Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Тромава под 3000 r.pm.
bmw_n00b написа: А между другото аз точно при около 2000 оборота, независимо на коя скорост, усещам някакъв резонанс, който естествено може да е и от генерацията или някакви други ламарини...
Същата "екстра" я имам и аз. Само, че не го усещам като резонанс в купето, а като отпусна газта и оборотите почнат да падат и стигнат около 2000 оборота се усеща в скоростния лост. Не вярвам да е от ваноса, но ще следя да кажеш дали има някакъв ефект и от смяната на металните пръстени. Не мисля, че си сгрешил като си поръчал и тях. Така и така ще отваряш ваноса по-добре да ги смениш профилактично.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Аз го усещам при подаване на газ, т.е като изреждам скоростите нагоре при спокойно каране, превключвайки на 2500 оборота и следващата предавка започва от около 1800 оборота. Но наистина само шофьорът го усеща. Някой непукист дори не би го забелязал според мен. При отпускане на газта не съм забелязал дали го има...
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Аз ако ви кажа с какво зацепвахме валовете на колегата Spacepl ще се пръснете от смях
. Но както и да е важното е ,че досега няма проблем 



- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Буахахаххаахахха, сетих се
Важното е че автомата сега врЪти гуми 


- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Колеги, днес смених уплътненията. Разликата я усетих веднага.... Изключително съм доволен от процедурата и мога само да се кося, че не съм я направил по-рано
Значи симптомите при мен бяха следните:
- При потегляне от място си беше цяло мъчение да избегна ефекта на приплъзващ съединител - колата тресеше ако не подавах повече газ и не отпусках съединителя с голямо внимание като едно време на ладата на шофьорския курс.
- При рязко подаване на газ в ниските обороти не се случваше абсолютно нищо освен да наблюдавам как стрелката на разходомера отива в десния край.
Последствия:
- Карам и си свиркам. Чисто нова кола...
- Препоръчвам на всеки, който изпитва по-горните симптоми!!!
ПП Тази втулка (на снимката горе) не я смених, защото след 1 час опити и приспособления от рода на ученически гумички за триене за подложки не можах да развия тапата на лагерите. Ако някой реши да я сменя го съветвам да си поръча и съответните подложки за менгеме. Камъка може и тук да се мине на шмиргел за да не превърти главата, но предвид цената и той си струва. В интерес на истината в началото се заблудих, че има луфт по посока на червените стрелки, но след консултации с други колеги, преценихме, че това е по-скоро радиалния луфт, който е фабрично изчислен. Въпросния луфт се получава само при двигатели М50ТУ, при които липсва федер шайбата на зъбното колело.
ПП2: А ето и какво прави ВАНОСА нагледно (единичния разбира се)
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/711140

Значи симптомите при мен бяха следните:
- При потегляне от място си беше цяло мъчение да избегна ефекта на приплъзващ съединител - колата тресеше ако не подавах повече газ и не отпусках съединителя с голямо внимание като едно време на ладата на шофьорския курс.
- При рязко подаване на газ в ниските обороти не се случваше абсолютно нищо освен да наблюдавам как стрелката на разходомера отива в десния край.
Последствия:
- Карам и си свиркам. Чисто нова кола...

- Препоръчвам на всеки, който изпитва по-горните симптоми!!!
ПП Тази втулка (на снимката горе) не я смених, защото след 1 час опити и приспособления от рода на ученически гумички за триене за подложки не можах да развия тапата на лагерите. Ако някой реши да я сменя го съветвам да си поръча и съответните подложки за менгеме. Камъка може и тук да се мине на шмиргел за да не превърти главата, но предвид цената и той си струва. В интерес на истината в началото се заблудих, че има луфт по посока на червените стрелки, но след консултации с други колеги, преценихме, че това е по-скоро радиалния луфт, който е фабрично изчислен. Въпросния луфт се получава само при двигатели М50ТУ, при които липсва федер шайбата на зъбното колело.
ПП2: А ето и какво прави ВАНОСА нагледно (единичния разбира се)
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/711140
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Колега, кажи сега най-важното.
Колко излиза всичко с монтажа? Явно разлика си има щом 3ма вече го потвърдиха.
Ако има даже някой колега от форума да се навие на монтажа (ест. със заплащане) ще е супер.
Колко излиза всичко с монтажа? Явно разлика си има щом 3ма вече го потвърдиха.
Ако има даже някой колега от форума да се навие на монтажа (ест. със заплащане) ще е супер.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Ми колко:
- пръстените 43 долари с доставката
- гарнитура на ваноса - 9 лв
- гарнитура на капака на клапаните - 83 лв.
- на болтовете гумичките ако вземеш - 20 лв. за 15 бр.
- за труда на мен ми взеха 130 лв.
Но пак казвам - това за мен са си най-добре похарчените пари досега за колата
- пръстените 43 долари с доставката
- гарнитура на ваноса - 9 лв
- гарнитура на капака на клапаните - 83 лв.
- на болтовете гумичките ако вземеш - 20 лв. за 15 бр.
- за труда на мен ми взеха 130 лв.
Но пак казвам - това за мен са си най-добре похарчените пари досега за колата

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Тромава под 3000 r.pm.

Браво. Смяната на ринговете определено има ефект.
Какво стана с вибрацията за, която говореше, изчезна ли или още я има?
bmw_n00b написа:- за труда на мен ми взеха 130 лв.
А на мен 300 лв.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Вибрацията си стои, мамка и... Направо много ме е яд, че не поръчах по-рано подложките за менгемето. Този луфт много трудно се определя дали го има или няма. Сега пак не съм сигурен и съм склонен да мисля, че е нямало, за да не ме е яд
Но нищо чудно да го отворя пак двигателя след някой месец. Но и без втулката ефекта е поразителен. В смисъл колата стана това, което трябва да бъде, не че е станала ракета. Но това си е задължителна процедура ако питате мен.
С пича от БЕЙСАН, Раджай, водихме кореспонденция постоянно и е много точен. Пратката ми се забави доста, дойде на 18-тия работен ден, но това е по вина на пощата. В това време направо станахме приятели
и успя да ми свърши и една друга услуга. Така че сега малко му се чувствам задължен. И ако има желаещи да си поръчат ремонтни комплекти от него съм готов да изпълня ролята на поръчител. Безкористно разбира се, хем на него да върна услугата, хем на някои от колегите, които нямат paypal сметка да съм от полза. Цените се знаят:
http://www.beisansystems.com/products.html


С пича от БЕЙСАН, Раджай, водихме кореспонденция постоянно и е много точен. Пратката ми се забави доста, дойде на 18-тия работен ден, но това е по вина на пощата. В това време направо станахме приятели

http://www.beisansystems.com/products.html
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Тромава под 3000 r.pm.
bmw_n00b написа:Ми колко:
- пръстените 43 долари с доставката
- гарнитура на ваноса - 9 лв
- гарнитура на капака на клапаните - 83 лв.
- на болтовете гумичките ако вземеш - 20 лв. за 15 бр.
- за труда на мен ми взеха 130 лв.
Но пак казвам - това за мен са си най-добре похарчените пари досега за колата
Колега, само пръстените се поръчват нали? В смисъл другите неща и от тук може да се вземат?
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Тромава под 3000 r.pm.
badsharki написа::clap:
Браво. Смяната на ринговете определено има ефект.
Какво стана с вибрацията за, която говореше, изчезна ли или още я има?bmw_n00b написа:- за труда на мен ми взеха 130 лв.
А на мен 300 лв.



- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Сеско, кажи и ти цена, че след 2 месеца имам път към Разград 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Айде колеги има ли желаещи , които искат да поръчат О-ринговете на ваноса ?!? Целта е да поръчаме и да разделим доставката която е 13$ .Самите О-рингове струват 30$. Колкото повече хора поръчаме толкова повече ще пада. Който иска да ми пише на Л.С. 
http://www.beisansystems.com/products.html

http://www.beisansystems.com/products.html
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани