Нещо невиждано!!!
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BoLiViV
- Red Fanatic
-
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 11.04.2005
- Местоположение: Русе, София и Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М50B20
- Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
- Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG
Нещо невиждано!!!
Момчета рових се малко и нета и вижте на какво попаднах нямам думи с които мога да го опиша и затова по-добре да ви го покажа!!!





Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Dundiu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 8.05.2005
- Местоположение: Горна Оряховица
- Кара: IS
- BoLiViV
- Red Fanatic
-
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 11.04.2005
- Местоположение: Русе, София и Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М50B20
- Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
- Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Те като му се сложи това ще потъне кораба...Dundiu написа:можеби двигател на голям кораб, танкер![]()
![]()





'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Аз съм виждал корабен двигател с 4-ри цилиндъра/бутала и му правеха ремонт на единия цилиндър ... и човека влизаше вътре в цилиндъра и си бачкаше .. правете му сметка 



R.I.P Landikar
Допълнение!
Това е двигател на Mitsubishi! Повече инфо в имаше някъде в този форум: http://www.mitsubishibg.com/forum/
според мен това е нещо друго, както повечето от вас знаят двг. на онези големите камиони "катерпилар" са на ток който се произвежда от 4 огромни дизелови генератора. Когато попитах защо е така ми се обясни че толкова голям двг. не може да работи нормално и ми казаха да си представя колко голяма искра ще трябва за запалването и каква детонация ще се получава.
Ето гугъл какво каза
А ако на някой му се чете повече:
http://www.mesj.or.jp/mesj_e/english/pub/english/text/mv26n021998p20.html
Или с две думи направо си е корабен двигател за 'високоскоростни танкери'.

2 DU-Sulzer RTA96C Engine The first model of the DU-Sulzer RTA96C Engine which had been developed as the diesel engine of the maximum output in the world for the over-Panamax high-speed container carrier, was completed in March, 1997, and after the confirmatory tests over about 3 months on the reliability and various performances, and the Nox test were carried out, the engine was delivered to the customer. The first engine is the main engine, 11RTA96C (55,300 kW x 100 rpm), for the 6,214 TEU container carrier for NYK built by IHI, and the second engine is the main engine, 12RTA96C (65,880 kW x 100 rpm(R1)) , for the 6,674 TEU container carrier for P&OCL built by IHI.
А ако на някой му се чете повече:
http://www.mesj.or.jp/mesj_e/english/pub/english/text/mv26n021998p20.html
Или с две думи направо си е корабен двигател за 'високоскоростни танкери'.

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Kris написа:според мен това е нещо друго, както повечето от вас знаят двг. на онези големите камиони "катерпилар" са на ток който се произвежда от 4 огромни дизелови генератора. Когато попитах защо е така ми се обясни че толкова голям двг. не може да работи нормално и ми казаха да си представя колко голяма искра ще трябва за запалването и каква детонация ще се получава.
Бе то на дизела по принцип не му трябва искара ... а никой кретен няма да реши да прави бензинов двигател с тези размери



R.I.P Landikar
Ей го и кораба дето носи такъв двигател
http://www.mhi.co.jp/ship/english/htm/castor01.htm
http://www.khi.co.jp/tech/n135g04.gif
http://www.mhi.co.jp/ship/english/htm/castor01.htm
http://www.khi.co.jp/tech/n135g04.gif
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Хунта написа:Ей го и кораба дето носи такъв двигател
http://www.mhi.co.jp/ship/english/htm/castor01.htm
http://www.khi.co.jp/tech/n135g04.gif
Този е с двигатели МАН, доколкото можах да разчета характеристиките.
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alx