Марк Уебър най-бърз в Бразилия

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Марк Уебър най-бърз в Бразилия

Мнение от madpetio » 05 Апр 2003, 9:42

Пилотът на Ягуар - Марк Уебър постигна най-добро време в първата квалификация преди старта на състезанието за Гран при на Бразилия. Той направи барзата си обиколка на пистата "Интерлагос" в Сао Пауло за 1:23.111 мин., като остави на 138 хилядни зад себе си пилота на Ферари Рубенс Баричело.

Трети и четвърти се наредиха двамата състезатели на Макларън - Кими Райконен и Дейвид Култард, които си поделиха по една победа дотук в сезона. Финландският пилот финишира с време 1:24.607 мин., а Култард остана на 1.544 сек. зад Уебър.

Петкратният световен шампион Михаел Шумахер се нареди пети, а шестото място зае Оливие Панис от отбора на Тойота.

Двамата пилоти на Уилямс, които според Михаел Шумахер ще бъдат най-сери5озната конкуренция на Ферари в това състезание, не можаха да намерят място в първата десетка.

Ралф Шумахер се нареди 13-и на 3.598 сек. зад Уебър, а Хуан Пабло Монтоя, който допусна сериозна грешка по време на бързата си обиколка и завъртя болида си, остана едва 17-и.

Първа квалификация:

1. 14 УЕБЪР Jaguar Cosworth M 1'23"111 186.647 Km/h 3
2. 2 БАРИЧЕЛО Ferrari B 1'23"249 + 0'00"138 3
3. 6 РАЙКОНЕН McLaren Mercedes M 1'24"607 + 0'01"496 3
4. 5 КУЛТАРД McLaren Mercedes M 1'24"655 + 0'01"544 3
5. 1 М. ШУМАХЕР Ferrari B 1'25"585 + 0'02"474 3
6. 20 ПАНИС Toyota M 1'25"614 + 0'02"503 3
7. 16 ВИЛНЬОВ BAR Honda B 1'25"672 + 0'02"561 3
8. 15 ПИЦОНИЯ Jaguar Cosworth M 1'25"764 + 0'02"653 3
9. 8 АЛОНСО Renault M 1'26"203 + 0'03"092 3
10. 10 ФРЕНЦЕН Sauber Petronas B 1'26"375 + 0'03"264 3
11. 21 ДА МАТА Toyota M 1'26"554 + 0'03"443 3
12. 7 ТРУЛИ Renault M 1'26"557 + 0'03"446 3
13. 4 Р. ШУМАХЕР Williams BMW M 1'26"709 + 0'03"598 3
14. 11 ФИСИКЕЛА Jordan Ford B 1'26"726 + 0'03"615 3
15. 19 ВЕРСТАПЕН Minardi Cosworth B 1'26"886 + 0'03"775 3
16. 9 ХАЙДФЕЛД Sauber Petronas B 1'27"111 + 0'04"000 3
17. 3 МОНТОЯ Williams BMW M 1'27"961 + 0'04"850 3
18. 12 ФЪРМАН Jordan Ford B 1'28"083 + 0'04"972 3
19. 18 УИЛСЪН Minardi Cosworth B 1'28"317 + 0'05"206 3
20. 17 БЪТЪН BAR Honda B 2 lap(s) 2
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Интерлагос

Мнение от madpetio » 05 Апр 2003, 9:50

Пистата "Интерлагос" е една от двете за Формула 1 с обратна посока, срещу часовниковата стрелка. Втората е "Имола", където е Гран при на Сан Марино.

Това изисква по-различна настройка на болидите, а натоварванията върху пилотите са по-големи. След старта се стига до 300 км/ч., в S-образния завой "Сена" се кара с 90 – 100, а по правата "Рете опоста" – отново с 300 на директна предавка.

От "Десида до лаго" до "Субида до лаго" скоростта е 120 – 130 км/ч, оттам до “Подковата” са най-честите изпреварвания. В шикана "Пинейриньо" се минава с 80 – 90 км, а по фибата "Бико де Пато" – най-бавно, със 70 – 80 на втора. По левите "Мергулно" и "Жункоа" се кара с около 100, а между тях – с 240. Отсечката "Аркибандаш" позволява максимални скорости.

За влизане в бокса подготовката започва отдалеч и изисква движение вляво, защото самият вход е отляво на трасето. Затова тук изпреварванията са доста опасни, ако някой от пилотите не разбере намеренията на колегите си.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook