трябва да карате при зимни условия 500км

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

каране при зимни условия- избор

4х4 с летни гуми
13
5%
предно с всесезонни гуми
15
5%
задно с зимни гуми
257
90%
 
Общо гласове : 285
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от saleen » 21 Дек 2009, 13:20

За мен и трите варианта са неприемливи-4 зимни гуми оправят положението, макар че на леда даже и те не помагат.
Никой не мое ма връне на селу!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от acho.rs » 21 Дек 2009, 13:26

sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата :no:

Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/ч :shock: Аз друга причина , освен летни гуми не виждам . Та 4х4 летни - абсурд .
Втория вариант е най-удачния , но много ясно че в БМВ форум ще бъде обявен за абсурден . Предното си е по-добро за сняг а всесезонните гуми , ако половината от гласувалите са виждали са по-скоро зимни гуми с прилично поведение на сухо - имат почти същия брой ламели , като зимните и на сняг теглителната им сила е 3-4 пъти по-голяма от летните .
Много важно което се пропуска , много често е ширината на гумата - няма никакъв смисъл от 235 или 255 зимни ... Който ще му се налага да гази сняг , да събира повече хора в колата , тесни зимни гуми и това е ...
Последна промяна acho.rs на 21 Дек 2009, 13:30, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Fear » 21 Дек 2009, 13:29

Не съм съгласен за всесезонните, именно затова не съм гласувал за тях. Просто на сняг не стават. Да, по-добре са от летните, но разликата е незначителна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от acho.rs » 21 Дек 2009, 13:30

Fear написа:Не съм съгласен за всесезонните, именно затова не съм гласувал за тях. Просто на сняг не стават. Да, по-добре са от летните, но разликата е незначителна.

Какви всесезонни си пробвал ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Jim Beam » 21 Дек 2009, 13:40

Задно със зимни навсякъде. Съквартиранта ми кара една Е класа и със всички системи за блокажи и стабилизации пак много се оплакваше от всесезонните. За това най-добре зимни навсякъде, поне спирачният път ще е по-къс със сигурност, защото зимата не е толкова важно дали ще тръгнеш отведнъж или с боксуване напред назад - важното е да може да спреш!
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от bigmurzi » 21 Дек 2009, 13:41

С хубави, зимни гумички задното си е чудесно .. :yes:
4х4 само из планината за всеки случай ..
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от saleen » 21 Дек 2009, 13:44

Може тук да е BMW форума, но според мен предното е много по- добро за сняг от гледна точка на стабилността, особено ако гумите не са зимни. Със задно на права отсечка ако дадеш повечко газ и задницата тръгва настрани; при предното може предните гуми да правят дрифт, но колата си държи правата линия. Иначе в завой ако се дава газчица повечко ще се почувстват всички негативи на 2-та типа задвижване-презавиване при задното и недозавиване при предното, или поне така си мисля :roll:
Никой не мое ма връне на селу!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ///peter » 21 Дек 2009, 13:56

acho.rs написа:
sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата :no:

Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/ч :shock: Аз друга причина , освен летни гуми не виждам .


Акула, поправи ме, но ако не бъркам ограничението е 90 извън града нали?
Наистина няма абсолютно никаква друга причина, тая кола да кара извън града в тази обстановка с 60-70, а не със минимум 150 :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ///peter » 21 Дек 2009, 13:57

saleen написа:Може тук да е BMW форума, но според мен предното е много по- добро за сняг от гледна точка на стабилността, особено ако гумите не са зимни. Със задно на права отсечка ако дадеш повечко газ и задницата тръгва настрани; при предното може предните гуми да правят дрифт, но колата си държи правата линия. Иначе в завой ако се дава газчица повечко ще се почувстват всички негативи на 2-та типа задвижване-презавиване при задното и недозавиване при предното, или поне така си мисля :roll:

Колега :shock: карал ли си с предно? Коагто "гумите правят дрифт" с предно е супер, особено в завой :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от saleen » 21 Дек 2009, 13:59

Да карал съм и предно и много хубаво "изправя" кривата завоя с повечко газ :mhihi:
Никой не мое ма връне на селу!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Feanor » 21 Дек 2009, 14:06

saleen написа:Може тук да е BMW форума, но според мен предното е много по- добро за сняг от гледна точка на стабилността, особено ако гумите не са зимни. Със задно на права отсечка ако дадеш повечко газ и задницата тръгва настрани; при предното може предните гуми да правят дрифт, но колата си държи правата линия.


Че тръгва настрани задницата - тръгва. Но мен лично това ме притеснява доста по-малко от възможността предницата да продължи напред... в завоя... :)
Бих казал, че задното е по-чувствително към грешки, ама чак пък предното да е "много по-добро"... :roll:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от acho.rs » 21 Дек 2009, 14:15

///peter написа:
acho.rs написа:
sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата :no:

Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/ч :shock: Аз друга причина , освен летни гуми не виждам .


Акула, поправи ме, но ако не бъркам ограничението е 90 извън града нали?
Наистина няма абсолютно никаква друга причина, тая кола да кара извън града в тази обстановка с 60-70, а не със минимум 150 :banghead:

Точно на тоя път - 4 ленти , разделени от двойна мантинела , прав участък и колкото искаш равно поле отстрани , полицайте са единствената причина да караш със 90 . Времето беше лошо наистина , но такъв автомобил , спокойно позволява 100-110 км/ч при тези условия и почти нулевия трафик ...
Че тръгва настрани задницата - тръгва. Но мен лично това ме притеснява доста по-малко от възможността предницата да продължи напред... в завоя... :)

доказано е че недозавивано се контролира по-лесно от презавиване ... И предно и задно си имат предимства и недостатъци , но на мокро и заснежено със задно е една идея по-сложно ... но не невъзможно .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Feanor » 21 Дек 2009, 14:29

acho.rs написа:доказано е че недозавивано се контролира по-лесно от презавиване ...


Айде и тоя... доказано било... Хайде да видим като е доказано можеш ли да ми обясниш защо или просто повтаряш наизуст?
Коя е според теб инстинктнивната реакция при поднасяне:
* Да завъртиш волана за да компенсираш или да го изправиш за да могат да зацепят предните колелета? Това съм го проверявал лично върху себе си и определено е първото. Което дава чудесни резултати при презавиване и не толкова при недозавиване.
* Да пуснеш газта или да я настъпиш? Миналата година в друг форум един участник разказа как баща му се е въртял на магистралата с FWD кола защото при поднесла задница е върнал газта - така че в тоя случай дори не съм само аз с инстинктите за презавиване.
Та след като инстинктивната реакция е правилната при презавиване и неправилната при недозавиване, можеш ли да ми обясниш защо неинтуитивната реакция е по-лесна? :roll:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от acho.rs » 21 Дек 2009, 14:36

Feanor написа:
acho.rs написа:доказано е че недозавивано се контролира по-лесно от презавиване ...


Айде и тоя... доказано било... Хайде да видим като е доказано можеш ли да ми обясниш защо или просто повтаряш наизуст?
Коя е според теб инстинктнивната реакция при поднасяне:
* Да завъртиш волана за да компенсираш или да го изправиш за да могат да зацепят предните колелета? Това съм го проверявал лично върху себе си и определено е първото. Което дава чудесни резултати при презавиване и не толкова при недозавиване.
* Да пуснеш газта или да я настъпиш? Миналата година в друг форум един участник разказа как баща му се е въртял на магистралата с FWD кола защото при поднесла задница е върнал газта - така че в тоя случай дори не съм само аз с инстинктите за презавиване.
Та след като инстинктивната реакция е правилната при презавиване и неправилната при недозавиване, можеш ли да ми обясниш защо неинтуитивната реакция е по-лесна? :roll:

Отклонява ме се от темата ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ///peter » 21 Дек 2009, 15:15

:mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook