със 100, 105 се ядва и гледам там да си седя
Старая се да карам с темпо, няма нерви, нисък разход, няма умора
Калояново е за ръчкане и даване на газ 



Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
dare__devil написа:Аз не карам с 90, щото колата има много дълги скорости и с 90 трябва да карам на 4та, а за да изпреваря да върна трета....Но със 100, 105 се ядва и гледам там да си седяСтарая се да карам с темпо, няма нерви, нисък разход, няма умора
Калояново е за ръчкане и даване на газ
нещо не разбрах... защо не караш с 90? защото ти е за 4-та, а предпочиташ да си на 5-та извънградско? нещо не разбрах логиката
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Escape написа:dare__devil написа:Аз не карам с 90, щото колата има много дълги скорости и с 90 трябва да карам на 4та, а за да изпреваря да върна трета....Но със 100, 105 се ядва и гледам там да си седяСтарая се да карам с темпо, няма нерви, нисък разход, няма умора
Калояново е за ръчкане и даване на газ
нещо не разбрах... защо не караш с 90? защото ти е за 4-та, а предпочиташ да си на 5-та извънградско? нещо не разбрах логиката
За икономия , но моята 5 свършва на 230-240 км/ч и пак не е проблем да карам с 90 на 5та , при около 2000 оборота . И да ти кажа като изпреварвам връщам от 5та на 3та с кеф

- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
dare__devil написа: Калояново е за ръчкане и даване на газ
Е тва е най-читавото мнение в цялата тема


Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]