Какви бутала за турбинирано М20?
Модератор: bum_bum
			48 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
Какви бутала за турбинирано М20?
за турбиниране на м20   2,7 какви бутала ?  от  2,7 ета  или  от м42 ,   и   въпрос   буталата   на  318 ис  е30  и  е36  еднакви ли са ???
			
				Последна промяна tuningfena на 17 Юли 2010, 12:57, променена общо 1 път
					
				
			
		- autovan
 - младши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 326
 - Регистриран на: 22.11.2007
 - Местоположение: хасково
 - Кара: 535d
 - Мечтае да кара: 535d
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Зависи каква степен на сгъстяване искаш да постигнеш и на какво налягане смяташ да караш.
			
		- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Ванка това бялото  би турбото беше с м42  бутала нали .,  ми  търся максимум 0,8   бара и по ниска степен на згъстяване за да може при възможност после да  скочи налягането
			
		- autovan
 - младши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 326
 - Регистриран на: 22.11.2007
 - Местоположение: хасково
 - Кара: 535d
 - Мечтае да кара: 535d
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
На бялото буталата бяха от М43. Ако смяташ да надуваш над 1bar по добре си сложи бутала за турбо
			
		- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
ами те са по  един куфар пари  кованите, в момвнта не располагам с толко пари, като за начало мисля да пробвам с  като на  бялото карантиите да видим колкото издаржи  
   туи  м43  от  е36 ис ли беше  
			
		- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Не, М43 е от E36 316i/318i, тоест 8 клапановия двигател с верига. IS-ката я има във вариант М42 и М44 (по-късните).
			BMW only!
		- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
amd написа:Не, М43 е от E36 316i/318i, тоест 8 клапановия двигател с верига. IS-ката я има във вариант М42 и М44 (по-късните).
хм , благодаря ти колега , щото нали ис ковите бутала са по усилени те ако са от м43 по добре да са от 2,7 ета според мен
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
На един приятел 328-цата турбо е с is-ови бутала и доста време вече кара на 1.3 бара (Т3/Т4 турбина) без проблеми.
			W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
		Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Сега : 190E M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди : 190E 2.5-16v турбо
- 402м @ 13.934 (0.5 bar, писта Божурище)
за този мерцедес ли става дума http://vbox7.com/play:75106220
			
		Преди : 190E 2.5-16v турбо
- 402м @ 13.934 (0.5 bar, писта Божурище)
за този мерцедес ли става дума http://vbox7.com/play:75106220
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Да, това е моя , като гледам клипа е доста стар още преди да оправя предната броня, най-вероятно е един от първите тестове на божура  
			W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
		Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Мен ли ми се струва или единият говори за м20 тунингфена ,а жорето за м50 ???!!
			“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
		Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
00Cool написа:Мен ли ми се струва или единият говори за м20 тунингфена ,а жорето за м50 ???!!
Така е , но става въпрос за is-вите бутала, иначе мотора за който говоря е м52б28
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
		Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Joreto написа:Да, това е моя , като гледам клипа е доста стар още преди да оправя предната броня, най-вероятно е един от първите тестове на божура
този е единствения мерцедес които ми е симпатичен , гледал съм го на божура
Последна промяна tuningfena на 31 Дек 2009, 10:48, променена общо 1 път
					
				
			
		- tuningfena
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1012
 - Регистриран на: 3.06.2006
 - Местоположение: dimitrovgrad
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30-327 . е30-320
 - Мечтае да кара: bmw 327i turbo
 - Детайли за колата: BMW 327 i
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
00Cool написа:Мен ли ми се струва или единият говори за м20 тунингфена ,а жорето за м50 ???!!
Да аз говоря за м20 , мислех да съм с бутала от 2,7 ета но ми се виждат доста крехки , чувал съм че издържали но ме съмнява
- nayden
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 258
 - Регистриран на: 2.10.2008
 - Местоположение: Хасково
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60
 
Re: за турбиниран 2,7 какви бутала ?
Вземаш от Ета 2.7 долнището , слагаш глава от М20В25 . Сгъстяването ти става около 8.3:1 . Надуваш на 0.8 и си караш със здраве кола с 300-320 коня . Говорихме с тебе по тоя въпрос , недей ги мисли толко буталата . Нищо няма до им стане на тая мощност.Има доста други неща които са от изключителна важност ! Трябват ти дюзи 350-400cc ,стабилна горивна система с дебит поне 200 литра на час , управление на двигателя (електроника)  , друго запалване , подходящо турбо ,хедърси , генерация на 76мм ,турбо пътища на 2.5-3 инча , кулер , BOV , гейт и др. п..ки майни . След като направиш всичко това , ще разбереш за какво става дума . Щях да забравя да отбележа ,че е препоръчително двигателя да е ребилдван (сегменти ,лагери,клапани,хубаво масло и т.н.) . Все пак от 130 коня отива на 300 .
			9.715@249.48km/h  1.71-60ft 
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
		https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
			48 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	