Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Юни 2009, 9:55

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 15:55, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 27 Юни 2009, 12:45

sineok_pi4_ написа:Аз съм с е34-ка. И аз като теб мислех,че не ми върви колата ама вече не няколко пъти се дърпаме с други 520-ки е39-ки и трябва да ти кажа, че дори е34-ката върви по-добре от тях.
Поздрави от мен!


Ти си с 520 е34 и твърдиш, че върви повече от 520 е39. Или си се дърпал с курници или тия с е39-ката не са знаели, че се дърпате.
Поздрави от мен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 27 Юни 2009, 14:14

twake написа:Ти си с 520 е34 и твърдиш, че върви повече от 520 е39. Или си се дърпал с курници или тия с е39-ката не са знаели, че се дърпате.
Поздрави от мен!

Колега, явно не си карал Е34 520 М50В20 ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 27 Юни 2009, 15:15

m52 e по-удушен и от вх колектори, и от генерацията ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 29 Юни 2009, 8:47

blacksapphire написа:m52 e по-удушен и от вх колектори, и от генерацията ;)


определено по удушен ,м50 върви в пъти по леко от м52-ката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: Svishtov

Мнение от ioshev.al » 29 Юни 2009, 10:16

И аз съм много съгласен със колегата shnitzera .
ЗА БЪЛГАРИЯ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 29 Юни 2009, 13:05

аз пък не съм съгласен ;)
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 30 Юни 2009, 6:21

И аз съм донякъде съгласен за разликата между М50 и М52. Е34 му беше играчка 200 на магистралата, докато се усетиш и ги е залепила, освен това макс-а ми с Е34 беше 225 км/ч, а с Е39 така и неможах да видя стрелката там, колкото и да я мъча...но пък удоволствието от Е39 е много по голямо, пак и Е34 бях с 15-ки, когато пробвам и Е39 с 15-ки тогава ще се съглася напълно (или несъглася :))

Сега да кажа и аз за О-ринговете. Преди 10 дена ги смених, в началото не почуствах абсолютно никаква разлика, и бях доста разочарован, понеже се бръкнах доста и за смяната, но след 300 км ефекта беше следния:
1. Оборотите се вдигат по-мазно, и още от 1700 оборота се чуства повече тяга.
2. Преди на ниска предавака - 1,2 - между 2000 и 3000 оборота, двигателя звучеше ужасно, все едно си напънал някоя малолитражка 1.4 и тя бръмчи, не върви и се мъчи. Сега звукът е определено като на голям двигател, даже си спирам радиото да му се радвам.
3. На празен ход определено се поуспокои двигателя.
4. При включен климатик има разлика(нямах много възмжност да пускам климатика тия дни заради времето), не е чак да не се усеща, но определено не е толкова осезаем спада в мощността както преди.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 30 Юни 2009, 8:26

за моята пък е играчка да ги направи 200 и като я пробвах направи 230 и удари прекъсвача на 5-та с 6500 об/мин. , така че явно техн. състояние на колите е различно :)
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 30 Юни 2009, 9:46

Sesko написа:за моята пък е играчка да ги направи 200 и като я пробвах направи 230 и удари прекъсвача на 5-та с 6500 об/мин. , така че явно техн. състояние на колите е различно :)


Не споря, може и така да е. :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 24 Фев 2010, 21:05

Най-накрая и аз се реших да я правя тази процедура, колеги. Получих комплекта днес и във вторник, другата седмица ще ходя в сервиза. Притеснява ме, че ми казаха, че нямали инструмента за зацепване на ваноса, ама нямало проблем... :dunno: Става ли без тая хава да се зацепи правилно ваноса?
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от badsharki » 24 Фев 2010, 21:08

bmw_n00b написа:Става ли без тая хава да се зацепи правилно ваноса?

Става, става. С маркера и си ти. :mhihi:
Предполагам, че майстор, който е отворил поне 10 двг ще се справи и без инструментите за зацепване. Поне моя ванос без инструменти за зацепване го правиха като съм гледал през цялото време и не е имало ядове след това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 24 Фев 2010, 21:11

Ами той много е отварял а и се познаваме, ама нали става въпрос за любимата :mhihi: :mhihi:

ПП Сега, като каза колега, се сетих, че в сайта на Раджай имаше една процедура за смяна на федер шайбата и там беше ползвал маркер той :bchug: И като си го представям сега съм спокоен :) Мерси!
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от badsharki » 24 Фев 2010, 21:14

bmw_n00b написа:Ами той много е отварял а и се познаваме, ама нали става въпрос за любимата :mhihi: :mhihi:

Е, тя любимата понякога трябва да я понапънеш за да е доволна, тъй че смело. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 24 Фев 2010, 21:43

А някой като сменя забеляза ли такава аксиална игра на чашката:

Изображение

че аз в еуфорията поръчах и втулката:

Изображение

Той е писал човекът, че при е39 няма проблем с нея, ама така и така ще се отваря, ако потрябва да е налична. А между другото аз точно при около 2000 оборота, независимо на коя скорост, усещам някакъв резонанс, който естествено може да е и от генерацията или някакви други ламарини...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook