Моля за превод...
Модератор: Общи модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Моля за превод...
Колеги ще ви замоля, който е по-навътре от мене с техническия английски да бутне едно рамо, защото това ми е важно...Като цяло го преведох, но някои неща не са ми съвсем ясни
Става дума за малко стругарска работа по разпределителния вал
. Just turn a ring that's a slip fit over the balancer and drill a radial hole in it to guide the drill bit when you drill the balancer and crank snout for the pin. The ring should be thick enough so the drill bit won't wander from true radial when you drill.
The pin can be just a length of drill rod about 1/4 inch in diameter. Drill the hole so the pin is a press fit through the balancer and the crank snout. This locks them together so the balancer can't slip on the crank.
Another way to pin the balancer to the crank is to drill the hole lengthwise along the parting line between the balancer and the crank snout so that half of the diameter of the pin will be in the balancer and half in the crank snout.
И евентуално това
Next time you replace the harmonic balancer/pulley, add the diamond impregnated washer between it and the timing sprocket. Be sure to install a new bolt as per instructions in the shop manual (initially torque to 37 lb-ft then turn the bolt 140 degrees further).
Става дума за малко стругарска работа по разпределителния вал
. Just turn a ring that's a slip fit over the balancer and drill a radial hole in it to guide the drill bit when you drill the balancer and crank snout for the pin. The ring should be thick enough so the drill bit won't wander from true radial when you drill.
The pin can be just a length of drill rod about 1/4 inch in diameter. Drill the hole so the pin is a press fit through the balancer and the crank snout. This locks them together so the balancer can't slip on the crank.
Another way to pin the balancer to the crank is to drill the hole lengthwise along the parting line between the balancer and the crank snout so that half of the diameter of the pin will be in the balancer and half in the crank snout.
И евентуално това
Next time you replace the harmonic balancer/pulley, add the diamond impregnated washer between it and the timing sprocket. Be sure to install a new bolt as per instructions in the shop manual (initially torque to 37 lb-ft then turn the bolt 140 degrees further).
Re: Моля за превод...
Flat 6 написа:Колеги ще ви замоля, който е по-навътре от мене с техническия английски да бутне едно рамо, защото това ми е важно...Като цяло го преведох, но някои неща не са ми съвсем ясни
Става дума за малко стругарска работа по разпределителния вал
. Just turn a ring that's a slip fit over the balancer and drill a radial hole in it to guide the drill bit when you drill the balancer and crank snout for the pin. The ring should be thick enough so the drill bit won't wander from true radial when you drill.
The pin can be just a length of drill rod about 1/4 inch in diameter. Drill the hole so the pin is a press fit through the balancer and the crank snout. This locks them together so the balancer can't slip on the crank.
Another way to pin the balancer to the crank is to drill the hole lengthwise along the parting line between the balancer and the crank snout so that half of the diameter of the pin will be in the balancer and half in the crank snout.
И евентуално това
Next time you replace the harmonic balancer/pulley, add the diamond impregnated washer between it and the timing sprocket. Be sure to install a new bolt as per instructions in the shop manual (initially torque to 37 lb-ft then turn the bolt 140 degrees further).
просто си направи (на струг предполагам) пръстен който плътно да ляга/надява върху балансера (предполагам че става въпрос за хармоничния баланс на коляновия вал) и го пробии отстрани (радиално) за да можеш да го използваш като водач на бургията като започнеш да разпробиваш балансера и издатъка на коляновия вал. (бп: идеята е просто да си сигурен че пробиваш баланса и коляновия вал радиално а не накриво). пръстена трябва да е достатъчно дебел (висок) че да води точно бургията за да разпробиеш дупката радиално.
шплента може да е дълъг колкото 1/4 инча бургия (бп: дължините са стандартни и така наизуст мисля че 1/4 бургиите са около 10см дълги- провери). Разпробии дупката така че шплента да влиза трудно (демек със набиване) във балансера и издатъка на коляновия вал. по този начин балансера не може да се плъзга по оста на коляновия вал.
друг начин да се застопори балансера е да се пробие дупка по дължината на оста така че половината да е във балансера а другата половина във издатъка на коляновия вал. след това се набива шплента.. (бп: твърдо против това защото отслабва върха на коляновия вал и при високи обороти ако не си балансиран перфектно (което е почти винаги случая) може да се отчупи със все баланса и тогава... шрапнели)
следващия път като сменяш баланса/колелото , сложи една импрегнирана със диаманти (?) шайба между баланса и зъбчатото колело на дренжната верига. задължително е да се сложи нов болт според инструкциите във гаражното ръководство (като начало го натегни на 37 паунда след това го натегни още 140 градуса).
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани