СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
Модератори: mitaka7, Общи модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
Здравейте тази година отново ще има състезание за ретро автомобили на писта Дракон, миналата година състезанието беше спечелено от представител на вашата марка , и разбира се победата беше заслужена, и колата беше много добре подготвена , надявам се отново и тази година да има ваши представители .
СЪСТЕЗАНИЕ ЗА ИЗДРЪЖЛИВОСТ НА РЕТРО АВТОМОБИЛИ НА ПИСТА ДРАКОН
1.Обща организация
Състезанието се организира от инж. Иван Славов ,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро, Гео Славов.
Място :Автомобилна писта ‘’Дракон’’ край с. Калояново , Област Пловдивска .
Дата 18 Април 2010 година .
3.Програма на състезанието
-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010 година, дата на закриване на записванията :18 Април (непосредствено преди старта)
-Дата и място на административния и технически преглед: 18 Април 2010 година –нделя , писта ‘’Дракон’’ от 9:00 часа.
Административната проверка контролира наличност на свидетелство за управление на МПС , платена таска за участие. По време на техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него , наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове , мигачи , габарити , стопове , странични огледала .
Интервал в който записалите се могат да правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00 часа .
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие .
Автомобилите ще бъдат раделени в два класа :
1 Производство до 1980 г.
2 Производство до 1985 г.
При наличие на голям брой участници , ще бъдат сформирани и подкласове , според кубатура до и над 1600 кубически сантиметра.
4. Изисквания към екипажите : Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима състезатели. Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно и без друг човек в автомобила. Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 година(пример: ако модела се произвежда в периода 1978-1985, а конкретния автомобил е произведен през 1985 , то той ще бъде допуснат до участие). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискаванията за сигурност съсгласно протокола на техническата комисия всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен двигател , окачване , трансмисия и спирачки .
6. Протичане на състезанието
Състезанието за издръжливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара , като победил е този който направи най-много обиколки за определеното време . Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи . Старта няма да бъде от стартова решетка , а ще бъде летящ. Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия , с което се отчита броя на изминатите обиколки .
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг .
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смените на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво и отстраняване на проблеми с автомобила .
При движение на пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране . Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност. При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на директора на състезанието .
При излизането на кола за сигурност , състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта си на движение .
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол от страна на водачите преди и по време на състезанието .
Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопасността и коректно протичане на надпреварата .
Заявка за участие (образец)
Рег . Номер ……………………………….
Марка …………..
Модел……………
Година на производство …….
Кубатура…….. см3 мощност…….кс.
Участници
1…………………………………………………………………
Име , Фамилия,
………………………………………………………...
Адрес, телефон
2…………………………………………………………………
Име , Фамилия,
………………………………………………………...
Адрес, телефон
3…………………………………………………………………
Име , Фамилия,
………………………………………………………...
Адрес, телефон
Свидетелство за правоуправление на МПС……………...
Марка Автомобил………………………………………
Модел на автомобила ……………………………………….
Дата:…………….. Подпис……………
Такса за участие
До 1 април 50 лв на екипаж
От 1 април до 17 Април 70 лв
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на плащане тел 0887 24 37 47
Указания за записване : заявките се попълват в електронен вариант и се изпращат на е-mail deshi@abv.bg
за допълнителна информация 0888 80 68 98 –Иван Славов
0887 24 37 47 –Гео Славов
.
СЪСТЕЗАНИЕ ЗА ИЗДРЪЖЛИВОСТ НА РЕТРО АВТОМОБИЛИ НА ПИСТА ДРАКОН
1.Обща организация
Състезанието се организира от инж. Иван Славов ,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро, Гео Славов.
Място :Автомобилна писта ‘’Дракон’’ край с. Калояново , Област Пловдивска .
Дата 18 Април 2010 година .
3.Програма на състезанието
-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010 година, дата на закриване на записванията :18 Април (непосредствено преди старта)
-Дата и място на административния и технически преглед: 18 Април 2010 година –нделя , писта ‘’Дракон’’ от 9:00 часа.
Административната проверка контролира наличност на свидетелство за управление на МПС , платена таска за участие. По време на техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него , наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове , мигачи , габарити , стопове , странични огледала .
Интервал в който записалите се могат да правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00 часа .
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие .
Автомобилите ще бъдат раделени в два класа :
1 Производство до 1980 г.
2 Производство до 1985 г.
При наличие на голям брой участници , ще бъдат сформирани и подкласове , според кубатура до и над 1600 кубически сантиметра.
4. Изисквания към екипажите : Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима състезатели. Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно и без друг човек в автомобила. Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 година(пример: ако модела се произвежда в периода 1978-1985, а конкретния автомобил е произведен през 1985 , то той ще бъде допуснат до участие). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискаванията за сигурност съсгласно протокола на техническата комисия всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен двигател , окачване , трансмисия и спирачки .
6. Протичане на състезанието
Състезанието за издръжливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара , като победил е този който направи най-много обиколки за определеното време . Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи . Старта няма да бъде от стартова решетка , а ще бъде летящ. Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия , с което се отчита броя на изминатите обиколки .
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг .
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смените на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво и отстраняване на проблеми с автомобила .
При движение на пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране . Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност. При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на директора на състезанието .
При излизането на кола за сигурност , състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта си на движение .
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол от страна на водачите преди и по време на състезанието .
Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопасността и коректно протичане на надпреварата .
Заявка за участие (образец)
Рег . Номер ……………………………….
Марка …………..
Модел……………
Година на производство …….
Кубатура…….. см3 мощност…….кс.
Участници
1…………………………………………………………………
Име , Фамилия,
………………………………………………………...
Адрес, телефон
2…………………………………………………………………
Име , Фамилия,
………………………………………………………...
Адрес, телефон
3…………………………………………………………………
Име , Фамилия,
………………………………………………………...
Адрес, телефон
Свидетелство за правоуправление на МПС……………...
Марка Автомобил………………………………………
Модел на автомобила ……………………………………….
Дата:…………….. Подпис……………
Такса за участие
До 1 април 50 лв на екипаж
От 1 април до 17 Април 70 лв
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на плащане тел 0887 24 37 47
Указания за записване : заявките се попълват в електронен вариант и се изпращат на е-mail deshi@abv.bg
за допълнителна информация 0888 80 68 98 –Иван Славов
0887 24 37 47 –Гео Славов
.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
GRINGO написа:Там сме
Надявам се и всичко от БМВ клуб Пловдив да пресъстват,за подкрепа на миналогодишните победители!
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
За тези които са от софия могат да получат допълнителна информация или да платят такса участие на единия от организаторите който живее в София , момчето се казва Владимир Димитров телефона му е 0889 83 11 64
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
GRINGO написа:Там сме
Колега , може ли да ми направиш копие на снимките от първото състезание ? благодаря предварително

Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
А баби с газови уредби ще се допускат ли? 

- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
Gecallica написа:А баби с газови уредби ще се допускат ли?
Да разбира се,доста коли ще са с газови

Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
GT 51 написа:GRINGO написа:Там сме
Колега , може ли да ми направиш копие на снимките от първото състезание ? благодаря предварително
Повечето снимки са в моя мемори кард. Ще ги пратя като имам време или на място с някъкъв преносител.
Хайде бмв-сти ТИТЛА за защита има записвайте се, да не сам пак сам. Извинавай Адаш но две обиколи на фона на два часа, направо си бях сам.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
The WOLF , ако си чел внимателно регламента и имаш пред вид колата която ти е на подписа или е 28 ако не се лъжа , покриваш изискванията за класа 1980 - 1985 тоест гледа се първата година от производството на модела .
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
deshi написа:
.
Колега я уточни ся Е30 и Е28 влизат ли в някой клас и в кой?
Аз мисля че са в клас от 80-та до 85-та, но за всеки случай кажи и ти.
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
Относно БМВ Е 30 , след доста размисли решението е следното влизат Е трийските които са произведени до 1987 г. тоест тройния стоп не влиза.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: СЪСТЕЗАНИЕ ЗА РЕТРО АВТОМОБИЛИ
deshi написа:Относно БМВ Е 30 , след доста размисли решението е следното влизат Е трийските които са произведени до 1987 г. тоест тройния стоп не влиза.
А как ще се ограничат примерно Голфчетата?
Или за всички да е до 87-а или нищо.
Така не е честно.
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани