Въпрос за управление с 17''
Модератор: bum_bum
			38 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Re: Въпрос за управление с 17''
Това явление е напълно нормално и не е от големия цолаж а от широките гуми и неравната настилка на пътя.
			С вратите напред!

		
- mladfen
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 582
 - Регистриран на: 7.09.2006
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: се на жена си
 - Мечтае да кара: нещо с шест дросела
 
Re: Въпрос за управление с 17''
alx написа:"дърпането" при нискорпрофилни гуми от коловозите е друго.. там просто колата е неспокойна и дърпа наляво и надясно според където хлътне.
alx, ако погледнем чисто теоритично според теб на какво се дължи това дърпане и евентуално да си попадал на някакво инфо за отстраняването му
Прави ми впечатление че с 225/45 17 на ЕТ47 се наблюдава дърпането но при Е36, а с същите джанти и гуми на Е46 колата направо заспива

Ако коригираме офсета чрез фланци дали ще изчезне - как мислиш
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
		- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: Въпрос за управление с 17''
martin_g60 написа:bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо![]()
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".
Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема
ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътя
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Re: Въпрос за управление с 17''
Казах, че според това, което виждам как се прави колата е твърде вероятно дърпането да е от проблеми с ходовата част, щото е видно, че човека предпочита да сложи RH джанти, вместо да оправи чукането в рейката, а това ми говори доста за поддръжката  
 
Иначе дори и всичко да е здраво при сваляне на окачването и 2'' по-големи джанти без реглаж няма как да стане.
			
		Иначе дори и всичко да е здраво при сваляне на окачването и 2'' по-големи джанти без реглаж няма как да стане.
- ///M Power
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4217
 - Регистриран на: 21.11.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: си Е65-цата.
 
Re: Въпрос за управление с 17''
kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо![]()
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".
Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема
ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътяможе и да е от дота както казва един човек преди мен,може и да е от атмосверното налягане
Смей се , ама ако не са ги отрязали еднакво , познай какво става
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." 
- Mario Andretti
		- Mario Andretti
- ///M_Martin
 - Любимец на Кралицата
 - 
				
			 - Мнения: 4206
 - Регистриран на: 6.04.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
 - Мечтае да кара: M3 CSL
 
Re: Въпрос за управление с 17''
Няма смисъл от спортни окачвания.Вместо да дадат 2000лв.за окачване по-добре да се среже върви същата работа.Иначе пари да дават балъците като мен 
  
			
		- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: Въпрос за управление с 17''
///M Power написа:kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:Еми след тунинга с рязането на пружините на око, проблемите в рейката, които имаш си представям в какво състояние ти е окачването... как очакваш да върви направо![]()
Тия пари за 17-ките да ги беше спестил за ремонт на рейката и окачването, а не да сложиш джантичките и "оле мале, кво ше прайм сега".
Доколкото си спомням ти казах да си купиш хубави пружини,дори и втора ръка е по-добре от рязани ама нали много хора са "състезатели",които не им се дават пари за перформан части и побългаряване и резултата е налице!
Ако след реглажа не се оправи пробвай да сложиш други пружижи(после пак реглаж) и ако се оправи значи знаеш от къде ти идва проблема
ей,100% е от пружините,скъсиш ли ги и веднага зема да дърпа насам натам,мойта е с две витки одрязана,дърпа два пъти повече,двама човека я държим в пътяможе и да е от дота както казва един човек преди мен,може и да е от атмосверното налягане
Смей се , ама ако не са ги отрязали еднакво , познай какво става
чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значение
- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: Въпрос за управление с 17''
martin_g60 написа:Няма смисъл от спортни окачвания.Вместо да дадат 2000лв.за окачване по-добре да се среже върви същата работа.Иначе пари да дават балъците като мен![]()
ама той човека не е искал окачване,искаше да си оправи стойката на колата,малко е странно за 2 сънтиметра понижение отпред да даде 2000 лв,тя колата стува по малко
никой не казва че си се набутал,ако всички имахме излишни 2000лв за окачване света щеше да бъде различен
- ///M Power
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4217
 - Регистриран на: 21.11.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: си Е65-цата.
 
Re: Въпрос за управление с 17''
kirililiev написа:///M Power написа:kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:..........
чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значениенормално е с широки гуми да следи пътя,но пък чак толкова че да не се връща волана....
аз също съм чупил пружина , и знам какво е , не съм казал че това е причината при него , но при положение че има един куп пружини 2-ра ръка , какъв е смисъла да реже човек ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." 
- Mario Andretti
		- Mario Andretti
- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: Въпрос за управление с 17''
///M Power написа:kirililiev написа:///M Power написа:kirililiev написа:martin_g60 написа:bum_bum написа:..........
чупил съм пружина,и кво става точно викаш.....нищо,дори и да почне да дърпа,дърпа в едната посока без да се променя динамично спрямо настилката.,човека не смятам че ги е обркал с повече от 2,3мм което на дали има някакво значениенормално е с широки гуми да следи пътя,но пък чак толкова че да не се връща волана....
аз също съм чупил пружина , и знам какво е , не съм казал че това е причината при него , но при положение че има един куп пружини 2-ра ръка , какъв е смисъла да реже човек ?
струва ли си за 2см и то само отпред да правиш тая интервенция свързана с риск и леф?в повечето случаи раждясалите пружини втора употреба с неясен произход и неясни характеристики,като ги сложиш на колата се чудиш що не е стойката която си искал,що возията е променена,на някой им идват твърди,на други меки и тнт.човека иска единствено 2см предницата да слезе,без да променя нищо друго
- Bimmer_E36
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 531
 - Регистриран на: 30.05.2009
 - Местоположение: Търговище
 - Пол: Мъж
 - Кара: E92 Turbo
 
Re: Въпрос за управление с 17''
Баси хората.То човек да не пусне тема...вече даже и съжелявам.Много излишни речи има но както и да е.Някой хора май само броя на мненията си искат да увеличат.Но както колегата kirililiev казва аз пружините максимум с+-2мм да съм ги одрязал различно,не както някой искат да ме искарат още малко с 1 навивка...
бе нямам думи по добре не пишете вече
			бе нямам думи по добре не пишете вече

- nikoror
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 135
 - Регистриран на: 25.06.2008
 - Местоположение: София/Houston
 
Re: Въпрос за управление с 17''
какви са ти настройките на окачването? най-вече сходимостта и кастор-а?
			
		- svilgg
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 956
 - Регистриран на: 17.11.2007
 - Местоположение: Pyce
 - Пол: Мъж
 - Кара: 97' E36 m43b18 sedan
 - Мечтае да кара: E34
 
Re: Въпрос за управление с 17''
Обзалагам се че човека няма проблем в окачването!
Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш
  
  
			
		Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш
Re: Въпрос за управление с 17''
martin_g60 написа:По тази логика аз като карам с 19" трябва да се боря с колата.За мен лично по-голяма гума дава усещане за стабилност и сигурност.
Съгласен съм
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Re: Въпрос за управление с 17''
svilgg написа:Обзалагам се че човека няма проблем в окачването!
Абе хора това е типично за широките гуми да "хапят" така .от опит го знам. извинявай колата ми е на 130к км , всичко по нея си е редовно , нямам и грам забележка по окачването и съм ходил на стенд.кво искате да ми кажете сега че колата ми е нередовна щото прави така?
Най-много като е ходил на стенд да са му нарпавили отрицателен кембър на предницата , дори и -0,5 градуса са достатъчни за такова поведение на колата. просто гумите "кантят" по шосето.
пич карай си така споко няма грижи ше свикнеш![]()
![]()
А най-много да не е ходил на реглаж изобщо
Аз мога да твърдя че с 18- ки 225 или 235 бяха няма закантване, коловози и т.н..
			38 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


 


