трябва да карате при зимни условия 500км
Модератор: Общи модератори
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
Аз си мисля ,че автора е направил анкетата ,така че и трите отговора да са еднакво проходими.Може би трябва да се гласува за стила на каране в случая.
Ако Е34 IX се води 4x4 ,значи мога да изразя впечатления и за трите възможни отговора:
-''4х4 с летни гуми''-колата е гореописаната.........потеглянето не е голям проблем.Спирането на скорост също.В завоя тръгва ,ама и се изнася добре.Недостатък е единствено ползването на абс.;
-''предно с всесезонни гуми''-колата е москвич алеко,гумите са нито зимни ,нито летни-кръстили сме го ''снежанка"
-тръгва трудно ,спира хаосно,моментите в който се чувствам като в 4 колестно ремарке са доста-ама не се предава.Винаги съм стигал безпроблемно от т.а до т. б в зимни условия.;
- ''задно с зимни гуми''-колата е е34 тдс(без шпер),гумите за зимни-тръгва добре,ама на страни,колегите престроили се в лентите до мен на светофара се плашат т.е. ту към единия ,ту към другия-без шпер не е оферта.
Не съм гласувал,защото бих дал по един глас на всеки един отговор.
Винаги ще съм най-спокоен когато колата,която карам е оборудвана с гумите за сезона.
п.с.С нетърпения чакам да падне снега при нас,за да прехвърля зимните гуми на их-а.
Оня ден след разговор с колега,който е със същата кола(ама със зимни гуми)се качих на 29км в планината с летните,за да направя тест.....ще го повторя със тесни зимни гуми и ще пиша.
Ако Е34 IX се води 4x4 ,значи мога да изразя впечатления и за трите възможни отговора:
-''4х4 с летни гуми''-колата е гореописаната.........потеглянето не е голям проблем.Спирането на скорост също.В завоя тръгва ,ама и се изнася добре.Недостатък е единствено ползването на абс.;
-''предно с всесезонни гуми''-колата е москвич алеко,гумите са нито зимни ,нито летни-кръстили сме го ''снежанка"

- ''задно с зимни гуми''-колата е е34 тдс(без шпер),гумите за зимни-тръгва добре,ама на страни,колегите престроили се в лентите до мен на светофара се плашат т.е. ту към единия ,ту към другия-без шпер не е оферта.
Не съм гласувал,защото бих дал по един глас на всеки един отговор.
Винаги ще съм най-спокоен когато колата,която карам е оборудвана с гумите за сезона.
п.с.С нетърпения чакам да падне снега при нас,за да прехвърля зимните гуми на их-а.
Оня ден след разговор с колега,който е със същата кола(ама със зимни гуми)се качих на 29км в планината с летните,за да направя тест.....ще го повторя със тесни зимни гуми и ще пиша.

by ''kompleksa''
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
acho.rs написа:sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата
Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/чАз друга причина , освен летни гуми не виждам . Та 4х4 летни - абсурд .
Втория вариант е най-удачния , но много ясно че в БМВ форум ще бъде обявен за абсурден . Предното си е по-добро за сняг а всесезонните гуми , ако половината от гласувалите са виждали са по-скоро зимни гуми с прилично поведение на сухо - имат почти същия брой ламели , като зимните и на сняг теглителната им сила е 3-4 пъти по-голяма от летните .
Много важно което се пропуска , много често е ширината на гумата - няма никакъв смисъл от 235 или 255 зимни ... Който ще му се налага да гази сняг , да събира повече хора в колата , тесни зимни гуми и това е ...
Колега,четох ти поста в темата за избор на гуми и честно не мога да го сравня с този

Какво те накара да си промениш мнението


by ''kompleksa''
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
аз разбира се избирам задно със зимни... не защото искам да се предвижа... а защото искам да се забавлявам докъто се предвижвам 

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
На мен по-ми е интересно, че alx е пуснал такава странна анкета...
Прегелдах я цялата, но не е казал нищо по въпроса. Направо се абонирах за темата
Тъ... по нея. Без да се включвам в безмислените спорове...
В интерес на истината и 3-те описани варианта са ми се случвали.
Единственият, който ми се вижда разумен е третият. Това при положение, че и четирите гуми са зимни, не само задните. (което не става много ясно от анкетата) Ако е само задните зимни, предните - к'ви да са - не благодаря
В този случай ще избера предно с всесезонни, колкото и да е гадно усещането (безчувственноста по-скоро)
Всъщност много малко неща ми доставят по-голямо удоволствие от карането на кола със задно предаване и четири перфектни зимни гуми върху леко утъпкан сняг.
Прегелдах я цялата, но не е казал нищо по въпроса. Направо се абонирах за темата

Тъ... по нея. Без да се включвам в безмислените спорове...
В интерес на истината и 3-те описани варианта са ми се случвали.
Единственият, който ми се вижда разумен е третият. Това при положение, че и четирите гуми са зимни, не само задните. (което не става много ясно от анкетата) Ако е само задните зимни, предните - к'ви да са - не благодаря

В този случай ще избера предно с всесезонни, колкото и да е гадно усещането (безчувственноста по-скоро)
Всъщност много малко неща ми доставят по-голямо удоволствие от карането на кола със задно предаване и четири перфектни зимни гуми върху леко утъпкан сняг.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
ivan. написа:- ''задно с зимни гуми''-колата е е34 тдс(без шпер),гумите за зимни-тръгва добре,ама на страни,колегите престроили се в лентите до мен на светофара се плашат т.е. ту към единия ,ту към другия-без шпер не е оферта.
Колега аз съм със шпер и пак така си ходи не се притеснявай


П.С. искам да споделя една мн интересна случка! Става въпрос пак за е34-ката на един приятел,която отпред беше с летни отзад със зимни.Та за къкво става въпрос.Караме си ние една вечер съвсем спокойно и един завой не много остър(ляв) на който предницата губи сцепление и си пътуваме към мантинелата кат пичове с 30



a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
ivan. написа:acho.rs написа:sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата
Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/чАз друга причина , освен летни гуми не виждам . Та 4х4 летни - абсурд .
Втория вариант е най-удачния , но много ясно че в БМВ форум ще бъде обявен за абсурден . Предното си е по-добро за сняг а всесезонните гуми , ако половината от гласувалите са виждали са по-скоро зимни гуми с прилично поведение на сухо - имат почти същия брой ламели , като зимните и на сняг теглителната им сила е 3-4 пъти по-голяма от летните .
Много важно което се пропуска , много често е ширината на гумата - няма никакъв смисъл от 235 или 255 зимни ... Който ще му се налага да гази сняг , да събира повече хора в колата , тесни зимни гуми и това е ...
Колега,четох ти поста в темата за избор на гуми и честно не мога да го сравня с този![]()
Какво те накара да си промениш мнениетоможе би отговора ти ще е полезен
Кое по-точно съм променил

Re: трябва да карате при зимни условия 500км
EcLipSeR написа:ivan. написа:- ''задно с зимни гуми''-колата е е34 тдс(без шпер),гумите за зимни-тръгва добре,ама на страни,колегите престроили се в лентите до мен на светофара се плашат т.е. ту към единия ,ту към другия-без шпер не е оферта.
Колега аз съм със шпер и пак така си ходи не се притеснявай![]()
всичко си е от шофера според мен,ако не риташ газта на старта няма да стане освен да е лед като стъкло.
П.С. искам да споделя една мн интересна случка! Става въпрос пак за е34-ката на един приятел,която отпред беше с летни отзад със зимни.Та за къкво става въпрос.Караме си ние една вечер съвсем спокойно и един завой не много остър(ляв) на който предницата губи сцепление и си пътуваме към мантинелата кат пичове с 30,при което моя човек,се опитва по все възможни начини да е вкарав в пътя и да промени траекторията на колата,но накрая на спряхме в нея .. Та мисълта ми е ,че предните гуми също са доста важни ,за това като се слагат зимни да се слага комплект,защото той да икономиса пари му излезе двойно
Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното

by ''kompleksa''
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното
По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост.

Re: трябва да карате при зимни условия 500км
имаше теория за летни гуми зимата и предимствата на предното,ама не ми се занимава да се ровяacho.rs написа:ivan. написа:acho.rs написа:sonic написа:Наистина първите два варианта са безсмислени- както и анкетата
Наистина странна анкета .
.. Оня ден на първокласния път между Ясен и Долни Дъбник ( пътя беше ужасен,яко сняг и вятър) и един Кайен Турбо се движеше със 60-70 км/чАз друга причина , освен летни гуми не виждам . Та 4х4 летни - абсурд .
Втория вариант е най-удачния , но много ясно че в БМВ форум ще бъде обявен за абсурден . Предното си е по-добро за сняг а всесезонните гуми , ако половината от гласувалите са виждали са по-скоро зимни гуми с прилично поведение на сухо - имат почти същия брой ламели , като зимните и на сняг теглителната им сила е 3-4 пъти по-голяма от летните .
Много важно което се пропуска , много често е ширината на гумата - няма никакъв смисъл от 235 или 255 зимни ... Който ще му се налага да гази сняг , да събира повече хора в колата , тесни зимни гуми и това е ...
Колега,четох ти поста в темата за избор на гуми и честно не мога да го сравня с този![]()
Какво те накара да си промениш мнениетоможе би отговора ти ще е полезен
Кое по-точно съм променил


by ''kompleksa''
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
Fear написа:ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното
По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост.
Така е.
Когато нито предно ,нито задно тръгва в тази ситуация-4 по 4 -то тръгва и с хубави летни гуми,интересно ми е защо е аутсайдера в анкетата........не хваля летните гуми в зимни условия,просто пиша по темата.

by ''kompleksa''
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
Fear написа:ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното
По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост.
Aко караш цистерна с вода - да . Иначе това изместване е пренебрежимо и с предно по-на далавера в случая ...
- Alpina_D10
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24.08.2004
- Местоположение: София
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
ivan. написа:Fear написа:ivan. написа:Имах предвид потегляне на светофар при кръстовище,което е изкачване.Няма тръгване от место в тоя случай със задното
По-скоро е обратното. В такава ситуация предното е по-кофти, защото тежестта е изместена към задния мост.
Така е.
Когато нито предно ,нито задно тръгва в тази ситуация-4 по 4 -то тръгва и с хубави летни гуми,интересно ми е защо е аутсайдера в анкетата........не хваля летните гуми в зимни условия,просто пиша по темата.
Защото не може да спира колега

Аз бях с Uniroyal Rainsport1 и нямах проблеми с тръгването, даже като пробвах заключването на задния диференциал колата тръгваше леко с вратите напред

Re: трябва да карате при зимни условия 500км
Абе яяяяяяя, да ви питам нещо, което се сетих ей сега...
Покрай многото ми пътувания в снеговете ми направи впечатление, че тежките камиони и тирове се движат безпроблемно ПО НОРМАЛНИ ПЪТИЩА (не некви баири с по 2 метра сняг). Та много хора са миказвали, че за тежките машини нямало зимни гуми. Ама още толкова хора ми казват, че имало. Та с 2 думи - има ли зимни гуми при камиони, автобуси и др. тежки МПСта?
Покрай многото ми пътувания в снеговете ми направи впечатление, че тежките камиони и тирове се движат безпроблемно ПО НОРМАЛНИ ПЪТИЩА (не некви баири с по 2 метра сняг). Та много хора са миказвали, че за тежките машини нямало зимни гуми. Ама още толкова хора ми казват, че имало. Та с 2 думи - има ли зимни гуми при камиони, автобуси и др. тежки МПСта?
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
Alpina_D10 написа:Защото не може да спира колега, а това е повече от достатъчен аргумент.
Аз бях с Uniroyal Rainsport1 и нямах проблеми с тръгването, даже като пробвах заключването на задния диференциал колата тръгваше леко с вратите напред
Стига бе, на мен летните са ми Rainsport 2 и дори и да има малко сняг, няма ни спиране, ни тръгване.

- Alpina_D10
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24.08.2004
- Местоположение: София
Re: трябва да карате при зимни условия 500км
flame написа:Абе яяяяяяя, да ви питам нещо, което се сетих ей сега...
Покрай многото ми пътувания в снеговете ми направи впечатление, че тежките камиони и тирове се движат безпроблемно ПО НОРМАЛНИ ПЪТИЩА (не некви баири с по 2 метра сняг). Та много хора са миказвали, че за тежките машини нямало зимни гуми. Ама още толкова хора ми казват, че имало. Та с 2 думи - има ли зимни гуми при камиони, автобуси и др. тежки МПСта?
Разбира се, че има, но в повечето случай ползват нещо като всесезонни!
Fear написа:Alpina_D10 написа:Защото не може да спира колега, а това е повече от достатъчен аргумент.
Аз бях с Uniroyal Rainsport1 и нямах проблеми с тръгването, даже като пробвах заключването на задния диференциал колата тръгваше леко с вратите напред
Стига бе, на мен летните са ми Rainsport 2 и дори и да има малко сняг, няма ни спиране, ни тръгване.
Ами тръгването не ми е проблем, защото е 4x4, но спирането си е кофти работа. Как чукна спирачката и АБС се вклучва и се почва едно спиране ......

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани