Промяната в главата при м40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Аз моя го взех от Ибей, ама с късмет. Излизат рядко. Иначе май може от страницата на тоя пич дето ги е измислил, www.motorrevision.de Проблема е че там наистина са по над 600:( Вала до колкото раъбирам е с гърбици като за м43 и захващане за колелото за м40. Пулчетата ще се опитам да ги премеря като сваля капака на главата както са си монтирани, че не ми се разглабя пак цялата глава за едното мерене, надявам се да стане. Ще постна тук.

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Мерси колега ще чакам с нетърпение, да дадеш горе доло някакви размери,за да дам заявка да ми ги правят.А гърбиците на м43 и на м40 не са ли еднакви?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ми нали ти бях измерил новия на ЛС, ама сега не мога да го намеря. Дай тия раъмери ако ги пазиш още и ще сравня с оригиналния, той ми седи ъа украшение до компа 


- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Не си ми давал размери на мене,на някой друг си пращал,аз размери на вала на м40 мога да дам,имам го чисто нов,ако можеш дай размери на пуловете
. Я кажи твоя кит за колко пара си го взел.

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
единствено тва имам от теб като данни в ЛС....
доколкото разбирам гърбиците са като на М43 ?
ами вала значи от М43 ?? отпред трябва да се пробва да се стругова за да стане за захващане на колелото от М40 ?
и тия пулчета размери за изработка .... + едни кобилички от м43
нещо от сорта май да се пробва.....
Митко Ганчев написа:Ingos Nockenwellenkit BMW M40 (256°; 115°, 8,5 mm)
tova go ima kato opisanie v stranicata mu.
Az tochno puskam tema za cqlata konversiq:)
доколкото разбирам гърбиците са като на М43 ?
Митко Ганчев написа:Аз моя го взех от Ибей, ама с късмет. Излизат рядко. Иначе май може от страницата на тоя пич дето ги е измислил, www.motorrevision.de Проблема е че там наистина са по над 600:( Вала до колкото раъбирам е с гърбици като за м43 и захващане за колелото за м40. Пулчетата ще се опитам да ги премеря като сваля капака на главата както са си монтирани, че не ми се разглабя пак цялата глава за едното мерене, надявам се да стане. Ще постна тук.
ами вала значи от М43 ?? отпред трябва да се пробва да се стругова за да стане за захващане на колелото от М40 ?
и тия пулчета размери за изработка .... + едни кобилички от м43
нещо от сорта май да се пробва.....

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
ами добре де,със вал от м40 няма лида стане? разликата между двата вала в градусите ли е? и ако е така и се сложи вал от м43, няма ли да промени работата на мотора?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
Има ли развитие от лятото , докъде го докарахте , че и на мен ми се иска да ъпдейтна М40ката 
PS - разглеждайки сайта на човека правещ кита намерих следната фраза :
Es wird auch ein kleines Paket geben für Leute, die nur die Nockenwelle und Adapter brauchen: Der Preis beträgt 315 €.
което ще каже ,че има мини пакет - само вал + адапторите за ролките на цена 315евра. За вала сигурно ли е , че е препилен М43 за да пасне на ремъка ?

PS - разглеждайки сайта на човека правещ кита намерих следната фраза :
Es wird auch ein kleines Paket geben für Leute, die nur die Nockenwelle und Adapter brauchen: Der Preis beträgt 315 €.
което ще каже ,че има мини пакет - само вал + адапторите за ролките на цена 315евра. За вала сигурно ли е , че е препилен М43 за да пасне на ремъка ?
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
Като станат 10000 хил. километра ще свалям капака,и ще кажа резултати засега само караме 

Re: Промяната в главата при м40
sas_88 написа:Като станат 10000 хил. километра ще свалям капака,и ще кажа резултати засега само караме
А ще обобщиш ли какво трябва за интервенцията?
Вал от М40
Кубилици от М43
Повдигачите са същите доколкото разбрах...
Пружини?
Какво още?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
Мармот написа:sas_88 написа:Като станат 10000 хил. километра ще свалям капака,и ще кажа резултати засега само караме
А ще обобщиш ли какво трябва за интервенцията?
Вал от М40
Кубилици от М43
Повдигачите са същите доколкото разбрах...
Пружини?
Какво още?
дам , колегата откакто е в движение забрави да дава инфото , което толкова силно търсеше

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Промяната в главата при м40
Нещо не разбрах за клапана и пружинката на клапана. /от първия пост на 1-ва страница/ Как е постигнато стеблото на клапана да стърчи над пружината?
Идеята за пулчетата ми е ясна.
Идеята за пулчетата ми е ясна.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Промяната в главата при м40
V-max написа:Мармот написа:sas_88 написа:Като станат 10000 хил. километра ще свалям капака,и ще кажа резултати засега само караме
А ще обобщиш ли какво трябва за интервенцията?
Вал от М40
Кубилици от М43
Повдигачите са същите доколкото разбрах...
Пружини?
Какво още?
дам , колегата откакто е в движение забрави да дава инфото , което толкова силно търсешеНай-много ми е интересно дали вала от М43 се преработва лесно, това явно е най-скъпата част от цялата процедура
Не съм ползвал вал от м43,купих си нов за м40.Купих си и секънд хенд кобилици,повдигачи,пружини,тарелките за м43.И накрая всичко опря до въпросните 2мм луфт м/у клапана и кубилицата,който реших като отидох в магазина на Сточна гара за клапани и сегменти и дадох на мацката 2 клапана от мойте и и викам-искам е такива клапани ама ако може стеблата да са 2мм по дълги

edit:При пасването на клапаните накарах мойсторите леко да вкопат клапаните навътре!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Промяната в главата при м40
мерси за пълното инфо , само да попитам вкарването на клапаните по-навътре задължително ли е или ти си го реши така ? Вала от М40 си пасва явно без проблеми (освен отварянето до край) , явно затова тоя немец дава друг коригиран...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани