Ако някой разбира от Ауспуси!##??
Модератор: Общи модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Ако някой разбира от Ауспуси!##??
значи следна е ситуацията....
от гаден път ми се откачи ауспуха. и първият майстор който видях ми направи някаква каша:
смени от "меката връзка" до гърнето тръбата с някаква дето "ставала!!" - новата тръба е с по малко по голям диаметър от оригиналната която си беше там .
не знам но имам чуваството че след този "ремонт" нещо мощността е по ниска отпреди.
Някой ако е запознат да сподели дали от тази разлика в диаметъра в тръбите преди и след меката връзка е възможно да се стигне до загуба на мощност ( малка но все пак осезаема)
мерси на всички
			
		от гаден път ми се откачи ауспуха. и първият майстор който видях ми направи някаква каша:
смени от "меката връзка" до гърнето тръбата с някаква дето "ставала!!" - новата тръба е с по малко по голям диаметър от оригиналната която си беше там .
не знам но имам чуваството че след този "ремонт" нещо мощността е по ниска отпреди.
Някой ако е запознат да сподели дали от тази разлика в диаметъра в тръбите преди и след меката връзка е възможно да се стигне до загуба на мощност ( малка но все пак осезаема)
мерси на всички
- Turboman
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1041
 - Регистриран на: 15.08.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
 - Мечтае да кара: нещо с турбо
 - Детайли за колата: телефон
 
- Иво
 - шПерко
 - 
				
			 - Мнения: 7623
 - Регистриран на: 25.04.2003
 - Местоположение: Банкя/София/Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: '90 BMW 316i
 - Мечтае да кара: Платноходка
 - Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
 
Аз вчера ходих да си сменя гърнето и понаучих някой интересни факти. Ати ми каза, че тръбите на БМВ са ФИ60, а често слагат ФИ45, което затруднява извеждането на газовете. Друг вариант е ако са ти правили заварка. Знаеш, как се наслоява отгоре метал и става по-дебело, а същото се получава и от вътрешната страна на тръбата. И да ви кажа, че като се смени гърнето и колата стане по тиха не се създава впечатление, че е по-слаба. Поне при мен. Да не говорим, че даже ми се струва по-мощна, а пък мърка като писенце 
			

- Turboman
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1041
 - Регистриран на: 15.08.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
 - Мечтае да кара: нещо с турбо
 - Детайли за колата: телефон
 
madeinbg написа:A kakво ще кажете за смяна на обикновените гърнета с резонаторни? някой ми го беше подшушнал, ама се чудя колко е вярно...
В какъв смисъл???
- Turboman
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1041
 - Регистриран на: 15.08.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
 - Мечтае да кара: нещо с турбо
 - Детайли за колата: телефон
 
madeinbg написа:За "отпушване" на колата...
Демек искаш да смениш заглушителните гарнета с проходни ( резонаторни ),за да има реален ефект трабва да се смени и разпределителния вал,защото не е смятан да работи без генерация
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	