Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Модератор: Общи модератори
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
DanielzZz написа:Грешиш.
не греши, рефлектора разпрусква почти навсякъде светлината, докато лупата "изрязва излишното" с пластинката зад нея.
и на мен ми е идвало да обърна и да му инсталирам ксенона в отверстието, отвратително е


- Niki__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F25 2.0d
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Georgi написа:Даже и да е регулиран фара без лупи с ксенон пак заслепява!
+1

Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Пълни глупости... При мен на W220-ката ксенона е със рефлектор и до сега никого не съм заслепил или някой подобен модел да ме е заслепил.

Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Проблемът най-често е от НЕрегулирани фарове /колко от вас ходят всяка година да регулират фарове?/ друг е въпросът, че тези които ги регулират не умеят да работят правилно с машините за реглаж.../
Също така от кофти фарове /депо, тик и т.н/
Рефлекторните фарове /с изключение на кръглите/ също отсичат светлината.
колите които най-много заслепяват ако ви е направило впечатление са автомобили с Н4 крушки. Редовният номер е да премахнат металния щит на крушката, който играе голяма роля за правилното разпръскване на светлината. Последствие на това фара свети повече но разсейва светлината във всички посоки. Най-често го практикуват таксиметровите шофьори с дачия
Също така от кофти фарове /депо, тик и т.н/
Рефлекторните фарове /с изключение на кръглите/ също отсичат светлината.
колите които най-много заслепяват ако ви е направило впечатление са автомобили с Н4 крушки. Редовният номер е да премахнат металния щит на крушката, който играе голяма роля за правилното разпръскване на светлината. Последствие на това фара свети повече но разсейва светлината във всички посоки. Най-често го практикуват таксиметровите шофьори с дачия

Последна промяна porostorm на 13 Дек 2009, 20:43, променена общо 1 път

Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Stanchev написа:DanielzZz написа:Грешиш.
не греши, рефлектора разпрусква почти навсякъде светлината, докато лупата "изрязва излишното" с пластинката зад нея.
и на мен ми е идвало да обърна и да му инсталирам ксенона в отверстието, отвратително е
Тогава инженерите в автомобилните заводи са по-луди и то нас та слагат ксенони фабрично на рефлекторни фарове

Проблема е само един и това си е регулирането след монтажа.
Колкото до самите ксенони - до 1-2 години ще им мине модата, задават се светодиодни светлини.За момента са скъпи, 80-100$ за 50W крушка, но ще поефтинеят и те супер бързо

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Тогава нека доуточним, че има фарове с рефлектор разработени специално за ксенон и те когато са регулирани правилно не заслепяат. Обаче това са изключения. Масово ксенона на фарове без лупи заслепява независимо от реглажа! +1
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
NeoPrint написа:Тогава нека доуточним, че има фарове с рефлектор разработени специално за ксенон и те когато са регулирани правилно не заслепяат. Обаче това са изключения. Масово ксенона на фарове без лупи заслепява независимо от реглажа! +1
Взе ми думите от клавиатурата - рефлекторите на голф марк 2 (бахти как само звучи) са си разработени за халогенна крушка например
PS: http://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp
ПСПС: БМВ пак са били първите: The version of the 1986 BMW 7 Series sold outside North America was the first volume-production auto to use polyellipsoidal low beam headlamps.
превод: Версията на БМВ 7-ма серия от 1986 година продавана извън северна америка е първата серийно произвеждана кола използваща полисферойдални (лупи) светлини на лъсите фарове
и малко по-нататък: Xenon headlamps were introduced in 1991 as an option on the BMW 7-series.
превод: Ксеноновите фарове са представени през 1991 като опция на БМВ 7-ма серия.
7-мака си е седмак

Последна промяна spacepl на 13 Дек 2009, 20:56, променена общо 1 път
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
wot написа:Пълни глупости... При мен на W220-ката ксенона е със рефлектор и до сега никого не съм заслепил или някой подобен модел да ме е заслепил.
Точно за такива като теб става въпрос.Как разбра,че не заслепяваш никой???
Пусни си фаровете и седни в друга кола отсреща на около 100м и тогава пак ще говорим.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
рефлекторите за халогени разсейват светлина и нагоре но при халогенната крушка тя е малко и не се взема под значение, но когато на същите тези рефлектори шляпнеш ксенона при които светлината е доста повече %-та които преди не се вземаше под значение вече вади очи
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Georgi написа:wot написа:Пълни глупости... При мен на W220-ката ксенона е със рефлектор и до сега никого не съм заслепил или някой подобен модел да ме е заслепил.
Точно за такива като теб става въпрос.Как разбра,че не заслепяваш никой???
Пусни си фаровете и седни в друга кола отсреща на около 100м и тогава пак ще говорим.

Ми много просто мойте са РЕГУЛИРАНИ! И съм абсолютно сигурен че не заслепяват никой. Ако не вярваш да ти покажа?

+ това ксенона не съм го слагал аз, а си е така заводско заедно със авт. регулиране...
Последна промяна wot на 13 Дек 2009, 21:11, променена общо 1 път

Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Georgi, спри да се излагаш! И CLK-то ми е фабрично с ксенон БЕЗ лупаGeorgi написа:wot написа:Пълни глупости... При мен на W220-ката ксенона е със рефлектор и до сега никого не съм заслепил или някой подобен модел да ме е заслепил.
Точно за такива като теб става въпрос.Как разбра,че не заслепяваш никой???
Пусни си фаровете и седни в друга кола отсреща на около 100м и тогава пак ще говорим.

Обикновен бурканов фар прави ела изгрей, особено като на сельо му са се досвидяли 5лв. за реглаж. Какво означава да не могат да работят с машината за реглаж? Гледайте го докато настройва. Супер елементарно е! Не е някъв rocket science.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Disadvantages
Blind oncoming traffic
Due to their high intensity and unsual colour temperature, they can blind or enrage oncoming drivers, thus decreasing road safety and increasing the risk of head-on collisions.
Glare
Vehicles equipped with HID headlamps are required by ECE regulation 48 also to be equipped with headlamp lens cleaning systems and automatic beam levelling control. Both of these measures are intended to reduce the tendency for high-output headlamps to cause high levels of glare to other road users. In North America, ECE R48 does not apply and while lens cleaners and beam levellers are permitted, they are not required;[32] HID headlamps are markedly less prevalent in the US, where they have produced significant glare complaints.[33] Scientific study of headlamp glare has shown that for any given intensity level, the light from HID headlamps is 40% more glaring than the light from tungsten-halogen headlamps.
Това вече ме домързя да го преведа.
Blind oncoming traffic
Due to their high intensity and unsual colour temperature, they can blind or enrage oncoming drivers, thus decreasing road safety and increasing the risk of head-on collisions.
Glare
Vehicles equipped with HID headlamps are required by ECE regulation 48 also to be equipped with headlamp lens cleaning systems and automatic beam levelling control. Both of these measures are intended to reduce the tendency for high-output headlamps to cause high levels of glare to other road users. In North America, ECE R48 does not apply and while lens cleaners and beam levellers are permitted, they are not required;[32] HID headlamps are markedly less prevalent in the US, where they have produced significant glare complaints.[33] Scientific study of headlamp glare has shown that for any given intensity level, the light from HID headlamps is 40% more glaring than the light from tungsten-halogen headlamps.
Това вече ме домързя да го преведа.
Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
liloff написа:Какво означава да не могат да работят с машината за реглаж? Гледайте го докато настройва. Супер елементарно е! Не е някъв rocket science.
Колега, ела в СБА Младост 3 и ще видиш какво означава

Това не значи, че НЕ трябва да се ходи на реглаж фарове в сервиз със специална машина за реглаж на фарове.
Аз обиколих 3 сервиза докато ми ги направят като хората а не /ниски ли са ти или високи/? Мисля, че ако човека разбира какво прави няма да ме пита това нали


п.п.: Автоматичния реглаж на фаровете няма нищо общо с ксенона, а с натоварването на автомобила... или поне така са написали производителите ма не се знае знае ли се


Re: Ужас!!!Ксенон на фарове без лупи!
Проблема един път е в това, че старите фарове са с разпределители в стъклата и оттам идва не регламентираното разсейване. Новите коли, които са с кристални фарове с ксенон и без лупи, не заслепяват, защото самия рефлектор е направен така,че да отвежда светлината в определена точка на пътя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани