трябва да карате при зимни условия 500км

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

каране при зимни условия- избор

4х4 с летни гуми
13
5%
предно с всесезонни гуми
15
5%
задно с зимни гуми
257
90%
 
Общо гласове : 285

Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ivan. » 22 Дек 2009, 13:37

Аз си мисля ,че автора е направил анкетата ,така че и трите отговора да са еднакво проходими.Може би трябва да се гласува за стила на каране в случая.
Ако Е34 IX се води 4x4 ,значи мога да изразя впечатления и за трите възможни отговора:
-''4х4 с летни гуми''-колата е гореописаната.........потеглянето не е голям проблем.Спирането на скорост също.В завоя тръгва ,ама и се изнася добре.Недостатък е единствено ползването на абс.;
-''предно с всесезонни гуми''-колата е москвич алеко,гумите са нито зимни ,нито летни-кръстили сме го ''снежанка" :mhihi: -тръгва трудно ,спира хаосно,моментите в който се чувствам като в 4 колестно ремарке са доста-ама не се предава.Винаги съм стигал безпроблемно от т.а до т. б в зимни условия.;
- ''задно с зимни гуми''-колата е е34 тдс(без шпер),гумите за зимни-тръгва добре,ама на страни,колегите престроили се в лентите до мен на светофара се плашат т.е. ту към единия ,ту към другия-без шпер не е оферта.
Не съм гласувал,защото бих дал по един глас на всеки един отговор.
Винаги ще съм най-спокоен когато колата,която карам е оборудвана с гумите за сезона.
п.с.С нетърпения чакам да падне снега при нас,за да прехвърля зимните гуми на их-а.
Оня ден след разговор с колега,който е със същата кола(ама със зимни гуми)се качих на 29км в планината с летните,за да направя тест.....ще го повторя със тесни зимни гуми и ще пиша.
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ivan. » 22 Дек 2009, 14:40

acho.rs написа:
sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата :no:

Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/ч :shock: Аз друга причина , освен летни гуми не виждам . Та 4х4 летни - абсурд .
Втория вариант е най-удачния , но много ясно че в БМВ форум ще бъде обявен за абсурден . Предното си е по-добро за сняг а всесезонните гуми , ако половината от гласувалите са виждали са по-скоро зимни гуми с прилично поведение на сухо - имат почти същия брой ламели , като зимните и на сняг теглителната им сила е 3-4 пъти по-голяма от летните .
Много важно което се пропуска , много често е ширината на гумата - няма никакъв смисъл от 235 или 255 зимни ... Който ще му се налага да гази сняг , да събира повече хора в колата , тесни зимни гуми и това е ...

Колега,четох ти поста в темата за избор на гуми и честно не мога да го сравня с този :dunno:
Какво те накара да си промениш мнението :?: може би отговора ти ще е полезен
Изображение
by ''kompleksa''

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Ogi » 22 Дек 2009, 15:12

аз разбира се избирам задно със зимни... не защото искам да се предвижа... а защото искам да се забавлявам докъто се предвижвам :lalala:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от KoolyO » 22 Дек 2009, 15:20

На мен по-ми е интересно, че alx е пуснал такава странна анкета...
Прегелдах я цялата, но не е казал нищо по въпроса. Направо се абонирах за темата :)
Тъ... по нея. Без да се включвам в безмислените спорове...
В интерес на истината и 3-те описани варианта са ми се случвали.
Единственият, който ми се вижда разумен е третият. Това при положение, че и четирите гуми са зимни, не само задните. (което не става много ясно от анкетата) Ако е само задните зимни, предните - к'ви да са - не благодаря :nono:
В този случай ще избера предно с всесезонни, колкото и да е гадно усещането (безчувственноста по-скоро)

Всъщност много малко неща ми доставят по-голямо удоволствие от карането на кола със задно предаване и четири перфектни зимни гуми върху леко утъпкан сняг.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от EcLipSeR » 22 Дек 2009, 15:30

ivan. написа:- ''задно с зимни гуми''-колата е е34 тдс(без шпер),гумите за зимни-тръгва добре,ама на страни,колегите престроили се в лентите до мен на светофара се плашат т.е. ту към единия ,ту към другия-без шпер не е оферта.

Колега аз съм със шпер и пак така си ходи не се притеснявай :mhihi: :mhihi: всичко си е от шофера според мен,ако не риташ газта на старта няма да стане освен да е лед като стъкло.
П.С. искам да споделя една мн интересна случка! Става въпрос пак за е34-ката на един приятел,която отпред беше с летни отзад със зимни.Та за къкво става въпрос.Караме си ние една вечер съвсем спокойно и един завой не много остър(ляв) на който предницата губи сцепление и си пътуваме към мантинелата кат пичове с 30 :mhihi: ,при което моя човек,се опитва по все възможни начини да е вкарав в пътя и да промени траекторията на колата,но накрая на спряхме в нея .. Та мисълта ми е ,че предните гуми също са доста важни ,за това като се слагат зимни да се слага комплект,защото той да икономиса пари му излезе двойно :roll:
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от acho.rs » 22 Дек 2009, 15:32

ivan. написа:
acho.rs написа:
sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата :no:

Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/ч :shock: Аз друга причина , освен летни гуми не виждам . Та 4х4 летни - абсурд .
Втория вариант е най-удачния , но много ясно че в БМВ форум ще бъде обявен за абсурден . Предното си е по-добро за сняг а всесезонните гуми , ако половината от гласувалите са виждали са по-скоро зимни гуми с прилично поведение на сухо - имат почти същия брой ламели , като зимните и на сняг теглителната им сила е 3-4 пъти по-голяма от летните .
Много важно което се пропуска , много често е ширината на гумата - няма никакъв смисъл от 235 или 255 зимни ... Който ще му се налага да гази сняг , да събира повече хора в колата , тесни зимни гуми и това е ...

Колега,четох ти поста в темата за избор на гуми и честно не мога да го сравня с този :dunno:
Какво те накара да си промениш мнението :?: може би отговора ти ще е полезен

Кое по-точно съм променил :roll:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ivan. » 22 Дек 2009, 15:33

EcLipSeR написа:
ivan. написа:- ''задно с зимни гуми''-колата е е34 тдс(без шпер),гумите за зимни-тръгва добре,ама на страни,колегите престроили се в лентите до мен на светофара се плашат т.е. ту към единия ,ту към другия-без шпер не е оферта.

Колега аз съм със шпер и пак така си ходи не се притеснявай :mhihi: :mhihi: всичко си е от шофера според мен,ако не риташ газта на старта няма да стане освен да е лед като стъкло.
П.С. искам да споделя една мн интересна случка! Става въпрос пак за е34-ката на един приятел,която отпред беше с летни отзад със зимни.Та за къкво става въпрос.Караме си ние една вечер съвсем спокойно и един завой не много остър(ляв) на който предницата губи сцепление и си пътуваме към мантинелата кат пичове с 30 :mhihi: ,при което моя човек,се опитва по все възможни начини да е вкарав в пътя и да промени траекторията на колата,но накрая на спряхме в нея .. Та мисълта ми е ,че предните гуми също са доста важни ,за това като се слагат зимни да се слага комплект,защото той да икономиса пари му излезе двойно :roll:

Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Fear » 22 Дек 2009, 15:40

ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното

По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ivan. » 22 Дек 2009, 15:42

acho.rs написа:
ivan. написа:
acho.rs написа:
sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата :no:

Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/ч :shock: Аз друга причина , освен летни гуми не виждам . Та 4х4 летни - абсурд .
Втория вариант е най-удачния , но много ясно че в БМВ форум ще бъде обявен за абсурден . Предното си е по-добро за сняг а всесезонните гуми , ако половината от гласувалите са виждали са по-скоро зимни гуми с прилично поведение на сухо - имат почти същия брой ламели , като зимните и на сняг теглителната им сила е 3-4 пъти по-голяма от летните .
Много важно което се пропуска , много често е ширината на гумата - няма никакъв смисъл от 235 или 255 зимни ... Който ще му се налага да гази сняг , да събира повече хора в колата , тесни зимни гуми и това е ...

Колега,четох ти поста в темата за избор на гуми и честно не мога да го сравня с този :dunno:
Какво те накара да си промениш мнението :?: може би отговора ти ще е полезен

Кое по-точно съм променил :roll:
имаше теория за летни гуми зимата и предимствата на предното,ама не ми се занимава да се ровя :winky:
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от ivan. » 22 Дек 2009, 15:45

Fear написа:
ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното

По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост. ;)

Така е.
Когато нито предно ,нито задно тръгва в тази ситуация-4 по 4 -то тръгва и с хубави летни гуми,интересно ми е защо е аутсайдера в анкетата........не хваля летните гуми в зимни условия,просто пиша по темата.
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от acho.rs » 22 Дек 2009, 17:53

Fear написа:
ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното

По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост. ;)

Aко караш цистерна с вода - да . Иначе това изместване е пренебрежимо и с предно по-на далавера в случая ...

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.08.2004
Местоположение: София

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Alpina_D10 » 22 Дек 2009, 18:38

ivan. написа:
Fear написа:
ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното

По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост. ;)

Така е.
Когато нито предно ,нито задно тръгва в тази ситуация-4 по 4 -то тръгва и с хубави летни гуми,интересно ми е защо е аутсайдера в анкетата........не хваля летните гуми в зимни условия,просто пиша по темата.


Защото не може да спира колега :( , а това е повече от достатъчен аргумент.
Аз бях с Uniroyal Rainsport1 и нямах проблеми с тръгването, даже като пробвах заключването на задния диференциал колата тръгваше леко с вратите напред :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от flame » 22 Дек 2009, 18:45

Абе яяяяяяя, да ви питам нещо, което се сетих ей сега...

Покрай многото ми пътувания в снеговете ми направи впечатление, че тежките камиони и тирове се движат безпроблемно ПО НОРМАЛНИ ПЪТИЩА (не некви баири с по 2 метра сняг). Та много хора са миказвали, че за тежките машини нямало зимни гуми. Ама още толкова хора ми казват, че имало. Та с 2 думи - има ли зимни гуми при камиони, автобуси и др. тежки МПСта?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Fear » 22 Дек 2009, 18:46

Alpina_D10 написа:Защото не може да спира колега :( , а това е повече от достатъчен аргумент.
Аз бях с Uniroyal Rainsport1 и нямах проблеми с тръгването, даже като пробвах заключването на задния диференциал колата тръгваше леко с вратите напред :D

Стига бе, на мен летните са ми Rainsport 2 и дори и да има малко сняг, няма ни спиране, ни тръгване. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.08.2004
Местоположение: София

Re: трябва да карате при зимни условия 500км

Мнение от Alpina_D10 » 22 Дек 2009, 19:00

flame написа:Абе яяяяяяя, да ви питам нещо, което се сетих ей сега...

Покрай многото ми пътувания в снеговете ми направи впечатление, че тежките камиони и тирове се движат безпроблемно ПО НОРМАЛНИ ПЪТИЩА (не некви баири с по 2 метра сняг). Та много хора са миказвали, че за тежките машини нямало зимни гуми. Ама още толкова хора ми казват, че имало. Та с 2 думи - има ли зимни гуми при камиони, автобуси и др. тежки МПСта?


Разбира се, че има, но в повечето случай ползват нещо като всесезонни!

Fear написа:
Alpina_D10 написа:Защото не може да спира колега :( , а това е повече от достатъчен аргумент.
Аз бях с Uniroyal Rainsport1 и нямах проблеми с тръгването, даже като пробвах заключването на задния диференциал колата тръгваше леко с вратите напред :D

Стига бе, на мен летните са ми Rainsport 2 и дори и да има малко сняг, няма ни спиране, ни тръгване. :)


Ами тръгването не ми е проблем, защото е 4x4, но спирането си е кофти работа. Как чукна спирачката и АБС се вклучва и се почва едно спиране ...... :(

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook