Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Мисля, че може да стане добра тема ако всеки сподели впечатления (а ако е имал проблеми как ги е решил)
Повод да започна темата - за първи път като стана под -10 градуса Е90-та пали малко по-различно. Първата 1 секунда леко претриса двигателя, още 3 секунди леко трака и на 5-тата секунда си работи вече нормално (както през лятото). От няколко месеца съм само на Алпин Дизел и си мисля, че не би трябвало проблема да е от горивото... От какво е това (освен от студа разбира се) според вас и нормално ли е?
Повод да започна темата - за първи път като стана под -10 градуса Е90-та пали малко по-различно. Първата 1 секунда леко претриса двигателя, още 3 секунди леко трака и на 5-тата секунда си работи вече нормално (както през лятото). От няколко месеца съм само на Алпин Дизел и си мисля, че не би трябвало проблема да е от горивото... От какво е това (освен от студа разбира се) според вас и нормално ли е?
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
flame написа:Мисля, че може да стане добра тема ако всеки сподели впечатления (а ако е имал проблеми как ги е решил)
Повод да започна темата - за първи път като стана под -10 градуса Е90-та пали малко по-различно. Първата 1 секунда леко претриса двигателя, още 3 секунди леко трака и на 5-тата секунда си работи вече нормално (както през лятото). От няколко месеца съм само на Алпин Дизел и си мисля, че не би трябвало проблема да е от горивото... От какво е това (освен от студа разбира се) според вас и нормално ли е?
При мен е почти същото, но си мисля, че е зареди имам свещ/реле които не работят като хората и си мисля, че е заради това има малко претрисане ... иначе колата пали отраз и при -14
П.П И аз слагам само Алпин Дизел
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
При Е60-та като не ми работеше релето беше така,претрисане и след 10-на секунди всичко си е ОК.Не ми работеха и 6-те свещи и при -12-13 запали без проблем но беше първите секунди така нестабилна.След смяната нещата се оправиха.Може би някоя свещ не работи и затова е така.
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Но преди 1 седмица (когато беше около 0 градуса) не го правеше тоя номер...
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
flame написа:Но преди 1 седмица (когато беше около 0 градуса) не го правеше тоя номер...
Еми точно,не е било достатъчно студено.А като я запалиш изпушва ли за малко(говоря за сега като претриса)?
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
galant написа:flame написа:Но преди 1 седмица (когато беше около 0 градуса) не го правеше тоя номер...
Еми точно,не е било достатъчно студено.А като я запалиш изпушва ли за малко(говоря за сега като претриса)?
Честно казано не съм обърнал внимание, но мисля, че не (или не е яко изпушване, че да го забележа).
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Отиди да ти проверят свещите и релето,мисля че някъде там е проблема но не знам,говоря от личен опит.При мен беше така и срещу 220лв реле и 70лв труд си реших проблема,при теб може и свещ да е или 2-3,не е задължително да е реле.
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
galant написа:Отиди да ти проверят свещите и релето,мисля че някъде там е проблема но не знам,говоря от личен опит.При мен беше така и срещу 220лв реле и 70лв труд си реших проблема,при теб може и свещ да е или 2-3,не е задължително да е реле.
И само да попитам - ако отида чак когато се стопли - има ли рискове, по-големи от 300 кинта?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
По принцип няма... само мъчиш мотора, ако си с читава нафта като AD на OMV... иначе не съм сигурен за подгряването и релетата, щото тия дето сте с ключ подгрявате винаги... докато ние с чип не можем да подгряваме "насила" - мойта съм я виждал да подгрява... ама рядко, много рядко... и като цъкна копчето и не подгрее... кво правим... а според мен индикацията че подгрява не е свързана с това дали ти е читаво релето или не т.е. колата да "разбира", че имаш проблеми с подгряващите елементи и да не се занимава... та нещата са малко относителни и май трябва някой, много запознат с управлението на подгрева при новите модели да се изкаже...
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Абе на мен казаха че не е добре така,тези претрисания не са добре за ДВГ,а относно подгряването на тези с чип наистина е странно.Онзи ден беше пред нас към -8 и ми се появи на лед-а(е90) "жичката" за около 3-5сек което си е доста време и тогава запали.Вчера при -10 запали без да се появи индикация,странно е наистина
- dan1el
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0d
- Мечтае да кара: 650xi
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
При мен сега на студовете ми прави впечатление, че при самото палене едновременно ми светва датчика за гумите, ABS и това с 4x4. Светят за около секунда и гаснат. Миналата година не ми е правило впечатление. Нормално ли е?
- gkgeorgiev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520Д
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
galant написа:Абе на мен казаха че не е добре така,тези претрисания не са добре за ДВГ,а относно подгряването на тези с чип наистина е странно.Онзи ден беше пред нас към -8 и ми се появи на лед-а(е90) "жичката" за около 3-5сек което си е доста време и тогава запали.Вчера при -10 запали без да се появи индикация,странно е наистина
И на мен днес ми се появи за пръв път тази "жичка" за около 2 секунди. И аз последните 2 дена забелязвам "проблем" с паленето. Отнема на колата около 2-3 секунди докато "зацепи". Едва ли е от горивото, те нали Алпин Дизела уж имат добавки точно за такова време.
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
само да подсетя на тия с печките...! говоря за печки-самостаятелните на гориво-не дизелаците само. печката се включва и работи само ако колата не е стигнала на резерва и като казвам на резерва-първото подсещане на 70км -не това ,дето свети след 50км-оставащи постоянно. начи печките не включват ,когато колата е останала на резерва-явно има някакво ограничение и не пуска ,за да не изхаби бензина в резервоара. иначе паленето на мен ми е безпроблемно ,а пък след работила печка е песен направо.....
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
SKISA написа:..........................................иначе паленето на мен ми е безпроблемно ,а пък след работила печка е песен направо.....
Абе бензина си е бензин,а за зимата да не говорим.Дизела е добре ама капризна работа,като жената горе долу!
- Extravaganza
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW Х5 3.0D, E53, 2006
- Мечтае да кара: колело
Re: Дизел + студ - кое е нормално и кое не?
Хм, и аз имам същия проблем с моята дизелка, карам я само с АД на ОМВ. Тази сутрин на -11 от първия път не запали, но от втория запали. Първите 5 сек и аз имам леко тресене, за което споменахте. Аз имам две изгорели свещи от 6.
Как може да се разбере дали има проблем с релето?
А и нещо по-лошо - за първи път тази сутрин, когато я запалих - ми светнаха два датчика на таблото - за спирачната система и датчика на автоматичната кутия в жълто, дали нещо не е заради масло пак заради студеното време....???
Как може да се разбере дали има проблем с релето?
А и нещо по-лошо - за първи път тази сутрин, когато я запалих - ми светнаха два датчика на таблото - за спирачната система и датчика на автоматичната кутия в жълто, дали нещо не е заради масло пак заради студеното време....???
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани