Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
sineok_pi4_ написа:Аз съм с е34-ка. И аз като теб мислех,че не ми върви колата ама вече не няколко пъти се дърпаме с други 520-ки е39-ки и трябва да ти кажа, че дори е34-ката върви по-добре от тях.
Поздрави от мен!
Ти си с 520 е34 и твърдиш, че върви повече от 520 е39. Или си се дърпал с курници или тия с е39-ката не са знаели, че се дърпате.
Поздрави от мен!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
twake написа:Ти си с 520 е34 и твърдиш, че върви повече от 520 е39. Или си се дърпал с курници или тия с е39-ката не са знаели, че се дърпате.
Поздрави от мен!
Колега, явно не си карал Е34 520 М50В20

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
blacksapphire написа:m52 e по-удушен и от вх колектори, и от генерацията
определено по удушен ,м50 върви в пъти по леко от м52-ката
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
И аз съм донякъде съгласен за разликата между М50 и М52. Е34 му беше играчка 200 на магистралата, докато се усетиш и ги е залепила, освен това макс-а ми с Е34 беше 225 км/ч, а с Е39 така и неможах да видя стрелката там, колкото и да я мъча...но пък удоволствието от Е39 е много по голямо, пак и Е34 бях с 15-ки, когато пробвам и Е39 с 15-ки тогава ще се съглася напълно (или несъглася
)
Сега да кажа и аз за О-ринговете. Преди 10 дена ги смених, в началото не почуствах абсолютно никаква разлика, и бях доста разочарован, понеже се бръкнах доста и за смяната, но след 300 км ефекта беше следния:
1. Оборотите се вдигат по-мазно, и още от 1700 оборота се чуства повече тяга.
2. Преди на ниска предавака - 1,2 - между 2000 и 3000 оборота, двигателя звучеше ужасно, все едно си напънал някоя малолитражка 1.4 и тя бръмчи, не върви и се мъчи. Сега звукът е определено като на голям двигател, даже си спирам радиото да му се радвам.
3. На празен ход определено се поуспокои двигателя.
4. При включен климатик има разлика(нямах много възмжност да пускам климатика тия дни заради времето), не е чак да не се усеща, но определено не е толкова осезаем спада в мощността както преди.

Сега да кажа и аз за О-ринговете. Преди 10 дена ги смених, в началото не почуствах абсолютно никаква разлика, и бях доста разочарован, понеже се бръкнах доста и за смяната, но след 300 км ефекта беше следния:
1. Оборотите се вдигат по-мазно, и още от 1700 оборота се чуства повече тяга.
2. Преди на ниска предавака - 1,2 - между 2000 и 3000 оборота, двигателя звучеше ужасно, все едно си напънал някоя малолитражка 1.4 и тя бръмчи, не върви и се мъчи. Сега звукът е определено като на голям двигател, даже си спирам радиото да му се радвам.
3. На празен ход определено се поуспокои двигателя.
4. При включен климатик има разлика(нямах много възмжност да пускам климатика тия дни заради времето), не е чак да не се усеща, но определено не е толкова осезаем спада в мощността както преди.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
за моята пък е играчка да ги направи 200 и като я пробвах направи 230 и удари прекъсвача на 5-та с 6500 об/мин. , така че явно техн. състояние на колите е различно 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Sesko написа:за моята пък е играчка да ги направи 200 и като я пробвах направи 230 и удари прекъсвача на 5-та с 6500 об/мин. , така че явно техн. състояние на колите е различно
Не споря, може и така да е.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Най-накрая и аз се реших да я правя тази процедура, колеги. Получих комплекта днес и във вторник, другата седмица ще ходя в сервиза. Притеснява ме, че ми казаха, че нямали инструмента за зацепване на ваноса, ама нямало проблем...
Става ли без тая хава да се зацепи правилно ваноса?

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Тромава под 3000 r.pm.
bmw_n00b написа:Става ли без тая хава да се зацепи правилно ваноса?
Става, става. С маркера и си ти.

Предполагам, че майстор, който е отворил поне 10 двг ще се справи и без инструментите за зацепване. Поне моя ванос без инструменти за зацепване го правиха като съм гледал през цялото време и не е имало ядове след това.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Ами той много е отварял а и се познаваме, ама нали става въпрос за любимата
ПП Сега, като каза колега, се сетих, че в сайта на Раджай имаше една процедура за смяна на федер шайбата и там беше ползвал маркер той
И като си го представям сега съм спокоен
Мерси!


ПП Сега, като каза колега, се сетих, че в сайта на Раджай имаше една процедура за смяна на федер шайбата и там беше ползвал маркер той


- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Тромава под 3000 r.pm.
bmw_n00b написа:Ами той много е отварял а и се познаваме, ама нали става въпрос за любимата![]()
Е, тя любимата понякога трябва да я понапънеш за да е доволна, тъй че смело.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
А някой като сменя забеляза ли такава аксиална игра на чашката:

че аз в еуфорията поръчах и втулката:

Той е писал човекът, че при е39 няма проблем с нея, ама така и така ще се отваря, ако потрябва да е налична. А между другото аз точно при около 2000 оборота, независимо на коя скорост, усещам някакъв резонанс, който естествено може да е и от генерацията или някакви други ламарини...

че аз в еуфорията поръчах и втулката:

Той е писал човекът, че при е39 няма проблем с нея, ама така и така ще се отваря, ако потрябва да е налична. А между другото аз точно при около 2000 оборота, независимо на коя скорост, усещам някакъв резонанс, който естествено може да е и от генерацията или някакви други ламарини...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]