защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
дали е накьсан,напукан,ама тои като нее в ред си личи,то едно тракане пада че си нямаш идея.утре ще ти снимам 3-4 скьсани ,дано не забравя
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
ей колега колко имам да те черпя
все пак нова или втора употреба?

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
cls6666 написа:ей колега колко имам да те черпявсе пак нова или втора употреба?
Ако е 2-ра рька да е от Е-34,но ти не се навиваи сега че е точно от шаибата
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
ок ама защо лоста на обтегача се движи с такъв голям ход
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
cls6666 написа:колеги защо опира ролката която е на механизма за обтягане на ремъка в диска на коляновия вал сменил съм амортисьорчето 7 ,ремъка и лоста 1
преди смяната на лоста беше окгледам че шайбата е намаляла с милиметър -два
лоста е нов оригинална бмв част
на някой да се е случвало?
Колега не пипаи демфера не е от него имах същия проблем оказа се болт номер 2 и номер 4 на първата схема с времето се разхбва стегни ги хубаво но внимаваи да не ги превартиш щото е алумини

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
оказа се че демпферната шайба въобще не е демпферна
по лека е от оригиналната и цяла без гума в нея
сега и снимки новата и старата





и имаше разлика като я запалих после


сега и снимки новата и старата
и имаше разлика като я запалих после

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
Мда добре е жулила.Какьв всьщност се оказа дефекта,по издадена или ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
може би не си върши работата
нали за това оригиналната е с гума инженерите да не са по глупави и заради тая шайба всичко около нея е ново
първо ремъците и двата щото ги изгубих и или се късаха механизма за обтягане , първо амортисьорчето стана на две ,после и лостчето и гайката беше поиталианчвана и накрая и шайбата
засега не се усеща притрисането малко над ниските обороти и е по тиха или си внушавам
дано да не хвърля новото амортисьорче
и имаше един 0-пръстен между шаибите а в каталога го няма трябва ли да го има?

първо ремъците и двата щото ги изгубих и или се късаха механизма за обтягане , първо амортисьорчето стана на две ,после и лостчето и гайката беше поиталианчвана и накрая и шайбата

засега не се усеща притрисането малко над ниските обороти и е по тиха или си внушавам

дано да не хвърля новото амортисьорче
и имаше един 0-пръстен между шаибите а в каталога го няма трябва ли да го има?
- kutie39
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds
- Мечтае да кара: e39 M power
- Детайли за колата: 1996g 2.5 tds 143hp Ръчни скорости
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
Колеги имам същия проблем оптяжната ролка опира долу в шайбата смених и лосчета и амонтесьора и тоцхно пурвия ден нямасхе проблеми и после пак започна да опира
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: защо опира ролката в шайбата на кол.вал-тдс
Колега,ремъците са също два размера ,да не идва от там проблема .Погледни си алтернатора от кой модел е по него виж размера http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... lternator/
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани