F-14 Тунинг
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
F-14 Тунинг
" Магистрален патрул от Аризона забелязал пушещи метални останки,вградени в скала, надвиснала над
един завой. Останките наподобявали сцена от самолетна катастрофа, но били от
автомобил... Ето какво е заключението на екипа по съдебна медицина:
Изглежда някой се е сдобил с JATO (Jet Assisted Take Off), което всъщност е солидна ракета,
която се използва при тежкотоварните военни самолети, като им дава
допълнителна тяга, когато излитат от по-къси писти. Та този "някой" (полицията
продължава да работи по установяване на самоличността му), е карал
Шевролет Импала в пустинята, докато е стигнал до широка и права отсечка на пътя.
След това, той е монтирал JATO-то към автомобила си, качил се е отново, дал мръсна
газ и запалил JATO-то... Фактите, доколкото могат да бъдат описани са, че
операторът на 38-годишната Импалата, запалил JATO-то на около 5 километра от
мястото на катастрофата. За това говори изгорелият и разтопен асфалт на
тази позиция. Едно нормално функциониращо JATO, развива максимално ускорение за
около 5 секунди. Това е накарало Шевролета да развие свръхскорост от 563 км/ч. и
е поддържало максимално ускорение за около 20-25 секунди. Шофьорът (или
по-скоро ПИЛОТЪТ), най-вероятно е изпитал G-сили, обикновенно запазени за пилот
на F-14 в бойни условия, които най-вероятно са го направили напълно индифирентен
към случките след този момент.
Както и да е, автомобилът е бил на магистралата в продължение на
около 5 км. (15-тина секунди), преди шофьорът да натисне
спирачките, с което напълно ги е разтопил - както говорят дебелите черни следи по повърхността на пътя.
След това се отделил от земната повърхност за допълнителни 2,5 км. и се е срещнал с твърдата скала на
височина от около 38 метра, оставяйки опушен кратер с дълбочина 1 метър в
скалата. Голяма част от останките на шофьора е неидентифицируема, въпреки това,
малки парченца от кости, зъби и коса са били извлечени oт кратера от
експертите. Допълнително, късчета нокти и костици са били намерени и в
останките, за които се предполага, че са от волана. "

Дали е вярно или не - не знам. Но историята ми се стори интересна, затова реших да я споделя.
един завой. Останките наподобявали сцена от самолетна катастрофа, но били от
автомобил... Ето какво е заключението на екипа по съдебна медицина:
Изглежда някой се е сдобил с JATO (Jet Assisted Take Off), което всъщност е солидна ракета,
която се използва при тежкотоварните военни самолети, като им дава
допълнителна тяга, когато излитат от по-къси писти. Та този "някой" (полицията
продължава да работи по установяване на самоличността му), е карал
Шевролет Импала в пустинята, докато е стигнал до широка и права отсечка на пътя.
След това, той е монтирал JATO-то към автомобила си, качил се е отново, дал мръсна
газ и запалил JATO-то... Фактите, доколкото могат да бъдат описани са, че
операторът на 38-годишната Импалата, запалил JATO-то на около 5 километра от
мястото на катастрофата. За това говори изгорелият и разтопен асфалт на
тази позиция. Едно нормално функциониращо JATO, развива максимално ускорение за
около 5 секунди. Това е накарало Шевролета да развие свръхскорост от 563 км/ч. и
е поддържало максимално ускорение за около 20-25 секунди. Шофьорът (или
по-скоро ПИЛОТЪТ), най-вероятно е изпитал G-сили, обикновенно запазени за пилот
на F-14 в бойни условия, които най-вероятно са го направили напълно индифирентен
към случките след този момент.
Както и да е, автомобилът е бил на магистралата в продължение на
около 5 км. (15-тина секунди), преди шофьорът да натисне
спирачките, с което напълно ги е разтопил - както говорят дебелите черни следи по повърхността на пътя.
След това се отделил от земната повърхност за допълнителни 2,5 км. и се е срещнал с твърдата скала на
височина от около 38 метра, оставяйки опушен кратер с дълбочина 1 метър в
скалата. Голяма част от останките на шофьора е неидентифицируема, въпреки това,
малки парченца от кости, зъби и коса са били извлечени oт кратера от
експертите. Допълнително, късчета нокти и костици са били намерени и в
останките, за които се предполага, че са от волана. "

Дали е вярно или не - не знам. Но историята ми се стори интересна, затова реших да я споделя.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: F-14 Тунинг
bum_bum написа:Стаааро, а и не е за тук

- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Re: F-14 Тунинг
Старо като света...
Случаят беше спечелил наградите Дарвин преди време. Те са за най-идиотски смъртни случаи и се присъждат за това, че си освободил човечеството от кретенските ти гени и по този начин подобряваш генофонда

Случаят беше спечелил наградите Дарвин преди време. Те са за най-идиотски смъртни случаи и се присъждат за това, че си освободил човечеството от кретенските ти гени и по този начин подобряваш генофонда



"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: F-14 Тунинг
В Mythbusters го бяха изследвали тоя мит - потърси в youtube.
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F-14 Тунинг
Ако наистина е направил това , със сигурност претоварването е надвишило многократно , пределените за Ф14 , 8-9 g . . .
- chenchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: F-14 Тунинг
Mithbuster...
И така де историята се оказа РАЗБИТА 



8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани