e60 m5 - 530 коня на гумите...
Модератор: Общи модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
e60 m5 - 530 коня на гумите...
имаше слухове че м5 е по-мощно от колкото го дават, но бяха само слухове. сега е факт. 530 коня на гумите със 15% загуби във трансмисията е 610 коня на вала. 
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=56800
ще почакаме да видиме и други екземпляри (да не се окаже че този екземпляр е изключение)... но... добро начало...
			http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=56800
ще почакаме да видиме и други екземпляри (да не се окаже че този екземпляр е изключение)... но... добро начало...
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
- DEFLEPPARD
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1190
 - Регистриран на: 4.04.2003
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW F30 335I xDrive
 - Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
 
сигурен ли си в тая информация ? и как се получават тия разлики ? нещо от БМВ да с объркали?... ама се съмнявам някак си... 
			
		- Dimo
 - баварски фанатик
 - 
				
			 - Мнения: 4558
 - Регистриран на: 26.03.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: нещо...
 - Мечтае да кара: McLaren F1 LM
 
Ми като знам че без ограничител прави 330км/ч е възмоно, но загуба чак 15% в трансмисията ми се вижда множко  
			
- kay
 - просветлен
 - 
				
			 - Мнения: 1421
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Йоханесбург, РЮА
 - Мечтае да кара: по празни пътища
 
- Bavarishe
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3117
 - Регистриран на: 9.08.2004
 - Местоположение: СофиА
 - Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
 - Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
 
ми аз не знам на диностенд кола как се мери освен на гумите... единствената друга възможност е диното да мери на гумите и да налага 15% или там колкото за трансмисията и да дава резултата като "на вала"... ма не ми се вярва.
а 15% загуби за ръчна трансмисия способна да понесе 500 коня и 350+нм въртящ момент е нормално...
дали съм сигурен? не разбира се. просто цитирам какво пост-ват хората другаде. докато не го видя със собствените си очи измерено на dynojet на които се доверявам- не вярвам
			а 15% загуби за ръчна трансмисия способна да понесе 500 коня и 350+нм въртящ момент е нормално...
дали съм сигурен? не разбира се. просто цитирам какво пост-ват хората другаде. докато не го видя със собствените си очи измерено на dynojet на които се доверявам- не вярвам
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
Един малък въпрос: измерването на такъв дино стенд дава ли и тои загуби от валяците или тя е вече пресметната в крайната сума коне/въртящ момент!?  
			Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

		Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- kay
 - просветлен
 - 
				
			 - Мнения: 1421
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Йоханесбург, РЮА
 - Мечтае да кара: по празни пътища
 
Wizi написа:Един малък въпрос: измерването на такъв дино стенд дава ли и тои загуби от валяците или тя е вече пресметната в крайната сума коне/въртящ момент!?
Не че няма, ама то си е сметнато и заложено в софтуера, така че това което виждаш на разпечатката е конете на гумите.
Виждал съм Бош дайно, което първо мери на свободна съпротивлението на трансмисията, и след това мери двигателя. Доколко е точно - не мога да кажа. От един дайностенд до следващия може да има огромни разлики, при една и съща кола.
- krika
 - ...и то хидравличен :)
 - 
				
			 - Мнения: 3314
 - Регистриран на: 1.12.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: джата
 - Мечтае да кара: на Ринга
 - Детайли за колата: Двете 2и2ки
 
Е ся тва ли е проблема дали са 15% то и 10% да са пак е 580кс 
  няа се расърдя ако съм я купил за 507кс 
			Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		хм.. обаче като гледам дискусията във м5 форума и започвам да си мисля че това е някакъв стенд дето мери конете на гумите, ма не ги показва а смята (и показва) конете на вала... ако е така 530 коня на вала плюс куп коригиращи фактори във софтуера може просто да е 510тина коня - което не е никаква новина...
както казах- трябва повече инфо. предполагам че със времето повече хора ще си измерят колите и ще разбереме истината...
докъде стигнахме- да не ни прави впечатление 500 коня...
			както казах- трябва повече инфо. предполагам че със времето повече хора ще си измерят колите и ще разбереме истината...
докъде стигнахме- да не ни прави впечатление 500 коня...
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			



