Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Dido_stz » 22 Яну 2010, 12:14

///M Power написа:Спирачките може и да не са такъв проблем ( аз карах 3 г. с барабани отзад като смених с М42-ка ) , но окачването отпред мисля е по-важно , заради по тежкия мотор !

:dunno:
аз и преди и сега съм си с BILSTEIN газови амортесьори, тия които ги дават по каталог за Е36 и спотни пружини, 40/30 и единственната разлика която намирам е, че примерно на Калояново колата ми много недозавиваше. Но не знам това дали се дължи на гумите или на окачването, преди бях с BRIDGESTONE POTENZA и бях супер доволен от тия гуми, сложих DUNLOP SUPER SPORT или нещо такова и не ме кефят особенно, така че си мисля че е от гумите това недозавиване. Зависи как ще се кара колата все пак. Аз мисля скоро да вземам един комплект амортесьори с пружини и койловъри мисля, имаше една оферта на GAZ тука във форума, тогава ще видим как е.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
тук амортесьорите са еднакви при 318 и 325
the project is ready....
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от .::Братоев::. » 22 Яну 2010, 12:18

Dido_stz написа:
///M Power написа:Спирачките може и да не са такъв проблем ( аз карах 3 г. с барабани отзад като смених с М42-ка ) , но окачването отпред мисля е по-важно , заради по тежкия мотор !

:dunno:
аз и преди и сега съм си с BILSTEIN газови амортесьори, тия които ги дават по каталог за Е36 и спотни пружини, 40/30 и единственната разлика която намирам е, че примерно на Калояново колата ми много недозавиваше. Но не знам това дали се дължи на гумите или на окачването, преди бях с BRIDGESTONE POTENZA и бях супер доволен от тия гуми, сложих DUNLOP SUPER SPORT или нещо такова и не ме кефят особенно, така че си мисля че е от гумите това недозавиване. Зависи как ще се кара колата все пак. Аз мисля скоро да вземам един комплект амортесьори с пружини и койловъри мисля, имаше една оферта на GAZ тука във форума, тогава ще видим как е.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
тук амортесьорите са еднакви при 318 и 325

ама дидо на 316ката амортисьора е с тънък стержен и по-бързо ше се прецака с тежкия мотор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от ///M Power » 22 Яну 2010, 12:34

На повечето места където съм гледал дават отделно за 4 цил и 6 цил . , то не че няма да може да се кара , но повечедението на колата се влошава ( примерно недозавиването , може да се дължи на по-тежката предница и невъзможноста на окачването да се справи с натоварването ) , а както каза и колега сигурно по-бързо ще си заминат амортисьорите
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Dido_stz » 22 Яну 2010, 12:44

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
ето и за 316. За 316,318,325 дават един и същи амортисьор. :conf: :dunno:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от ///M Power » 22 Яну 2010, 12:50

Dido_stz написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=31_0243&hg=31&fg=10
ето и за 316. За 316,318,325 дават един и същи амортисьор. :conf: :dunno:


и аз ги разгледах , на Мтехника ги дават наистина еднакви , но на нормалното са различни

пс; до сега гледах каталога на ГАЗ , и там са разделени , само при тези които се регулират са еднакви за всички модели
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Dido_stz » 22 Яну 2010, 14:52

това че в реалоема ги дават за 3-те модела които посочих едиин номер за амортисьор не означава ли че са еднакви :conf:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от ///M Power » 22 Яну 2010, 16:00

Dido_stz написа:това че в реалоема ги дават за 3-те модела които посочих едиин номер за амортисьор не означава ли че са еднакви :conf:


да еднакви са, но само на М техника , виж когато е обикновенното окачване че номерата са различни :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Dido_stz » 22 Яну 2010, 16:16

та значи да обобщим по темата, колегата е прав :
- спирачки - може да си карате със същите, но е препоръчително да си сложите по-големи за ваше успокоение;
- окачване - може да се кара със същото, НО е възможно да се скъси живота на амортисьорите, казвам НО, защото нямам опит още . Моите са на около 30000 км, купувани преди 2 години. От 1 година съм с М50В25 и нямам ядове за момента.
the project is ready....
ИзображениеИзображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от LiTtLeRoCk » 04 Фев 2010, 15:12

mitrax написа:може ли да изясниме нещо , но без да е на изуст .
Аз преди 2 дни направих е36 купе 320 на 328 . М52 и 2та мотора. На б28цата е малко по дълга кутията , и за това се прехвърлят кардана и 2те части на механиката на скоростния лост.
Мисля че на компакта ако си имал механиката от Б20 на скоростния лост също щял си да минеш без преправяне , по същия начин с кардана ? Или може би при кардана не се минава без преправяне? Мисълта ми е преправяли сте защото не сте имали точните чаркове , или защото е неизбежно ?
Също ... на Б28цата се оказа шортшифтър , с обикновенното лостче иамаше дори страшно разстояние за да превключи скорост.

Така кардана трябва да се преправи,лоста за превключане на скоростите също заради гуменото каре което при компакта е различно и опира в него,може да се използва алуминиевия лост който позиционира скоростния лост от 320.Амортесьорите и тампоните на двигателя също е хубаво да се сменят при първа възможност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 487
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: е36 compact 95' 1,6
Мечтае да кара: m3 e92

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Пецата » 05 Фев 2010, 8:14

темата е идеална в момента се замислям да правя точно това,искам да попитам как е компакта с м50б20 :) имам предвид заслужава ли си да се прави тази трансплантация и долу горе как върви спрямо другите коли например е36 купе,седан с м50б20 или просто ако сте я тествали да кажете резултати някакви :) Благодаря предварително :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: e61 530D 231hP

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Flymen » 05 Фев 2010, 8:59

Ще върви повече от тях като се има предвид голямата разлика в теглото -над 100кг по-лек е компакта от седана и купето :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от .::Братоев::. » 05 Фев 2010, 10:23

с ицо ше напраим замерване да си сверим часовниците и ше споделим тука къв е резултата :mhihi:
Изображение

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Dido_stz » 05 Фев 2010, 10:29

то твойто М52 бе
the project is ready....
ИзображениеИзображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Ogi » 05 Фев 2010, 10:38

Dido_stz написа:та значи да обобщим по темата, колегата е прав :
- спирачки - може да си карате със същите, но е препоръчително да си сложите по-големи за ваше успокоение;
- окачване - може да се кара със същото, НО е възможно да се скъси живота на амортисьорите, казвам НО, защото нямам опит още . Моите са на около 30000 км, купувани преди 2 години. От 1 година съм с М50В25 и нямам ядове за момента.


И аз да е изкажа :mhihi:

- Спирачките - според мен е задължително да се сменят с някакви по спиращи... с по мощен мотор колата се засилва много повече отколкото със стария... и съответно няма да може да спира по същия начин... аз лично от 6 месеца карам със старите спирачки но все още немога да свикна със трудното спиране :mhihi: за това сега съм предприел смяна на спирачките...
- Окачването - с моето вече 6 месеца нямам никви грижи... до преди седмица бях с рязани пружини отпред и абсолютно никакви грижи... като сменихме онзи ден пружините тествахме амортесьорите дали са още живи... е оказа се че са живи и ще живеят още
- Генерацията - задължително когато минавате от 4 на 6 цил. мотор купете и двуцевката... след нея вече може и да си направите собствена сглобка... но двуцевката няма как да я прескочите...
- скоростния механизъм - единия вариянт както каза колегата е да се преправи вашия... а по лесния според мен е да вземете механизма на колата донор... или да си закупите такъв от 6 цил. автомобил

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от LiTtLeRoCk » 05 Фев 2010, 14:13

Жилото на газта също се скъсява защото при 1.6 е по дълго.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook