Проблеми - осезаемо върви по-малко, леко се завиши разхода..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivan Kazakov
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 30.08.2005
- Местоположение: Майна Таун
Проблеми - осезаемо върви по-малко, леко се завиши разхода..
Здравейте и от мен.Отскоро съм горд притежател на BMW 525 tds и като цяло съм доволен от нея,но след като смених половината чаркове по ДВГ-то, започна да ми създава доста проблеми.Накратко съм сменил всички филтри, ремъци, вериги, ролки, обтегачи, успокоители, гумички на клапани, масло и т.н.След направената процедура колата осезаемо върви по-малко, леко се завиши разхода.Двигателя стана по-шумен, а на празен ход дори започна да притриса.Та въпроса ми е от какво може да е всичко това?Заминаваща си помпа или просто центровката ми куца?Всичко това при условие, че всички части са оригинални и майсторите си разбираха от работата.Искам също така да уточня, че само допреди седмица двг-то не се чуваше, колата се истрелваше като тапа и вървеше като самолет.Някакви предположения???
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
За ремъци, филтри, ролки и т.н. много правилно че си ги сменил ама ако не ти е горяла масло защо си отварял двигателя. Така и не може да се намери/препоръча добър сервиз за реглаж на нафтовата помпа. Брат ми има Е34 525 TDS мина по същия път и сега двигателя на ниски мени обороти, по шумен е и тресе доста повече. иначе върви пак толкова. Все пак диагностика в Дару / Камор няма да навреди и може да ти свършат работа. Лично препоръчвам Камор евентуално ще ти обърнат повече внимание. Реглаж на ГНП обаче е на космическа цена и на двете места.
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Виждам че, си от Пловдив отиди в сервиз Ребо срещу Бриколаж, занимават се с помпи и дюзи имат необходимата техника за тестване и настройки!
Много съм доволен от тези хора-
инж. Божидар Янков гсм0888 602 466
ПС Чакам тези дни да дойде главата за моята помпа, те ще я сменят може да се засечем!
Оторизирани са от Бош!
Успех!
Много съм доволен от тези хора-
инж. Божидар Янков гсм0888 602 466
ПС Чакам тези дни да дойде главата за моята помпа, те ще я сменят може да се засечем!
Оторизирани са от Бош!
Успех!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Re: За някои проблеми
Здравей, и честито ти БМВ Първо-в кой по-точно сервиз ти правиха тези неща, второ , ако си сменял веригата-защо я смени Трето -как можеш да се довериш на майстори ,които не могат да "бръкнат" софтуерно и да "поопипат" помпата Това удоволствие струва около 70лева в ДаруКар и аз, лично, съм доста доволен на Е39-ката спокойно могат да се правят лееекинки корекции по ГНП-то, ама е хубаво преди това да отидеш до Супердизел , само ти трябва мааалко късмет там, защото има двама-трима пълни безхабернициIvan Kazakov написа:Здравейте и от мен.Отскоро съм горд притежател на BMW 525 tds и като цяло съм доволен от нея,но след като смених половината чаркове по ДВГ-то, започна да ми създава доста проблеми.Накратко съм сменил всички филтри, ремъци, вериги, ролки, обтегачи, успокоители, гумички на клапани, масло и т.н.След направената процедура колата осезаемо върви по-малко, леко се завиши разхода.Двигателя стана по-шумен, а на празен ход дори започна да притриса.Та въпроса ми е от какво може да е всичко това?Заминаваща си помпа или просто центровката ми куца?Всичко това при условие, че всички части са оригинални и майсторите си разбираха от работата.Искам също така да уточня, че само допреди седмица двг-то не се чуваше, колата се истрелваше като тапа и вървеше като самолет.Някакви предположения???
Като цяло смятам ,че не са ти направили коректно центровката, тъй като ТДС-са е доста капризен, особенно с новата електроника при Е39
Да ти кажа ли една тайна Да си си свалял скоростите Защото ако е правена тая интервенция е твърде вероятно да са ти завъртяли маховика на 180градуса и сега хол-датчика да му се вие свят и да връща 17-градусово предварение на ГНП-то , и от там няма мощтност, чука, пука, трака, тресе.....
Пиши точно, ама точно след коя интервенция се получи тази ситуация и може би виртуално ще ти помогна-казвай точно какво и как "прави" мотора, на колко оборота, "задъхва" ли се, трудно или доста лесно пали
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Друг отговор би бил, че преди автомобила (тдс) да излезне за продажба презацепват ремъка (всъщност е веригата ) с един зъб, така колата става изключително тиха, но и малко по-мудна (което за незапознати с този двигател няма да им направи впечатление). При теб, обаче е ясно, че не става въпрос за това.
Изключвайки горната хипотеза, аз също предполагам, че центровката ти не е точна. При ГНП -то е много важна, както статичната, така и динамичната центровка. Ето това е нещото, което не могат да ти го направят в БГ (в частност в СоФия). Затова и когато предприемеш "ремонт" на горивната помпа, започват проблемите и твоето "ходене по мъките"!
Все пак, за щастие, има и други мнения, мнения на хора, правили тази процедура, .... а шом са останали и доволни, не ти остава нищо друго, освен да ги послушаш. Късмет и успех!
Изключвайки горната хипотеза, аз също предполагам, че центровката ти не е точна. При ГНП -то е много важна, както статичната, така и динамичната центровка. Ето това е нещото, което не могат да ти го направят в БГ (в частност в СоФия). Затова и когато предприемеш "ремонт" на горивната помпа, започват проблемите и твоето "ходене по мъките"!
Все пак, за щастие, има и други мнения, мнения на хора, правили тази процедура, .... а шом са останали и доволни, не ти остава нищо друго, освен да ги послушаш. Късмет и успех!
Последна промяна ICE на 31 Авг 2005, 0:08, променена общо 1 път
Той е с верига НО, няма значение, когато продават ТДС повечето хитри майстори на късия разказ, а именно продавачите на коли на старо просто завъртат помпата с около 2-3градуса предварение, или отварят капака на клапаните и преместват веригата с един зъб(както каза Айс), после малко "хитра центровка на ОкО" и аидееее, мнооо върви и е мнооо фешън, ама естествено временно Това последното се прави, ако самата верига се е отпуснала(разтеглила), обикновенно това явление се получава след около 200-250хил. км. пробег За мен има два варианта за тоя шум единия го споменах вече, той е свързан с маховика и датчика на Хол Другият вариант е съвсеееем простичък-или помпата не е зацепена правилно(има си специален инструмент за проверка, който се налага на разпределителния вал ,и тулс ,който се вкарва в технологичен отвор при маховика, така грешките се свеждат до минимум ).....ОБАЧЕ ОСНОВНАТА ПРИЧИНА ЗА ТОВА ЧУКАНЕ, ХЛОПАНЕ И НЕВЪРВЕНЕ Е ,ЧЕ СЛЕД СМЯНАТА НА ВЕРИГАТА ,ЗЪБНИТЕ КОЛЕЛА И ОБТЕГАЧИТЕ ТРЯБВА, АМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЕ НАПРАВИ НОВА ,СТАЦИОНАРНА ЦЕНТРОВКА НА ГНП-то, СЛЕД ТОВА И СОФТУЕРНА ТАКАВА.....Защото предишната му "центровка" е правена при разтеглена верига, така че се сещай какво се получаваICE написа:Друг отговор би бил, че преди автомобила (тдс) да излезне за продажба презацепват ремъка с един зъб, така колата става изключително тиха, но и малко по-мудна (което за незапознати с този двигател няма да им направи впечатление).
Дано не е помпен елемент, че 1200лева отхвърчат в миг
- Ivan Kazakov
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 30.08.2005
- Местоположение: Майна Таун
Здравейте отново.Двигателят беше отворен, тъй като счупи шпонка на коляновия вал.Можеше да се оправи и без да се отваря ДВГ-то, но исках да бъда сигурен, че нищо друго в него не се е скапало.Веригата я смених, защото исках след ремонта само да сипвам нафта и да карам.Е да ама не.Иначе статичната центровка на помпата е направена.Така наречената ел. настройка не е барана.На студен и на топъл старт колата пали от раз.Претрисането се получава на празен ход и при студен и при топъл двигател.При пускането на примерно климатика този проблем веднага изчезва.Двигателя стана доста по-шумен, но не мога да кажа че чука или лопа нещо.Сравнен с друга tds-ка си работи даже тихо, но не е това което беше.А за вървенето преди при пълна газ на около 2000 оборота направо ме хварляше на задната седалка.Сега при същите условия все едно съм с 2-ма човека отгоре.Идеи???
- Ivan Kazakov
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 30.08.2005
- Местоположение: Майна Таун
Забравих да спомена, че скоростната кутия не е сваляна.Поне аз не знам за такова нещо.Цялата бъркотия се получи след въпросния ремонт, като преди това не съм правил нищо, тъй като я имам съвсем от скоро.Ремонта го извърших в автосервиз Елегант гр. Пловдив. Намира се с\у Ален Мак в бившия комплекс Мототехника.
- sikar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
Не знам защо си решил,че всеки сервиз в Пловдив се занимава с БМВ,но бих те посъветвал да направиш една диагностика(30лв.)в оторизирания сервиз на БМВ в Пловдив-Nicy Car.Намира се на Асеновградско шосе,точно преди надлеза вдясно(пътувайки от Пловдив).Налагало ми се е да ходя 2-3 пъти и мога да кажа,че си разбират от работата.Давам ти и телефон-62 67 68.
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
sikar написа:Не знам защо си решил,че всеки сервиз в Пловдив се занимава с БМВ,но бих те посъветвал да направиш една диагностика(30лв.)в оторизирания сервиз на БМВ в Пловдив-Nicy Car.Намира се на Асеновградско шосе,точно преди надлеза вдясно(пътувайки от Пловдив).Налагало ми се е да ходя 2-3 пъти и мога да кажа,че си разбират от работата.Давам ти и телефон-62 67 68.
От години не са оторизирани, ако са пак то е отскоро!
На мен ми докараха доста проблеми, пишман майсторчетата им миналото лято
Ама за диагностика си заслужава, щото е по евтино от М кар, ходих преди месец да ми инициализират шибидаха - 42лв с ДДС ми взеха
50 е в Мкар!
Такива са цените заради неудобството на клиентите, да преодоляват всички дупки багери и камиони, докато се доберат до сервиза-ми обясни Митко Ангелов(приемчика)!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Ти и фаровете да си включиш пак ще поспре с притрисането........ДАРУ КАР е твоето място, плюс това е горе-долу на входа на София, откъм Пловдив ТОВА Е НЕКОРЕКТНА ЦЕНТРОВКА, нема се пуашиш Щом преди не ти го е правела, значи не е от ГНП-то, то за три дена не може да се счупи така лесноIvan Kazakov написа:На студен и на топъл старт колата пали от раз.Претрисането се получава на празен ход и при студен и при топъл двигател.При пускането на примерно климатика този проблем веднага изчезва.Двигателя стана доста по-шумен, но не мога да кажа че чука или лопа нещо.Сравнен с друга tds-ка си работи даже тихо, но не е това което беше.А за вървенето преди при пълна газ на около 2000 оборота направо ме хварляше на задната седалка.Сега при същите условия все едно съм с 2-ма човека отгоре.Идеи???
Щом пали, значи е горе-долу зацепена правилно, но нещо статичната центровка не е догодена-9градуса май трябваше да е в "горна, мъртва точка" И ти казвам че най-накрая без софтуерна проверка и корекция не става, щото тия пичове как пък разбраха ,че са в параметрите
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани